Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
kir_igor schreef:hoe duur kost een rijles bij jullie??
ik hoef geen antwoord van pennymeisjes omdat die prijs tussen de 7-10 euro ligt, ik bedoel de mensen die echt met de sport bezig zijn dus prive lessen enzo:+

mirrex schreef:bij mij kosten de privé lessen:
1/2 uur 7.50e
3/4 uur 10.00e
1 uur 12.50e
Binnen Hengelo reken ik geen reiskosten anders komt er een klein bedrag bij
en ja ik ben wel gedplomeerd
Mijn motto is back to basic en dan verder......
ik vind dat goed les voor iedereen bereikbaar moet zijn
en niet alleen voor de meer bedeelden onder ons
) want het zijn pittige lessen op niveau. Alleen de beste man doet het omdat hij het leuk vind mensen verder te helpen, en niet omdat hij eraan wil verdienen. Hij wil niet mee met de prijsstijgingen, en als ie z'n benzine eruit heeft vind hij het goed. nielsd schreef:60 euro per 3 uur. Ja de TS wilt alleen hoge bedragen horen en ik was bang dat het per uur te laag was.

nielsd schreef:60 euro per 3 uur. Ja de TS wilt alleen hoge bedragen horen en ik was bang dat het per uur te laag was.

__KELLY schreef:euhm zij heeft het over dat het geen bedrag moet zijn van 10 euro ofzo want dat is pennygedoe maar ze bedoeld mensen die echt met de sport bezig zijn
nou dus als je les 9 euro per half uur kost ben ik dus niet serieus met de sport bezig ?
__KELLY schreef:euhm zij heeft het over dat het geen bedrag moet zijn van 10 euro ofzo want dat is pennygedoe maar ze bedoeld mensen die echt met de sport bezig zijn
nou dus als je les 9 euro per half uur kost ben ik dus niet serieus met de sport bezig ?
En ik ook! En dat heeft niets te maken met penny-zijn of whatever.