Centrale onverantwoordelijke paardenacties en herinneringen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

ikke

Re: Centrale onverantwoordelijke paardenacties en herinnerin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 15:32

Telt zonder zadel op een nauwelijks zadelmak paard rijden ook als onverantwoord????? (geen cap, niemand in de buurt)
Mooi, dan ben ik vanmorgen lekker onverantwoord op mijn nauwelijks zadelmakke pony gaan rijden.

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 15:55

Hangt er vanaf ( op jouw leeftijd), was het een shetlander of een A welsh? Dan valt het wel mee..

ikke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 16:29

amondi schreef:
Hangt er vanaf ( op jouw leeftijd), was het een shetlander of een A welsh? Dan valt het wel mee..

Welsh-Cob Mag ik door voor de koelkast......

11a11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:02

ik heb nog wel een paar foto's

met z'n tweeen op een paard kan best tog
Afbeelding

en in het bos zonder zadel en hoofdstel ach stelt ook niks voor
Afbeelding

ik heb nog wel meer foto's maar die staan op mijn andere computer en daar zit geen internet op

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:18

Geweldig topic, bedankt voor de tip Ikke
Blij dat ik niet de enige idioot op de wereld ben *grinnik* er zijn genoeg soortgenoten!

Hoewel er een aparte discussie te starten is over wanneer iets nu eigenlijk WERKELIJK onverantwoord is......... Kan ik toch ook wel dingen opnoemen waarvan ik denk, ik zou ze ONMIDDELLIJK WEER doen, want zelf vind ik ze niet onverantwoord, maar ik zou tegen een "beginner" in rare dingen doen of tegen iemand die een beetje paniekerig is aangelegd toch echt zeggen "let me do this, but don't try it at home"........
Ik heb in mijn carriere namelijk ook al e.e.a uitgespookt. Kan wel een lijstje maken !!!!!!!!!
Zonder zadel helemaal verkleed naar de carnavalsoptocht gaan kijken, want dan zat je lekker hoger dan de anderen en zag je meer. Dan achter de optocht aan naar de kroeg, soms nog met 'n onderweg opgepikte vriendin achterop, en met paard en al de kroeg van 'n vriendin van mij in. Was traditie, muziek ging zachter, biljart ging aan de kant, en iedereen voerde mijn pony in bier gedoopte suikerklontjes. Ze vond het GEWELDIG, als we tijdens een gewoon ritje langs die kroeg kwamen wilde ze er ook altijd binnenlopen

Ze heeft ook in de hal van de HAS Den Bosch gestaan (trap op en alles) ter opluistering van de opening van de paardenstudievereniging, ze heeft op het bomvolle tot westerndorp omgetoverde schoolplein van mijn middelbare school gestaan tussen 1000 leerlingen met klappertjespistolen. Ik was er bovendien onder de man naartoe gereden, midden door de stad, alleen......... Hoezo onverantwoord, ze was toch verkeersmak????

Erg veel van de andere dingen die hier staan zijn ook zeer herkenbaar.... Wat een leuke foto's van zonderzadelacties! Ik heb er ook bergen Onverantwoord? Of onbevangen en vol vertrouwen? Heet tegenwoordig niet veel van dat soort "onverantwoord gedoe" juist "het hoogst haalbare" in allerlei NH-stromingen????????

Na een tijdje ben ik e.e.a. maar eens anders gaan oplossen. Ik ben al die onverantwoorde dingen achter elkaar aan uit gaan voeren in een gelikte outfit met leuk uitgezochte muziek erbij, en dan heet het ineens eens "show", met "vrijheidsdressuur" en "trickriding" en "acrobatiek" , roemt iedereen de band tussen jou en je paard, krijg je oohs en aaahs en applaus, en word je heel redelijk betaald voor wat "onverantwoord" heet als je het in je dagelijks kloffie in de wei doet, hahahahahaha
Hoewel, ik hoorde het publiek altijd de adem even inhouden als ik 'n handstand tegen de kont van mijn pony maakte en dan m'n hoofd tussen haar achterbenen stak........

