Piaffe, zoo slordig.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Re: Piaffe, zoo slordig.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 09:33

Ik ben zeer tevreden over Piaffe. Super aardige mensen! Ze geven je alle ruimte om te zoeken, staan dus niet zoals bv bij divoza in je nek te hijgen. De spullen zijn een mooi stuk goedkoper.

Ik denk dat de foutjes komen doordat ze zo snel succesvol zijn ze het niet zo goed kunnen aanslepen. Ze hebben net nieuwe mensen aangenomen om de drukte aan te kunnen, maar die moeten natuurlijk eerst ingewerkt. Verder zijn ze afgelopen weken zeer druk bezig met het beter uitstallen van hun assortiment.

Ze hebben dagelijks een krat vol aan brieven te versturen, waar allemaal pakketten bij horen (zelf gezien)

Miepp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 09:34

ik heb een keer meer dan een maand zitten wachten op een deken, dat is ook zo stom en slordig.

Fun_Fun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-05 09:45

Idd, de mensen zijn wel super aardig,
heb inmiddels de spullen binnen .

beenyman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 10:06

heb ik ook gehad,,,, ik had springschoenen besteld van onbekend merk ofzo krijg ik de 1ste keer springschoenenvan br.... heb ik gezegd dat het niet goed was krijg ik in 1 keer peesbeschremers ....erg slordig

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 14:54

samantha5 schreef:
Over agradi kan ik een heel boekje schrijven.

Ik had een deken besteld bij agradi eentje van HH. Het duurde een week en na die week had ik nog niks. Ik had dus gebelt en het kwam dus allemaal door HH, want die leverde hun producten niet uit bla bla bla. Maar volgende week zouden ze er echt zijn. Nou je raad het al weer niet. De mevrouw vertelde me dat ze er waarschijnlijk niet meer waren maar helemaal zeker weten deed ze het niet. Ik heb haar het nummer van HH gevraagd, maar dat kreeg ik niet. (tuurlijk wist ik dat het nummer op de HH site staat). Want het was niet netjes, ik bestelde de deken bij hun dus het moest via hun lopen.
Ik zou nog een week moeten wachten.

Toen heb ik HH gebeld en gevraagd of ze de dekens echt niet meer hadden, omdat het allemaal zo traag liep. Ze verteld me echter een heel ander verhaal. Agadi betaalde zijn rekeningen niet en dus werden de dekens verlopig niet uitgeleverd. Ik wist voldoende en heb mijn bestelling afgezegt.

ik weet niet of dat dit seizoen was,maar toen zijn er ook echt veel problemen geweest met de uitlevering van de dekens bij HH
die lagen in containers in Rotterdam,en mochten niet vrijgegeven worden!!!!!
ze zijn zeker een maand later dan gepland uitgeleverd!

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 14:57

Mexx2 schreef:
samantha5 schreef:
Over agradi kan ik een heel boekje schrijven.

Ik had een deken besteld bij agradi eentje van HH. Het duurde een week en na die week had ik nog niks. Ik had dus gebelt en het kwam dus allemaal door HH, want die leverde hun producten niet uit bla bla bla. Maar volgende week zouden ze er echt zijn. Nou je raad het al weer niet. De mevrouw vertelde me dat ze er waarschijnlijk niet meer waren maar helemaal zeker weten deed ze het niet. Ik heb haar het nummer van HH gevraagd, maar dat kreeg ik niet. (tuurlijk wist ik dat het nummer op de HH site staat). Want het was niet netjes, ik bestelde de deken bij hun dus het moest via hun lopen.
Ik zou nog een week moeten wachten.

Toen heb ik HH gebeld en gevraagd of ze de dekens echt niet meer hadden, omdat het allemaal zo traag liep. Ze verteld me echter een heel ander verhaal. Agadi betaalde zijn rekeningen niet en dus werden de dekens verlopig niet uitgeleverd. Ik wist voldoende en heb mijn bestelling afgezegt.

ik weet niet of dat dit seizoen was,maar toen zijn er ook echt veel problemen geweest met de uitlevering van de dekens bij HH
die lagen in containers in Rotterdam,en mochten niet vrijgegeven worden!!!!!
ze zijn zeker een maand later dan gepland uitgeleverd!

