Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
)
Betteke schreef:Ik geloof dat ik ergens iets heb gemist. Vrijwel iedereen heeft dus een paard met een gevoelige rug en gaat daar dan wel fijn op rijden. Plemp een bontje onder je zadel en je paard heeft nergens meer last van.
Heel bijzonder vind ik dat.
Betteke schreef:Dat vind ik wat anders, als het aangeraden wordt door een DA of fysio. Maar ik merk uit de reacties dat de meesten zo'n bontje wel lollig vinden staan en daarom er maar een gebruiken.
Spaar dat geld voor het bontje uit en laat daarmee je zadel dan fatsoenlijk aanpassen/opvullen.

MISTRAL94 schreef:Patos en ik zijn tot de conclusie gekomen, dat ik op en top Penny ben
cranberry schreef:Ging vanavond rijden en het viel me op dat echt zowat iedereen met bij ons op de manege met een bontonderlegger rijd. Het is nog net niet zo dat je er niet bij hoort als je er géén hebt... Rijden jullie met bontonderlegger?
edit: ik heb er óók een....
Je moet uiteraard wel vet kewl hip blijven als je paardrijdt
. Zoveel mogelijk bont aan en op je paard is super "in"
.
patos schreef:Maar als dat van jou een penny maakt, van ben ik dan in vredesnaam?
RUBYWHITE schreef:patos schreef:Maar als dat van jou een penny maakt, van ben ik dan in vredesnaam?
Opper penny![]()
![]()
(
)
IndianRose schreef:Ik heb er wel een,mijn zadel past perfect als dat ding eronder ligt,en ligt het er niet onder dan sluit het niet helemaal aan.
, back on topic please! 
Anoukie schreef:cranberry schreef:Ging vanavond rijden en het viel me op dat echt zowat iedereen met bij ons op de manege met een bontonderlegger rijd. Het is nog net niet zo dat je er niet bij hoort als je er géén hebt... Rijden jullie met bontonderlegger?
edit: ik heb er óók een....Je moet uiteraard wel vet kewl hip blijven als je paardrijdt
. Zoveel mogelijk bont aan en op je paard is super "in"
.