vervolg " god o god wat een gedoe"

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Re: vervolg " god o god wat een gedoe"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:10

Tjeetje wat een verhaal
Ik zat echt vol verbazing te lezen
Dat dit soort mensen nog bestaan...

Heel veel sterkte meis!

haflingertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:30

Oh jee...
Ben benieuwd wat ze allemaal verteld.... ...

stalnijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:53

jeetje heb echt een dik uur nodig gehad omdit alles van a tot z te lezen... en nu ben ik benieuwd of je ook naar beneden bent gegaan... of wat er is gezegd.. heel veel toy toy..
heb zelf een aantal paarden,en dus ook verzorgstertjes, ik heb nooit problemen, ik vertrouw ze voor 200%.. tuurlijk heb ik soms wel eens van die dingen van hallo, kan dat niet anders of moet dat nou zo of ruim je spullen op... maar dan tel ik ff tot 10 en denk dan,ach ik vergeet ook wel eens de poetsspullen goed terug te leggen...
maar hoe jij nu behandeld word kan ik met de pet niet bij.. kan me ook niet voorstellen dat ik dat een van mn verzorgstertjes aan zou kunnen doen,zo is mn aard niet..
heel mooi gedicht trouwens, heb hem even van je gepikt en naar een vriendin gestuurd die in relatie problemen zit,vond het echt iets voor haar om naar hem te sturen ofzo
dikke knuffel voor jou,denk dat je die goed kunt gebruiken!!

jessie1234

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 09:37

hoe is het afgelopen?

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 11:43

en, en??

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 11:55

Ik ben ook wel benieuwd..

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 14:15

Ik antwoord even namens niemandweet.
Door omstandigheden moet zij zich helemaal terug trekken voor dit topic en trekt zij zich ook even terug van bokt!!

Hopelijk namens iedereen:

Sterkte en hou je taai!!!
Laat je niet klein krijgen!

Liezel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 14:23

ohjee toch.... wat een gedoe, is er iets ernstigs gebeurd?

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 14:36

Wat is er gebeurd, is t erg?

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 14:57

Ik denk dat de eigenaar het topic heeft gelezen. Dat kan heel confronterend zijn. Maar even een moddie waarschuwen dan kan die misschien bemiddelen.( heike?)

jessie1234

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 15:33

hoop dat je haar nog mag zien,en dat jullie het misschien kunnen uitpraten.

Liezel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 15:35

amondi schreef:
Ik denk dat de eigenaar het topic heeft gelezen. Dat kan heel confronterend zijn. Maar even een moddie waarschuwen dan kan die misschien bemiddelen.( heike?)

lijkt me inderdaad ook een voordehand liggende oorzaak, maar om dan helemaal niet meer op bokt te komen? dan kan ze toch gewoon vragen dit topic op slot te zetten... en er verder niet meer over praten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 15:36

Ik weet hoe dit meisje zich voelt!
heb het een tijdje zitten volgen, en niet gereageerd, omdat het voor mij te dichtbij kwam!

Heb het zelf ook meegemaakt... Zit hier gewoon te huilen omdat dit nog verder doorgedreven is!

Meisje: HEEEEEEEEL VEEEEEL STERKTE!!!

joycie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 15:56

Wat heeft die eigenaresse allemaal gezegd?

Veel plezier met je nieuwe verzorgpaardje, ik hoop dat je ook een hele mooie band met haar/hem op kunt bouwen!

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 15:59

Liezel1 schreef:
amondi schreef:

lijkt me inderdaad ook een voordehand liggende oorzaak, maar om dan helemaal niet meer op bokt te komen? dan kan ze toch gewoon vragen dit topic op slot te zetten... en er verder niet meer over praten...

Nou ik denk dat als het gebeurt is dat je je kapot schrikt wat voor een impact dit heeft. Alles wat je vertelt of voelt leest de "tegenpartij"

Bedenk eens heel simpel hoe het zou voelen als je tegen een vriendin hebt gezegt dat het nieuwe kapsel van meisje A oerlelijk is, en meisje A blijkt naast je te staan?

