sidneey schreef:Is dat toronto 3-in-1 jack er nog? is dat wat?
in Rotterdam, waar ik geweest ben hingen er nog aardig wat, mn schoonzusje heeft er 1 gekocht
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
sidneey schreef:Is dat toronto 3-in-1 jack er nog? is dat wat?

99,80!
Rambogirl schreef:ik zou ook niks kopen maar dit is wat ik uieindelijk heb gekocht:
2 zakken snoepjes![]()
Transportbeschermers
Singel
Peesbeschermers
Hoevenkrabbers
2 dekjes![]()
Uitgerekend:99,80!
En ik kreeg GEEN tas!!!
Gelukkig na het vragen aan Katie heb ik hem wel gekregen! Wat stevast zijn die verkopers zeg!!

), nog 2 hoevenkrabbers = altijd handig volgens mij was dat het. Ik ben van plan binnenkort een mooie Eskadronbeenbescherming set aan te schaffen, en ik wil nog een anky-deken voor Lady
. Geen tenten in Nieuwegein en op 2e kerstdag was het heerlijk rustig
.
De Pikeur Mondega is dat geloof ik, met kunstleren zit. Kleur is, tja hoe omschrijf ik dat, terracotta achtig maar dan wat lichter. Ik zal er eens een foto van maken, ik heb er ook een bijpassende bodywarmer bij van Cavallo
. binkyl0ver schreef:juist helemaal eens met shannay
jullie zeuren en zeuren maar
maar kopen wel elke x wat
en ook over dat het troep is?
het wordt gewoon ingekocht bij de groothandel net zoals alle andere ruitersportwinkels
En ook dat gezeur over de mensen bij de kassa
ga er zelf is een uurtje staan kijken of jij het zo goed kan
Anoukie schreef::j De Pikeur Mondega is dat geloof ik, met kunstleren zit. Kleur is, tja hoe omschrijf ik dat, terracotta achtig maar dan wat lichter. Ik zal er eens een foto van maken, ik heb er ook een bijpassende bodywarmer bij van Cavallo.
.