We zijn een paar jaar geleden ook 'n keer bij Men&Ruiter (we waren daar voor clinics) de beursvloer over gesjouwd om bij een stand een zadel te gaan passen, midden tussen de drukte van de bezoekers beetje heen en weer rijden om een zadel uit te proberen

Enfin, ik kan nog wel even doorgaan........best wel wat rare acties uitgehaald hoor, hahahahahaha, en ja, wonderwel gaat het als je het zelf maar HEEL normaal vindt wat je doet, bijna altijd goed........! Raar eigenlijk.....
Ik maak ook al jaren talloze jonge paarden zadelmak, en de eerste keer dat ik erop zit is bijna altijd zonder zadel met een halstertje. En MET cap. Ik vind dat pas onverantwoord als je voorbereiding niet goed is!

Met mijn huidige pony spook ik ook veel minder rare dingen uit, ze is hartstikke lief maar veel onzekerder. Bovendien zit ze zonder zadel helemaal niet lekker. Maar goed, we kachelen ook gewoon tijdens een trektocht met volle bepakking zonder af te stappen over het fietspad de Hedelse brug over om de Maas over te steken. En we draven de dijktrappen op en af. En dat soort dingen.
Het helemaal afleren en een echt oppassend braaf meisje worden, ik weet niet of dat er nog in zit, wat dat betreft (ben nu 27) ben ik eigenlijk nog net zo geschift als toen ik 12 was.

Er is ook wat voor te zeggen dat ik juist die onbevangenheid nooit ben kwijtgeraakt, om het maar eens positief te benaderen

Greetz,
Licorne

stalnijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 18:58

@ licorne:
Wat jij schrijft, dat is zo waar!! al die dingen die mensen in het dagelijks leven gevaarlijk vinden, zijn bij een show geweldig!!!
raar maar waar

Ik heb dit tropic geopend omdat ik zo een medelijden had met al die tieners die vol trots hun foto's met verhalen erbij tonen hier op bokt, en van de tien reacties erop er minsten 3 ze op het plat nederlands aflopen te zeiken
Tuurlijk soms ziet het er gevaarlijk uit, maar zeg nou zelf, als de pony in kwestie er echt niet mee eens is laat die dat heus wel blijken!!
En je hebt pony's die bokken uit vrolijkheid en uit kwaadheid en het niet meer tollereren.. Denk dat een mens met een beetje goed verstand en paardenkennis wel duidelijk het verschil daarin ziet, neem bv het tropic ja, ik stap wel op beau
viewtopic.php?f=10&t=526790&st=0&sk=t&sd=a&start=75
Die pony maakt toch echt vreugde bokken, heb er al tig keer naar gekeken en kan echt niet ondekken waar het dan kwaadheid zou moeten zijn!!
Die meisjes worden dus in dat tropic, zo afgezeken, niet door iedereen maar door een paar!! Die pony maakt z'n rug bol en dan word er gezegd dat ze met harde hand rijden... nou sorry hoor, maar denk dat iedereen op zo een moment aan het halster trekt om'het hoofd van je pony weer omhoog te krijgen zodat hij eerder zou moeten stoppen met bokken..
Naar dus een poosje dat tropic gevolgd te hebben, had ik zoiets van... Kom op laten we eens eerlijk naar elkaar zijn, en vertel eens je verhaal hoe jij toen je jonger was met je pony omging of wat je met hem deedt..
En ik moet zeggen, ik zit elke dag weer met volle teuge te lezen naar al jullie verhalen.. En bij sommige denk ik dan, ohja dat deed ik ook, was ik alweer helemaal vergeten..
Maar wat me veel doet is dat niet alleen die tieners die nu op bokt zitten rare dingen uit halen, jij en ik hebben ze vroeger of pas geleden ook gedaan, alleen zoals ik, ben nu 28jr, zal echt niet meer zosnel bepaalde dingen doen, thja ze zeggen niet voorniets, wijsheid komt met de jaren hahaha
Maar als ik dan die meisjes zie, die mijn pony's/paarden helpen verzorgen, en ze komen terug uit het bos (zonder mij ) en ik hoor al die verhalen wat ze in het bos hebben gezien of hebben mee gemaakt, kan ik alleen maar zeggen "meiden pas op als je het niet vertrouwd niet doen"Hoe kan ik het hun nou verbieden??? heb er jaren zelf ook aan mee gedaan.. En ik weet echt wel dat ze niks echt verkeerds zouden doen, anders had ik ze ook niet al m'n vee in vertrouwen mee gegeven naar het bos, of ze uberhaupt m'n vee laten verzorgen..
Laten we met z'n alle er een leuke tropic van maken, en "gevraalijke dingen"met elkaar delen, en dan blijkt vanzelf dat het toch wel mee viel, want immers doen meerdere onder ons die dingen