Liezel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 16:02

dat begrijp ik volkomen.. ik probeerde alleen te relativeren

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 16:03

@Amondi: Ik ben het helemaal met je eens...

Cer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 16:04

Zo, dat zou idd heel vervelend zijn, maar het is niet zeker dat het is gebeurt.

Verder denk ik dat de TS niet echt iets lelijks heeft gezegd, het enige wat ze hierover tegen de eigenaresse zou moeten zeggen is 'ja, maar zo zie ik het wel'. Scheelt weer 3 uur praten. Laat de eigenaresse het maar weerleggen..... ?

Jacimatho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 16:05

TS heeft eerder al aangegeven niets nieuws in dit topic gezet te hebben en dat ze ongeveer hetzelfde in de brief had geschreven naar de eigenaresse.

Hopelijk is het niet ge-escaleerd en gaat het goed........

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 16:27

k heb echt medelijden met jou
en ik ben ook erg benieuwd hoe het afloopt

STERKTE

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 18:26

pff ik hoop wel dat we nog te horen krijgen hoe dit afloopt! het moet wel iets ergs zijn als ze niet meer op bokt komt.

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 18:40

ja idd hoop ik ook dat we wel nog meer te horen krijgen.
Heb de laatste weken helemaal mee zitten leven, helaas ook eens zoiets meegemaakt en verzorgpaardje verloren door domheid van de eigenaar.

Maa rgoed dit gaat helaas voor de TS nog veel verder.

Daarom MEID STERKTE,

We hopen je heel heel snel weer hier te zien!

vraag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 19:19

amondi schreef:
Nou ik denk dat
als
het gebeurt is dat je je kapot schrikt wat voor een impact dit heeft. Alles wat je vertelt of voelt leest de "tegenpartij"

Bedenk eens heel simpel hoe het zou voelen als je tegen een vriendin hebt gezegt dat het nieuwe kapsel van meisje A oerlelijk is, en meisje A blijkt naast je te staan?

Ja en hoe denk je dat de tegenpartij zich voelt wij weten alleen haar kant van het verhaal toch? en niet die van de tegenpartij en kennen jullie haar allemaal persoonlijk. Ik niet dus kan geen van beide de schuld geven of zegen sterkte. jullie veilen allemaal jullie oordeel terwijl jullie alleen haar verhaal kennen misschien dikt ze het een beetje op zo dat wij haar zielig vinden en de ander partij de zwarte piet toe schuiven. Las ook dat er te spraken kwam over volwassenheid dit is ook niet echt een volwassen gedrag om het op het forum te zetten spijt me zeer. Als je er erg mee zit en dat zit zij zo wat ik gelezen heb vertel het dan aan familie en aan goede vrienden en zet het niet op het forum. vindt trouwens dat de eigenaar ook een respons moeten geven (hun kant van het verhaal) en dat er dan een oordeel word genomen wie goed is en wie fout.

Dat is mening geef beide geen gelijk tot het tegen deel is bewezen zo zouden er meer mensen moeten doen eerst wachten tot de andere kant van het verhaal en dan hun oordeel veilen.

ik heb gesproken amen
[/quote]

Als ik je verkeer heb begrepen sorry maar volgens mij heb ik het goed begrepen wat je bedoelt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 19:24

En vraag, kan jij het dan allemaal wel vertellen?
vreemd een leeg profile en je reageert als eerste in dit topic.

Ik vind dat dit meisje zeer netjes haar verhaal doet over een paard ,waar ze zielsveel van houd.
En dat is gewoon het rotte voor alle verzorgsters,Ze houden en zorgen voor de paardjes alsof ze van hun zijn en op een dag worden ze zomaar afgedankt en staan ze daar met veel verdriet.

Jacimatho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 19:24

eerste post en dan gelijk zo'n verhaal....laat me raden.....de eigenaresse of iets in die trant?