Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En vriendjes heeft!
Ze stond dus niet alleen, en was lekker dik en glanzend!

en vind trouwens ook dat de opfok de mede-verantwoording over je veulen heeft..!! Mijn veulen mist een oog.. en wil graag op de hoogte worden gehouden mocht dit een probleem worden..wil hem wel graag heel terug hebben
Nja.. met iig 1 oog
Maar echt super dat het nu beter gaat!!
aerdenhout1 schreef:Ik heb het topic al een tijdje niet gevolgd maar hij ziet er weer geweldig uit!!! Moest wel even slikken bij de antwoorden van Sabbel! Sorrie Sabbel...ik heb ook pensionpaarden....maar al zouden de mensen me zes maanden niet betalen ( wat in het geval van Zirano natuurlijk niet ter sprake komt )of zich niet laten zien,dan nog krijgen de dieren wat ze nodig hebben! Ik vind het een schande dat een opfokbedrijf het zover laat komen!

Als ik een keer moet stappen ofzo moet je het zeggen hoor! aerdenhout1 schreef:Ik heb het topic al een tijdje niet gevolgd maar hij ziet er weer geweldig uit!!! Moest wel even slikken bij de antwoorden van Sabbel! Sorrie Sabbel...ik heb ook pensionpaarden....maar al zouden de mensen me zes maanden niet betalen ( wat in het geval van Zirano natuurlijk niet ter sprake komt )of zich niet laten zien,dan nog krijgen de dieren wat ze nodig hebben! Ik vind het een schande dat een opfokbedrijf het zover laat komen!