ikke schreef:
Wat al eerder ook zei: het heeft een hoop tijd gekost om te komen waar ie is, waarom raffel je het dan zo af? Hij had het in dezelfde tijd namelijk ook netjes kunnen leren. Wat hij laat zien heeft niks met vertrouwen en een band te maken maar met onderdrukking en machtvertoon t.o.v. het paard.
Ooit Marjolein Kielstra bezig gezien?? Daar kan deze kerel een hoop van leren en zelfs Marjolein laat hier en daar steken vallen (weet ze ook wel).
Waar zie jij invredesnaam ondrukking en machtvertoon

Ik ben het met je eens dat sommige oefeningen technisch niet geheel correct zijn uitgevoerd, maar ik denk dat er heel weinig mensen zijn die dat doen, ga eens op wedstrijden kijken... en dan doet hij het ook nog eens zonder iets...
Ik heb ze in het echt gezien en was toen helemaal onder de indruk. Deze twee hebben echt een hele mooie band, het zijn absoluut geen ingestudeerde kunstjes. En dat z'n passage dan niet zo heel mooi is, kan me dan eigenlijk geen donder schelen

Ik heb marjolein kielstra nog nooit bezig gezien, maar als ze beter is dan honza, kom ik graag eens kijken