Maar er zijn mensen die zoveel kunnen hebben voordat hun maag omdraait
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

als er dan lieve paardjes heen gaan weet ik al helemaal hoe het gebeurd. denk dat ik dat liever niet wil zien. jockeygirl schreef:je zal me der geen plezier mee doen als vegetarier.
.
traan_beauty schreef:Sommige mensen praten heel makkelijk over slachterijen..!
Ik zelf ga niet naar slachterijen voor me pleziertje, ook al is het soms heel leerzaam dat wel. Ik ga mijn paarden trouwens helemaal niet laten slachten! ik kan echt geen reden bedenken waarom ik dat zou willen doen? Dat iemand anders (of ikzelf!) straks aan paardenvlees zit te eten. Nee, praat me er niet van!
Inderdaad dan ben je maar een penny..
Maar ik wil nu eigelijk echt wel eens weten, waarom laat je je paard slachten? Jou reden dan he.. Ik kan er zelf eigelijk geen 1 bedenken
![]()
Nouja..
Groetjes
dat is wel heel zielig
Manon schreef:Ik snap dat mensen het niet leuk vinden en daarom eventueel niet zouden gaan. Aan de andere kant hoort het ook gewoon bij het leven, er komt een eind aan. Het lijkt mij persoonlijk wel interessant, alhoewel het natuurlijk nooit leuk is als een beest doodgaat. Ik denk persoonlijk dat het wel bij je opleiding hoort, tis niet altijd feest.
Oja, en scharrelbeesten zitten ook gewoon in hokjes hoor
Maar je hebt er ook wel eens wat waar het echt zonder pijn gebeurd enz.
Het is gewoon paarden zijn alles voor me.. en ik heb niet zo heel veel met koeien, varkens.. 
maar daar stonk het dan ook verschrikkelijk.
) Dagelijks worden er waarschijnlijk honderden duizenden beesten geslacht omdat er net zoveel dagelijks opgegeten worden, en eigenlijk is het voor die koeien en varkens niet zieliger dan voor de paarden... Hoogstens voor de eigenaar.
zal het nooit vergeten en vind het achteraf nog een naai-streek van die vent maar goed! ben er harder door geworden zullen we maar zeggen! maar die geur die daar hangt bah bah! Citaat:Dierenartsen geven toch een spuitje? Die doen niet de vieze, gruwelijke dingen die in het slachthuis gebeuren...