Gr. Dees

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 19:11

Tja, het is zo. Ik ben wel eens met moeder-en-dochter gaan rijden. Moeder op hun pony, dochter op verzorgpaard. Dat paard was het vriendje van mijn paard en ze waren SNEL. Wij lekker rijden, kwaak, kwaak, kwaak, je weet wel. Kijken we opeens achterom: geen moeder......... Wij vijf minuten wachten, geen moeder....... Dan maar terug, en jawel, daar kwam moeder de hoek om. Die pony was zeker niet traag, maar wij hadden ongemerkt de paarden in een vliegende galop door het bos gejaagd

Kikka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 19:20

Afbeelding
Op blote voeten, zonder zadel, zonder cap over de weg.
Beetje onverantwoord, maar wel leuk

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 20:07

Op verzorgshet springen zonder zadel en hoofdstel, met z'n tweeen op een paard deed ik ook vaak op mn bijrijdpony, vorige week ging het pas voor het eerst fout Mn kont doet nu nog steeds zeer..
Op mn verzorgshet is het vorig jaar ook verkeerd gegaan, pony ging ervandoor, onder zo'n paal-geval door dat als hek dient, en ik bleef hangen pijnlijk, dat iig wel..

Supertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 20:39

Ik denk dat een pony in de fietserslift in een tunnel zetten best onder onverantwoordelijke acties valt Was zo ver lopen anders.... Beest heeft geen kik gegeven trouwens, die was wel wat gewend.
2 halstertouwens aan een halster knopen en zonder zadel een buitenrit gaan maken was ook leuk, vooral omdat ik een jaar of 11 was en het paard een flinke tante was waar ik met moeite op kon klimmen m.b.v. het hek. Met zijn 2en erop was nog veel leuker.
Hongaarse post had ik ook eens ergens gezien, en dat wilde ik ook eens proberen. Dat de pony's 10 cm scheelden was maar een klein detail natuurlijk. Ik ben wel een meter of 10 blijven staan
En natuurlijk springen zonder zadel en hoofdstel, hindernissen bouwen van tuinstoelen en alles wat maar te vinden was, achterstevoren springen, springen in 'dameszit' (gewoon allebei je benen aan 1 kant), en ik heb mijn broertje weleens onder een hindernis gelegd
De stenen trap van de dijk af en op terwijl ik gewoon op mijn pony zat vond ik doodnormaal.

dravergekkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 22:28

ik bed8 ok dat ik een paar jaar terug wel is een pony een kapperszaak mee in heb genomen een oudere vriendin werkte daar
klanten stonden wel beetje maf te kijke

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 08:42

Dees, ik ben het met je eens dat er veel wordt afgezeken op HAW.
Ikzelf doe het ook vaak( tegenwoordig probeer ik al wat diplomatieker te zijn....)
Maar wat wil je dan ook, de onkunde of des interesse straalt er vaak vanaf...

Ik bedoel, "kijk ik heb een Ankyset gekocht" als onderwerp, incl. matchend shirtje en bodywarmer, staat zo.n pony dan op de foto. Volledig op de voorhand, lange hoeven, een slecht zittend zadel, liefst nog een soort slof eraangebonden...

Het eerste wat dit oude mens dan denkt: Had die €200,00 maar aan lessen uitgegeven. En helaas dan kan ik het weer niet laten.
Ik krijg dan n.l. het idee dat mensen echt denken dat het goed paardrijden in een dekje zit.

Maar als het een ITP onderwerp is met een pennypony met dito meid, lekker van genieten. Ik was eens ook zo gek. Zolang ze zichzelf niet zo serieus nemen heb ik er geen moeite mee.

germie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 10:45

Achterste voren zitten en ook nog springen. En het lukte ook nog zonder te vallen.