Ja dat vertelde HH me ook, maar dat was hiervoor. De deken heb ik inmiddels via een plaatselijke ruitershop ontvangen. Binnen een dag! HH had deze service mogelijk gemaakt. (ik had hem namelijk heel snel nodig)

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 15:03

Hmm.. ik kan al helemaal niks goeds zeggen over Piaffe want:

Afgelopen zomer was ik jarig op 9Aug.. Mijn vriend wist dat ik gek was op het Br kreeft setje. Die was in de maand Juli de zomeraanbieding dus hij had die voor mij besteld. Hij zou acceptgiro thuis krijgen en maar wachten en wachten.. Mijn verjaardag kwam steeds meer in zicht dus maar bellen enz. Werd hij afgescheept met het verhaal dat het druk was en zsm in orde zou worden gemaakt. Paar dagen later weer bellen, toen moest hij emailen want er was zo'n lange wachtrij aan de telefoon. supervreemd.. Toch mailen enz. Nou uiteindelijk is heel die acceptgiro nooit aangekomen en heeft hij voor mijn verjaardag iets anders uitgezocht.. Klote piaffe!! Denk je ruim maand van te voren bestellen dan hb ik het zeker op tijd.. Niet dus

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 15:14

Megantjuh schreef:

Afgelopen zomer was ik jarig op 9Aug.. Mijn vriend wist dat ik gek was op het Br kreeft setje. Die was in de maand Juli de zomeraanbieding dus hij had die voor mij besteld. Hij zou acceptgiro thuis krijgen en maar wachten en wachten.. Mijn verjaardag kwam steeds meer in zicht dus maar bellen enz. Werd hij afgescheept met het verhaal dat het druk was en zsm in orde zou worden gemaakt. Paar dagen later weer bellen, toen moest hij emailen want er was zo'n lange wachtrij aan de telefoon. supervreemd.. Toch mailen enz. Nou uiteindelijk is heel die acceptgiro nooit aangekomen en heeft hij voor mijn verjaardag iets anders uitgezocht.. stinkmodder piaffe!! Denk je ruim maand van te voren bestellen dan hb ik het zeker op tijd.. Niet dus

Werkt piaffe met acceptgiro's?

ikkemetwikke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 15:58

haha,figora ,die is raak!
ik denk dat vaak zulke klachten voortkomen uit misverstanden!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 18:05

Megantjuh schreef:

Afgelopen zomer was ik jarig op 9Aug.. Mijn vriend wist dat ik gek was op het Br kreeft setje. Die was in de maand Juli de zomeraanbieding dus hij had die voor mij besteld. Hij zou acceptgiro thuis krijgen en maar wachten en wachten.. Mijn verjaardag kwam steeds meer in zicht dus maar bellen enz. Werd hij afgescheept met het verhaal dat het druk was en zsm in orde zou worden gemaakt. Paar dagen later weer bellen, toen moest hij emailen want er was zo'n lange wachtrij aan de telefoon. supervreemd.. Toch mailen enz. Nou uiteindelijk is heel die acceptgiro nooit aangekomen en heeft hij voor mijn verjaardag iets anders uitgezocht.. stinkmodder piaffe!! Denk je ruim maand van te voren bestellen dan hb ik het zeker op tijd.. Niet dus

Dan betaal je vooruit, heb je een stuk meer kans dat het op tijd komt.
Ik vind dit ook wel een beetje eigen schuld.

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 18:24

Op onze site staat heel duidelijk hoe en wat met betalen.
We hebben div. betalingsvormen maar het verzenden van een acceptgiro behoort hier niet toe en dit is ook nooit zo bij ons geweest.
Misschien toch volgende keer even bellen om e.e.a. na te vragen daar zijn we voor hoor maar stinkmodder Piaffe eh... dat lijkt me niet helemaal eerlijk !!!
En een wachtrij bij de telefoon eh.. wij hebben niet eens een telefoon centrale in gesprek is in gesprek dus een wachtrij ... is ook niet bij ons gebeurd hoor !

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 20:50

ruitersport schreef:
We hebben div. betalingsvormen maar het verzenden van een acceptgiro behoort hier niet toe en dit is ook nooit zo bij ons geweest.
Misschien toch volgende keer even bellen om e.e.a. na te vragen daar zijn we voor hoor maar stinkmodder Piaffe eh... dat lijkt me niet helemaal eerlijk !!!
En een wachtrij bij de telefoon eh.. wij hebben niet eens een telefoon centrale in gesprek is in gesprek dus een wachtrij ... is ook niet bij ons gebeurd hoor !

Zo zie je maar weer.
Wat een gel*l.

Sophiee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 14:31

Hmm ik heb net een lamsvel onderlegger besteld bij www.ingridvanberlo.nl , en ik hoop dat dat wel goed gaat dan
Is trouwens wel een aanrader, precies dezelfde als die Christ bontjes, maar nu afgeprijst van 90 naar 60

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 15:54

ruitersport schreef:

Ach kom op zeg, de laatste keer dat ik na 2 weken belde omdat ik iets nog niet ontvangen had wat ik snel nodig had werd ik zowat uitgelachen! Dus bellen heeft ook al weinig zin, echt serieus geholpen wordt je toch niet. Op mijn suggestie om mensen even te mailen als iets niet in voorraad was werd gezegd dat dat TE veel tijd zou gaan kosten en dus niet goed voor de zaak was, nee mensen 3 weken laten wachten en zo klanten verliezen, das goed voor je zaak!

