Hinnikt jou paard naar jou?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mywayzidane

Re: Hinnikt jou paard naar jou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 16:15

die van mij hinneken allebei en heel erg hard en komen dan heel hard aan galopperen. en het leuke is mijn merrie die blijft hinneken elke keer als ik voorbij de stal kom gelopen. ze is zelfs zo erg als ze me hoord maar niet ziet dan blijft ze schreeuwen. Op dit moment staan mijn paardjes niet bij elkaar (de jongste mag nog even buiten spelen) maar vroeger toen ze op dezelfde stal stonden deden ze wel eens een wedtrijdje wie het hartst kon hinneken en daar werd je soms best gek van Cool
mijn hengst zegt ook altijd gedag als ik weer ga en ik rij aan met mijn auto dan loopt hij mee en hinnekt als hij niet verder kan en ik wel Haha!
Verder luisteren ze allebei heel goed naar mijn fluitje (voorals ik na een lange nacht doorhalen geen stem meer over heb kan ik ze toch nog roepen). Wat opzich ook nog wel een leuk verhaal is een vriendin van mij kan dat fluitje ook en toen zij aan het hooien waren op het land en niemand hem nog had gezien zei ze wacht maar en floot een keer en toen........................................................... kwam hij bijna met schuilstal en al aan galopperen (ja enthousiaster kan je ze bijna niet vinden Haha! )

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 16:25

Mijn paard hinnikt altijd als ik aankomt en dat doet hij alleen bij mij. Ook deed hij laats tegen mijn verzorgster. Hij is echt afhankelijk van mij en als hij op de wei-paddock op mag moet het altijd onder toezicht (ik). Geen toezicht vindt hij ook niet meer leuk en wil dan naar binnen. Haha!
Na het rijden hinnikt hij ook heel veel omdat hij weet dat hij muesli krijgt, hij doet dat al sinds ik hem kocht en ik kan daar echt niks aan doen Bloos

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 17:17

Flower deed het toen ze binnenstond wel; ze klom zelfs -naast het luide gehinnik- half de stal uit; net zolang totdat ik haar eruit haalde.
In het weiland doet ze het niet, als ik roep kijkt ze op en komt ze (stappend) naar het hek toe, maar thats it.

Macho (mijn petearabje) was in het begin niet te vangen; rende voor je weg of viel je zelfs aan.
Als ik nu roep hinnikt die en komt ie naar me toe. Hij hinnikt ook heel veel naar Flower, maar niet naar andere paarden of mensen.
Flower hinnikt daarintegen nooit terug.

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 17:20

Mijn paard hinnekt ook best vaak naar mij.. Haha! Als ik haar uit de wei haal dan doet ze het.. Als ze weet dat ik haar kom ophalen uit de stal omdat we naar de wei gaan.. maar ook gewoon als ik de stal in kom lopen met mijn zadel of poets spullen enzo..
Ik vindt het altijd erg leuk dat ze dat doet.. Toch een teken dat ze het leuk vindt dat ze je ziet..

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 17:34

Mijn shet hinnikt heel vaak naar me. Ze kan mij zien als ik in de tuin zit en zelfs dan hinnikt ze.. Dit vind ik erg leuk, ze hinnikt dus niet alleen maa romdat ze dan denkt dat ze eten krijgt Tong uitsteken

Lientjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 18:27

Mijn shet hinnikt bijna altijd als ik eraan kom, en als ik wegga hinnikt ze ook.. Lachen

Samouray

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 18:40

Gizmo hinnikt altijd als ik er aan kom. Maar dat doet hij meestal als een menspersoon langsloopt...Dus denk dat de liefde van mijn paard door de maag gaat!!! Vork Maaarrrrrr als ik van ver fluit en hij kan me niet zien, dan gaat hij ook hinniken!!! Haha! Aan de andere kant van de straat staat ook een Haflingertje. Als Gizmo dan begint, gaat hij standaard ook!
Sam is altijd wat minder uitbundig. Hij is meer van de flapperende neusgaten en miniscule geluidjes. Maar dat is natuurlijk ook erg lief!!!!!

