Dancer_joey schreef:sorry maar ik vind het absoluut niet trecht dat kompliment
Dat is jou mening, ik heb al veel vaker dingen besteld en nooit geen problemen mee gehad
Dus ik vind het compliment wel terecht
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dancer_joey schreef:sorry maar ik vind het absoluut niet trecht dat kompliment
Dus ik vind het compliment wel terecht
Orchid schreef:Nou even wat mailtjes later, ik had een dekje en een bit besteld.
Bit was dus niet leverbaar en kon nog even duren dus ze zouden het dekje wel opsturen en dan het bit er later achteraan.
Vandaag het dekje ontvangen, wel de goede kleur, alleen jammer dat het niet de elite maar zo 1 met hele kleine 'vakjes' doorgestikt is![]()
Naja deze is ook wel mooi dus ik hou hem wel gewoon, beetje slordig dat wel...
Zat nog wel een zak pasta met paardjes bij![]()
figora schreef:Orchid schreef:Nou even wat mailtjes later, ik had een dekje en een bit besteld.
Bit was dus niet leverbaar en kon nog even duren dus ze zouden het dekje wel opsturen en dan het bit er later achteraan.
Vandaag het dekje ontvangen, wel de goede kleur, alleen jammer dat het niet de elite maar zo 1 met hele kleine 'vakjes' doorgestikt is![]()
Naja deze is ook wel mooi dus ik hou hem wel gewoon, beetje slordig dat wel...
Zat nog wel een zak pasta met paardjes bij![]()
Waarschijnlijk heb je de curly gehad ipv de elite.
)
Orchid schreef:Sorry beetje felle post, maar ik was op dat moment gewoon echt ff pissed

Citaat:Ik zeg dat het voor mij niet meer hoeft en ze het geld maar terug moeten storten.
Zeggen ze 'Oh sorry dat kan niet meer want hij is al op de post en je hebt hem morgen in huis'
GODDOMME! wacht dan gewoon even wat de klant zegt voordat je een beetje die troep op de post gaat gooien!
Ann schreef:Ik word eerlijk gezegd een beetje moe van al die Piaffe topics![]()
Overal gaat wel eens wat mis, en als ik het zo lees doen ze hun best om dat op een correcte manier weer op te lossen.

Ann schreef:Ik word eerlijk gezegd een beetje moe van al die Piaffe topics![]()