Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
amondi schreef:Hangt er vanaf ( op jouw leeftijd), was het een shetlander of een A welsh? Dan valt het wel mee..
Mag ik door voor de koelkast......

!!!!!!!!!
Wat een leuke foto's van zonderzadelacties! Ik heb er ook bergen
Onverantwoord? Of onbevangen en vol vertrouwen? Heet tegenwoordig niet veel van dat soort "onverantwoord gedoe" juist "het hoogst haalbare" in allerlei NH-stromingen????????

Mn kont doet nu nog steeds zeer..
pijnlijk, dat iig wel..
Was zo ver lopen anders.... Beest heeft geen kik gegeven trouwens, die was wel wat gewend.

ikke schreef:Een jaarling voor een sulky zetten en dan dwars door Rotterdam gaan rijden, is eigenlijk redelijk onverantwoord, toch?
Die jaarling zat er niet mee. We stonden op de tramrails en ik kocht even wat lekkers. Komt de tram eraan, ping, ping, ping, stopt vlak voor zijn neus, bijt dat beest in de bel!!!! Tja, Fjord he......

Amber_ schreef:Sorry, maar dit vind ik wel heel zielig... het blijft een jaarling

Was haar schuld niet verder, ze struikelde in de galop.Toydoll schreef:Kleinere dingen, ik glijdt vanaf haar kont haar rug af.
En inderdaad van zijn kont afglijden ipv gewoon afstappen! Dat vond ze trouwens errug spannend want dat arme kind heeft hoogtevrees !

Pff Ook heb ik daar heel veel dravers 'ingereden'. Dan wist ie niet of ze bereden waren en tja daar kom je maar op 1 manier achter... Erop dus. Of een pismerrie die als enige taak zag om zn baasje in mekaar te slaan met haar achterbenen, achteruit de sloot in ging, midden op de weg ging slaan naar fietsers en auto's. (als ze hengstig was was ze gek genoeg wel perfect te rijden, helaas wist je dat van tevoren niet)