KimDai

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 18:49

Paar dagen geleden voor het eerst Lachen Na 3 jaar Lachen Lachen

Hyperfee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 18:55

ze hinniken alleen als ik binnenkom met eten Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 19:20

Mijn vorige verzorgpony deed wel eens een heel zielig hinnikje als ik wegging Ach gut

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 19:34

heel aventoe, als ze een goede bui heeft Tong uitsteken
maar met eten áltijd Haha!

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 22:24

aahhh,echt lief vandaag.
ik reed eerst een welsh b pony maar die mensen hebben nu sinds zaterdag een d pony erbij.
vandaag kwam ik daar en die nieuwe pony kwam aangedraafd en hinnikte echt uitgebreid en hard.
echt super dat ze nu al blij is me te zien

_inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 22:28

Jaa me pony hinnikt ook naar me maar als ze eten heeft steekt ze alleen der hoofd boven de deur uit:)

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 22:31

volgens stalgenoten begon des altijd al te brommen zo'n 10 minuten voor we aankwamen. alsof ze het voelde ofzo. als we dan met de auto aankwamen begon ze echt te hinneken.
ze hinnekt alleen elke keer als ik langsloop. dat was best irritant toen ik nog op een hele kleine stal stond, bleef ze maar hinneken.

maargoed, als je dan de stal binnenkomt en je hoort dr al gillen, dan denkt je tog bij jezelf, dit is waar je het voor doet he.. Tong uitsteken:D

ranike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 09:19

ik hrb zelf geen paard maar mijn zus wel als er dan iemand naar biuten komt hinikt ze altijd

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 10:10

pasamba hinnekt niet naar me ( alleen als ik eten heb Knipoog ) Maar ze is wel altijd heel blij als ik kom..

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 12:48

Ik heb mijn pony pas en hij kwam zoiezo al altijd naar me toe als ik hem riep (ook al stond ie ver in de wei) en sinds een paar dagen hinnikt ie ook naar me als ik kom Lovers super lief!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 14:56

Soms wel, soms niet, maar als hij hinnekt, is het ook behoorlijk luidkeels Haha! Moet zeggen dat hij het de laatste tijd meer doet als voorheen..

Milou1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 15:08

Jaja dat doet hij wel. Vooral als er wat te eten valt. Maar hij staat ook op een weitje met ook maar een ander paard dus ja dan ziet hij niet de hele dag mensen.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 15:38

Ivanka hinnikt niet, Ivanka humt Haha!. Ik heb haar alleen horen hinniken toen haar veulen afgespeend werd en daarna niet meer. Daarvoor overigens ook niet.

Maar als ik haar roep, dan gaat het gelijk: "hu-hu-hu-hu" Lovers . In de winter is het ook altijd leuk, dan gaat ze altijd op het grote land en als ik haar dan roep, dan kijkt ze op en komt ze in volle galop op me af. In de zomer doet ze dat niet Clown , dan kijkt ze wel op en humt ze, maar dan eet ze weer verder. Hooguit komt ze in sjok-stap naar me toe, maar die volle galop in de winter zeker niet Haha!.

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 15:52

Die van mij hinnikt als ik aan kom lopen, maar ook als ik achter op stal ben ergens en ik klik een keer... dan begint hij ook te hinniken!! Zoo lief!!
Vaak herkent hij het trouwens ook aan het geluid van mn schoenen Cool

IndezzW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 18:50

JAAA Haha! en op het land komt hij ook naar me toe, dus ik hoef hem nooit te halen Knipoog (en ik maar lachen om die meiden bij wie het paard wegrent, hihi)

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 18:52

Als ze zin heeft Clown ,
kheb dr nu 2 maand , en als ze me ziet en ik roep dan gaat ze zo heel cute met haar oortjes naar voren kijken en soms ( meestal) hinnekt ze zo lief Lovers

EEFIETJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 18:57

Altijd en alledrie
als je langsfiets, aan komt lopen of in de buurt bent en ze roept
gelijk 3 hoofdjes.. en dan gehinnik..
en dan komen ze ook bijna altijd aan rennen of igg lopen Tong uitsteken

_Joycke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 19:24

Ja allebei,.

Mijn merrie als ik doe fluiten
En de schimmel doet dat al als die me gewoon hoor praten maar die heb ik al vanaf dat hij ander half is,