Verder ooit een keer hebben we met z'n 2-en de manen van een verzorgpony geknipt. Elk aan een kant begonnen en halverwege de manenkam zat er een knik in, we kwamen niet netjes uit. GElukkig heeft de eigenaar de manen toen echt netjes getrokken. (we hadden het wel gevraagd, ze mochten korter)

J0sef1entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 11:03

Zo brengen mijn dochters onze pony naar de wei.

(ze hebben wel allebei een cap op)

Afbeelding

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 12:45

Een jaarling voor een sulky zetten en dan dwars door Rotterdam gaan rijden, is eigenlijk redelijk onverantwoord, toch?

Die jaarling zat er niet mee. We stonden op de tramrails en ik kocht even wat lekkers. Komt de tram eraan, ping, ping, ping, stopt vlak voor zijn neus, bijt dat beest in de bel!!!! Tja, Fjord he......

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 14:21

ikke schreef:
Een jaarling voor een sulky zetten en dan dwars door Rotterdam gaan rijden, is eigenlijk redelijk onverantwoord, toch?

Die jaarling zat er niet mee. We stonden op de tramrails en ik kocht even wat lekkers. Komt de tram eraan, ping, ping, ping, stopt vlak voor zijn neus, bijt dat beest in de bel!!!! Tja, Fjord he......

Sorry, maar dit vind ik wel heel zielig... het blijft een jaarling

Joscaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 15:07

Idd ikke, dat vind ik ook wel zielig voor een jaarling!
Er staan hier wel hele komiesche verhalen

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 18:08

Amber_ schreef:
Sorry, maar dit vind ik wel heel zielig... het blijft een jaarling

Nu ja, ergens heb je ook wel gelijk, maar de andere kant is wel dat die jaarling (hij was toen 15mnd of zo) het geweldig vond.
Ik bedoel: je legt voor de eerste keer een tuig op een paard, heb jij ooit meegemaakt dat het paard zich groot maakt, oortjes erop, staart omhoog en dan rondkijken: zien jullie mij, ben ik niet helemaal geweldig!!!! En nee, hij had totaal geen angst, dat verschil ken ik iets te goed........ Deze was echt helemaal nergens bang van. Daar kon je gewoon een groot stuk zeil overheen leggen, helemaal, zodat ie eronder zat en hij bleef gewoon staan. En als het hem dan te lang duurde, pakte ie het zeil beet en trok het gewoon van zich af en ging er dan bij staan: ruim die zooi effe op, wil je!
OK, ik weet het, Lester was er eentje uit 1000-en.

vamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 20:54

als ik dit topic lees heb ik denk ik nooit dingen gedaan die echt niet verantwoord zijn.

behalve misschien een keer, zonder zadel, hoofdstel en cap in rengalop ( dat was niet helemaal de bedoeling)... maar wat een adrealine stoot krijg je daarvan zeg!

joycie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 21:04

Geweldig topic! Dacht altijd dat iedereen hier op bokt zo braaf was, maar daar heb ik me blijkbaar zwaar in vergist!
Ik heb ook weleens zonder handen gesprongen. Was een ideetje van mn instructrice. Ze zet: Ja, die, die en die mogen een knoop in hun teugels maken. Handen op je rug en springen. Eerst hield ik wel een beetje mn handen naar voren, maar daarna sprong ik echt zo rond zonder handen (en het was de eerste keer dat ik op dat paard reed)

Ik heb nog noooooooit zonder cap gereden(dit is dan wel weer heel braaf). Kreeg eerst les van mn tante en van haar moest ik een cap op.
Heb ook weleens haar paard naar de trailer gereden vanaf het wedstrijd terrein. Moesten we over een burggetje, maar daar is ze hartstikke bang voor, dus ik gewoon lekker er overheen rijden.

Een een paard dat meteen zn oren plat in zn nek legde als je aankwam en je probeerde te bijten en te trappen, gewoon gaan poetsen en rijden!

Paard dat iederen eng vind, en waarvan iedereen zegt als je erop gaat: "GA JE DAAR ECHT OP???!!!" Ja dus, en ik vond het geweldig!

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 22:15

Pfoe onverantwoordelijke paarden acties...

