Ik had tog wel verwacht dat er wat meer in zou staan. En wat er in staat vind vind ik ook niet echt "aanvullend" aan wat ik al allenmaal lees
. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Ritmisch schreef:Wat zouden jullie dan allemaal WEL willen lezen? Ben ik wel benieuwd naar.....
vind ik dus van LDR... Dat blijft de eeuwige discussie en volgens mij krijg je standaard dezelfde verhalen. Kunnen we ons er eens niet bij neerleggen dat de een op deze en de ander op die manier traint??

Ritmisch schreef:Het inmiddels uitgekauwde, beroemde, beruchte, befaamde enzovoort systeem Laag Diep en Rond...
Waar al ik weet niet hoeveel topics en discussies aan gewijd zijn en waar we misschien nu wel eens een keertje over op kunnen houden (das mijn bescheiden mening)
Albertine_N schreef:Dan moet u verder lezen dan uw neus lang is. LDR heeft werkelijk in ieder blad al gestaan: Bit IdS en Hoefslag.
En als jij je trainings- en denkwijze wilt aanvullen verwijs ik je graag naar das Gymnasium des Pferdes en alle Quadekkers