Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ozzieozzie schreef:Sorry dat ik niets van me heb laten horen. Het paard loopt er nog steeds en ben nog wel bezig geweest maar zonder verbetering.
Afgelopen vrijdag heb ik de dierenbescherming gebeld, hun waren al een paar keer langs geweest omdat iemand anders gebeld had omdat ze dachten dat het paard van mij was. Maar ik was niet thuis die keren dat ze langskwamen en elke keer hebben ze mijn paarden nagekeken, waar niet mis mee is![]()
Dus heb ik ook maar eens gebeld en het een en ander verteld. Nu zouden ze een keer komen en me dan van te voren bellen zodat ik kan aanwijzen waar dat paard staat. Wanneer dit gaat gebeuren geen idee......
Dit was dus even een update.
Linde_ schreef:.

. Mijn smid ging daar gelijk op in natuurlijk en gezegt dat die zere knieen toch echt komen van zijn slechte hoeven. Dat had ze ook gezien dat het paard echt op de ballen van de hoef liep. De wild vlees vorming op zijn achterbeen was niet de ergste zorg. Wel het overgewicht maakte haar zorgen, de kans was erg groot dat hij vet in de bloedvaten had zitten waardoor de bloedvaten gaan dichtslippen/ Ze vond gelukkig dat het paard in een dusdanige slechte conditie is dat ze actie gaan ondernemen. Hier ben ik heel blij mee.
ben heel benieuwd hoe het verder afloopt, en zou je niet nog eens foto's willen maken