Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Escardo schreef:Snap wat je bedoelt hoor!!... Hoe het precies is gebeurd weet ik niet meer... maar ik was in galop in het bos toen mijn paard struikelde.. viel er af en landde op mijn rug en nek.. zijkant...de cap brak doormidden door de klap en zorgde voor een grote hoofdwond aan de zijkant van mijn hoofd.. hier ben ik zo van geschrokken dat ik heb besloten om niet meer met cap te rijden.. is niet goed, maar wel mijn beslissing...
roossie22 schreef:Snoevie schreef:kijk en dit is nou een zwak excuus,om maar geen cap te dragen
het is ieders eigen keus en verantwoordelijkheid,maar kom niet aan met zulke flauwe smoezen
lees ook eens de context waarin ik deze zin heb geschreven en op welke reactie ik deze opmerking plaatste...ipv van te bleren over flauwe smoezen
Snoevie schreef:
ach je moet je niet aanstellen.............ik kan me overigens best goed voorstellen dát mensen zonder cap rijden,maar dan moeten ze geen smoesjes verzinnen en het eerlijk zeggen.
je kan ook normaal reageren,want het was namelijk helemaal niet kwaad bedoeld,ik vond het persoonlijk alleen wat flauw
roossie22 schreef:Snoevie schreef:
ach je moet je niet aanstellen.............ik kan me overigens best goed voorstellen dát mensen zonder cap rijden,maar dan moeten ze geen smoesjes verzinnen en het eerlijk zeggen.
je kan ook normaal reageren,want het was namelijk helemaal niet kwaad bedoeld,ik vond het persoonlijk alleen wat flauw
LEZEN IS BEST EEN VAK toch?![]()
wie verzint hier smoesjes en onzin... ik rij zonder cap omdat ik vind dat het in een bak belangrijk is( ivm met de omheining) en ik vind het buiten anders, omdat je dan niet met randen te maken hebt en ik alleen op zandpaden rij en in de wei waar ik niet direct in contact kom met de omheining als ik eraf lig.... is geen smoes, mijn MIJN reden en nu ga ik er verder niet meer op in, want alles wat ik nu getikt heb, had je al kunnen lezen....
betreft die dwarsleasie zal ik nog even uitleggen voor je... er werd ergens geschreven dat iemand een meisje kent die een dwarsleasie heeft overgehouden aan een ritje zonder cap, ik weet iemand die een dwarsleasie heeft overgehouden aan eenr ritje mét cap... ik bedoel daar dus mee te zeggen dat een cap geen garantie is om géén dwarsleasie op te lopen... ik hoop van harte dat je het nu, na mijn uitleg, wél snapt:)
*zucht*
)