Is er eidenlijk nog een nieuw topic voor de tweede ronde of blijft deze gewoon geldig?
Ik heb gister mijn foto met verhaal opgestuurd:
En dit is mijn verhaal:
Tranen van geluk!!!
Het moment dat mijn merrie Tiffany haar veulen kreeg...
Vanaf de dag dat mijn meisje uitgerekend was (16 April) ben ik niet meer van haar zijde geweken... Het begin van de slapeloze nachten en nachtmerries was aangebroken... Maar liefst 3 weken heeft het vanaf dat moment nog geduurd voordat we onze kleine dame daadwerkelijk konden verwelkomen...
Van de vermoeidheid en de spanning viel ik overdag regelmatig bij mijn meisje in de stal of wei in slaap... Het is een ontzettend bijzonder paard, soms had ik zelfs het gevoel of zij over mij waakte als ik daar lag te slapen! En soms ging ze naast me liggen en dan lagen we samen urenlang te slapen...
Op 4 mei was het dan eindelijk zo ver... Rond 5 uur s’middags stond zij ineens helemaal zeiknat in het land en joeg ze alle andere paarden bij zich weg... voor ons was dat teken genoeg om haar binnen te halen zodat zij in alle rust kon bevallen... En inderdaad, om even over half 6 was dat punt aangebroken…Tif ging echter tot 2 keer aan toe met haar kont tegen de muur aanliggen, waarna wij haar dus weer omhoog moesten halen… Na die 2 keer snapte ze er helemaal niks meer van en heeft ze dus al staand de bevalling doorgezet… Ik vond het echt doodeng, maar gelukkig is alles verder voorspoedig verlopen!!!
Het moment dat ik die kleine in mijn armen nam en dat mijn merrie zich, al hinnikend, vol overgave op haar veulen stortte...dát moment was zó mooi…ik kon alleen nog maar huilen…
Tranen van geluk…
...dat valt gewoon niet in 200 woorden samen te vatten!!!