Ik heb mijn pony ingereden zonder zadel, maar dat was een bewuste keuze, als ik dan viel kon ik nergens aan blijven hangen. Is overigens 100 % goed gegaan hoor.

Zonder cap rijdt ik nooit, teminste, in Frankrijk wel maar hier is het op een of andere manier anders. Ik ben gelukkig wel altijd wat voorzichtig geweest en daardoor deed ik niet zo gauw 'onverandwoord', dan moet ik eerst een hele goede band met dat paard hebben.

In Frankrijk had ik er zoeen, eentje die ik altijd 300% vertrouwde, en daar heb ik een keer, zonder enige voorbereidende training o.i.d. zonder zadel en zonder hoofdstel op gereden, ik had alleen een halstertouw om zijn hals.
Maar deze kenden absoluut geen neckreining, en ik ben gewoon het vaste platteland/bosrondje gaan doen.
En zoals we normaal ook deden, op het pad terug een rengalopje. En dat zonder rem.

Maargoed, hij stopte wel gewoon daar waar we altijd stopte, maar dan nog he, best stom geweest.
Maja met dat dier wel meerdere rare dingen uitgehaalt, het was gewoon zo'n lief dier.

Zonder handen springen deden wij in de springles om een betere zit te creeeren

Over afzetbalken in het bos springen we nogsteeds altijd, dat is hier meestal veiliger dan erlangs waar een gladde afgrond naar de sloot begint.

En ik rengalop altijd op de terug weg, dan gaan ze harder, maar goed, waarschijnlijk als ik ooit een paard heb die niet te stoppen is leer ik dat snel af. Maar op een of andere manier krijg ik alle paarden wel stil, ook degene waarvan ze zeggen dat ze niet te stoppen zijn.

en ik ben laatst met mijn bijna 4 jarige, die nu 5 maanden onder het zadel is zonder zadel met halster en 1 halster touw rijdend het bos in gegaan.
Wel met cap uiteraard. Ben er afgevallen Was haar schuld niet verder, ze struikelde in de galop.
Ook rijd ik haar altijd zonder zadel met een halstertje terug naar stal vanaf de wei.

Kleinere dingen, ik glijdt vanaf haar kont haar rug af.

J0sef1entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 11:21

Toydoll schreef:
Kleinere dingen, ik glijdt vanaf haar kont haar rug af.

hahaha, ook al eens geprobeerd met twee benen aan één kant zitten en dan met een koprol achterover eraf?

zo stapt mijn dochter nogal eens af

Mijn jongste dochter(7), die net een beetje kan rijden heeft vorige maand op een paard (superbraaffff) van 175 gereden, die gooit enorm hoog op, maar ze heeft toch met hem gedraafd! Was een geweldig gezicht, je zag hem gewoon denken:ó jee als dat er maar niet afvalt.... En inderdaad van zijn kont afglijden ipv gewoon afstappen! Dat vond ze trouwens errug spannend want dat arme kind heeft hoogtevrees !

xtostarlight

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 14:49

Hahaha, wat een geweldig topic

Pff wat voor rare dingen ik heb uitgespookt, ik denk niet zo veel als sommigen die hier gereageerd hebben.
Wij hadden vroeger ezeltjes... Niet ingereden... Het is gewoon zitten wachten tot je er hoogstens 2 minuten daarna weer afgebokt wordt. En lol dat we hadden. Uiteindelijk was er trouwens redelijk mee te rijden, hoewel je maximaal 1 rondje door de wei kon. En in dat rondje ging je er minstens 1x vanaf
Vroeger al bij een handelaar (denk dat ik toen een jaar of 8 was) stiekem in de wei op een pony zitten, was een leuke pony en wij wilden kijken of ie braaf was
Met mijn eerste verzorgpony heb ik ook veel uitgespookt, naast elkaar stilstaan en dan zo hard mogelijk gaan. Wedstrijdjes dus. Zonder zadel en hoofdstel door de wei galloperen. Achterstevoren rijden, erlangs hangen, echt vanalles.
Op een andere verzorgpony (tinker) ben ik opgaan zitten (zonder zadel), er was verteld dat ie ingereden was, tja daar was ik heel snel achter dat dat niet zo was.... Van hem ben ik overigens ook heel vaak afgedonderd. Was een hengst, die het niet kon hebben als er buiten een ander paard voor hem kwam, dan werd ie boos en ging die net zo lang door tot je er langs lag of dat hij weer voorop was. Hij stond in de wei bij een merrie, dus ik zat er gewoon zo op, zonder zadel en hoofdstel. Meneer stond gewoon te eten, maar als ie dan ineens bij de merrie in de buurt komt, die daar niet van gedient is, lig je er ook heel snel weer neffe