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 15:56

Dat uitlachen kan ik me eerlijk gezegd toch moeilijk voorstellen.
Dan raak je namelijk sowieso klanten kwijt, en dat zal vast hun doel niet zijn.

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 15:57

MissJ schreef:
Dat uitlachen kan ik me eerlijk gezegd toch moeilijk voorstellen.
Dan raak je namelijk sowieso klanten kwijt, en dat zal vast hun doel niet zijn.

Nou mij waren ze dan ook per direct kwijt!

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 16:00

Wi hebben nooit problemen gehad, het daar pads besteld, achteraf kwamen we erachter dat er 'dingen' inzaten die er absoluut niet in horen te zitten.. maargoed even bellen, en we kregen gratis een nieuwe pad, de ander was ook 'gemaakt' en we hadden 4 handschoentjes besteld en we kregen er 5 Geen probleem

ikkemetwikke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 16:22

idd,laten weten dat iets niet op voorraad is,of op die manier eerst een alternatief voorstellen zou niet verkeerd zijn.

figora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 16:34

Mexx2 schreef:
idd,laten weten dat iets niet op voorraad is,of op die manier eerst een alternatief voorstellen zou niet verkeerd zijn.

Dat denk ik ook, maar goed, als Piaffe het over 50 pakketen per dag heeft, dan is dat misschien wat moeilijker, ik verzend (PourCheval) zo'n 6 pakketen per dag, dan is het ook wat gemakkelijk om klanten persoonlijk te adviseren en te berichten

Ik vind dat Piaffe het erg goed doet, zo heel erg lang zijn die niet nog niet bezig, en toch al een behoorlijke (tevreden) klantenkring!!

Marietje1990

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 16:46

Ik ga altijd naar Divoza (waar zit Piaffe????) Je word daar snel geholpen. Ze zijn er wel een beetje dom. Had voor mijn verjaardag 3 kadobonnen gekregen maar dat moesten er eigenlijk 2 zijn. Op 1 stond het kassabon nummer niet. Maar dat had ze neit gezien dus toen kon ik voor 60 euro spullen kopen ipv 20:D

Marietje1990

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 16:47

20 euro is 40 euro, sorry:D:D

figora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 16:50

dat is wel beterz, marijuhhhh!

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 16:52

figora schreef:
dat is wel beterz, marijuhhhh!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 17:02

Ik heb 1 hele slechte ervaring met piaffe en daar ook duidelijk mijn mening over laten horen, ze hebben hun excuses aangeboden en daar was ik allang blij mee. Op dat moment kon ik er toch niks meer aan veranderen en heb ik een hoop extra kosten moeten maken en dan is een excuses wel fijn...

Maar daartegenover staan wel een heleboel goeie ervaringen. Inderdaad vind ik de lange levertijd soms wel een probleem, maar ik weet dat nu en hou er zelf gewoon rekening mee. Verder vind ik hun service wel goed en soms ontvang ik al een mailtje retour als ik net klaar ben met typen, supersnel!

Ach en elke winkel heeft zijn goeie en slechte kanten, en als je 10 euro minder betaald voor iets, dan kan je best een dagje langer wachten toch

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 17:20

#Ymke# schreef:
Ik heb 1 hele slechte ervaring met piaffe en daar ook duidelijk mijn mening over laten horen, ze hebben hun excuses aangeboden en daar was ik allang blij mee. Op dat moment kon ik er toch niks meer aan veranderen en heb ik een hoop extra kosten moeten maken en dan is een excuses wel fijn...

Maar daartegenover staan wel een heleboel goeie ervaringen. Inderdaad vind ik de lange levertijd soms wel een probleem, maar ik weet dat nu en hou er zelf gewoon rekening mee. Verder vind ik hun service wel goed en soms ontvang ik al een mailtje retour als ik net klaar ben met typen, supersnel!

Ach en elke winkel heeft zijn goeie en slechte kanten, en als je 10 euro minder betaald voor iets, dan kan je best een dagje langer wachten toch

Dit vind ik wel een mooie instelling
ik heb ook wel eens week langer op mn spullen moeten wachten.
gelukkig heb ik wel altijd alles gehad en ook de juiste maten etc.

ik ben best tevreden over Paife!