Met mijn eigen paard heb ik het vrij rustig gehouden, het is een draver dus door het bos met een hoofdstel is eigelijk al onverantwoord af en toe. Ik heb ook een hele tijd gereden met een halster, bleek achteraf ook niet te werken.
Veel verder bij haar als eropzitten als ze ligt, eronder gaan liggen, eronder door kruipen en dat soort dingen heb ik niet gedaan. Ik vind het niet onverantwoord om met een superverkeersmak paard zonder zadel, alleen met een halster en een touw over straat te gaan. Ik vertrouw haar en zij mij, dus dat kan nog wel.

Ik denk dat ik de gevaarlijkste dingen heb uitgehaald toen ik bij een handelaar reed. Die had serieus de gekste en gevaarlijkste paarden die ik ooit gezien heb. (niet echt een superdeluxe handelstal btw) Ik sprong overal op, dacht er niet bij na dat het ook fout kon gaan.
Met een noriker hengst die nooit bereden was geweest door een woonwijk gaan, handelaar vond dat het goed ging dus maakt hem los... Oh wat was ik blij toen we de pony's in de kinderboerderij overleefd hadden Pff Ook heb ik daar heel veel dravers 'ingereden'. Dan wist ie niet of ze bereden waren en tja daar kom je maar op 1 manier achter... Erop dus. Of een pismerrie die als enige taak zag om zn baasje in mekaar te slaan met haar achterbenen, achteruit de sloot in ging, midden op de weg ging slaan naar fietsers en auto's. (als ze hengstig was was ze gek genoeg wel perfect te rijden, helaas wist je dat van tevoren niet)
En een paard waar de rest niet meer op wou omdat hij zich achterover liet vallen. Ik vond haar geweldig, was echt mijn paardje. Tja ze stijgerde wel, maar het is 1x echt gevaarlijk geweest toen ze het midden op de weg begon te doen. En geen stap voor of achteruit meer wilde zetten.

Hoe gekker het paard, hoe leuker ik het vond.

Ik kom er af en toe nog wel, tot voor dit soort rare acties ben ik niet meer echt in staat.
Ik hou het voorlopig bij rustige bosritjes maken met mn over het algemeen redelijk braaf zijnde draver.

MOHGirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 17:47

Langs de busbaan de bus in prberen te halen met een pony van 1.10... Je komt erachter dat de rem stuk is, en dan afstappen... domdomdom... Bus allang weg, pony kilometers verderop aan het grazen.

Op bergen klimmen met de pony's, en er weer af.. dikke lol.. (dunne welsh pootjes, ik zou dat nu niet meer durven!

Zonder zadel en hoofdstel mijn nichtje op mijn verzorg paard, ik pony opjagen, vloog het hek open, pony rent met een noodvaart de stal in, struikeld, me nichtje (nano) zit op haar hoofd.. pony beetje zere knietjes, maar dat was niet debedoeling natuurlijk nooit gedacht dat het hek open vloog !!

Nano me nichtje mijn verzorg pony longeren, zonder zadel ik erop, hand op zijn kont leggen, lachen, dan gaat hij bokken!!

Door het libelle bos rijden, over bruggetjes voor hele smalle mensen lopen met een dikke pony!

Ik heb ook zat streken uitgehaald, most of them met mijn nichtje.. maar is nooit wat ergs gebeurd, gelukkig!

In het bos keihard crossen, liet me zweep vallen, ik wilde hem oppakken, wil weer opstappen paard weer in rengalop achter de rest aan, had hele zere billen toen!

Wel lachen allemaal, en herken ook meer verhalen hier!

MOHGirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 17:49

Oh ja!!
Ik heb een keer op mijn verzorg welshje een zwaan gepest, die daarna met een noodvaart achter ons aan kwam, RENNNEEEEEEN!