Het ware verhaal van de ranch... (Spanje)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

IcePrincess

Re: Het ware verhaal van de ranch... (Spanje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 12:20

OMG! die reactie ga je niet menen

Citaat:
Ranch Cercós has thousands of happy customers every year who do lots of
different sports including horse-riding.

10% vand e gasten die ik voorbij heb zien komen kwamen om te paardrijden, de rest waren piantballers

Citaat:
It turns out to be a positive and very enjoyable experience for
most. and I can tell you, quite a few of them keep coming back every season.

Behalve dit seizoen dan want iedereen die na mij is geweest is eerder vertrokken en heeft een walgelijke ervaring.

Citaat:
I personally enjoy taking them on occasinal flight tours on our plane around
the region, water skiing or big game fishing on our boat or to national or
local fiestas in Barcelona or Sitges. We consider them our friends, and we
do not refer to them as"trainee" or "tourists"

In 6 weken ben ik een aantal keer in vilafranca gedropt, en 1 keer samen met Vivian naar het strand geweest, en dat was ook meer omdat ze een middagje van een aantal gasten af wilde.

Citaat:
Of course, these options are not available on your day of arrival. Young
people often think that everyone ought to treat them like mom and dad, clear up their mess and pick up their dirty plates behind them. This false
illusion is short-lived. In the real world, you have to show your
credentials, skills and personal resources. This is the purpose of the whole
exercice.

Mijn ouders doen helemaal niets voor mij dus ik ben wel wat gewent. En je ruimt achter hun op! Niet zij achter jou.

So keep up the good job, Evelien, Tatiana and company, telling everyone how nasty Vivian is, making you work so hard with the boys around the swimming pool, feeding the horse twice a day and starving you to death despite all the time you spent around the clock in the kitchen, cooking fancy recipes(
and judging from the weight you all put on you could hardly call the red cross to your rescue

) with an industrial fridge and freezer packed with
food. By the way, we do not handcuff young girls on the ranch and a 50?
flight ticket home is no big deal if you feel it is not the right place for
you.
Well, that's all from me. My final advice..Gear up for the real life and
good luck to all.
[/quote]

OMG!! Dat is echt te erg voor woorden, ik ben bijna 10 kilo afgevallen!
Toen ik er was was er dus een kok, op een gegeven moment mocht ik nieteens meer in de keuken komen.

Wat een bullshit verhaal zeg .

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 12:24

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 12:28

Ellebel schreef:
Was natuurlijk een kwestie van tijd voordat ze zich hier zouden melden.... hihi de grond wordt ze toch een beetje heet onder de pootjes

Laten we hopen dat ze in de fik vliegt, zo heet mag ze het krijgen!

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 12:29

Ze heeft een antwoord gegeven! Ineen ander topic.... Ik heb met me beste engels er iets van proberen te maken (reactie)...

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 12:30

triest dat het onder een andere naam word geschreven eigenlijk
hahaha idd, ze staat op hete kolen

jamiemara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 12:34

Als je in mijn profiel kijkt en kijkt bij geposte berichten, zie je vanzelf ook een advertentie met foto's van Sha Bajko staan. Ik kan je vertellen dat het paard er nu niet meer zo uitziet. Want ik heb aktuele foto's van 2 weken geleden mogen ontvangen. En die deel ik graag met jou als jij mij kunt bewijzen dat je niet tot het kamp van V.K. behoort.

Wat let jou om deze foto openbaar te maken??? Als je er zo van overtuigd bent show ze dan maar. En wie weet kunnen we er iets mee. Uiteraard heb ik enige research gedaan en foto`s van de genoemde hengst gevonden na zijn aankomst in Spanje. Niks mis mee hoor paard ziet er goed uit zonder enige verwonding kijk met zulke foto`s kunnen we niks. Dus indien je andere hebt plaats ze dan tot nu toe verwijd je dingen zonder enig bewijs terwijl je die wel zegt te hebben.

Ik heb geen zin om telkens in de verdediging te gaan, dus als jullie geen daadwerkelijke hulp willen dan niet!

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 12:41

Wij willen gewoon erg graag weten wie jij bent Jamiemara... Of wat je intenties zijn.
Tot nu toe kom je nl niet behulpzaam maar agressief over. En dan hebben wij ook geen zin om aardig te doen

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 12:46

Het hangt er helemaal vanaf van wie die hulp komt...
Vertel dus eerst maar eens wat meer over jezelf, jamiemara. Verder staat de toon van je berichten me niet erg aan, iets te agressief

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 12:46

jamiemara schreef:
En wie weet kunnen
we
er iets mee.

Wie is 'we'?

Citaat:
Ik heb geen zin om telkens in de verdediging te gaan, dus als jullie geen daadwerkelijke hulp willen dan niet!

Wat kan jij concreet betekenen dan?

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 12:48

zij leeft niet lang meer... bah

jamiemara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 12:58

Ik voel me niet geroepen om me te verantwoorden dat doen jullie ook niet met al die nicknames ik geef tenminste nog mijn eigen naam.
En als ik in jullie ogen agressief schrijf dan zei het zo.
Ik pak altijd gelijk de koe bij de horens en wil daarom eerst harde bewijzen zien en jullie draaien daar omheen. Als deze dieren echt jullie lief zijn banketstaaf dan niet en zorg dat je bewijsmateriaal heeft, alleen daarom zou ik al die zielige dieren al fotograferen niet omdat het zo`n leuk gezicht is hoor! Ik haat het om te zien als dieren onrecht worden aangedaan.
Ik word alleen een beetje ziek van dit aanvallende gelul van jullie.
Kom met iets nuttigs ipv. bang te zijn dat ik mij voor iemand voor doe die ik niet ben.
Lekker belangrijk zeg!!!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:01

Ik volg dit topic al een paar dagen, en werkelijk waar, de haren rijzen me te berge. Ongelooflijk dat mensen zo met medemensen en dieren om kunnen gaan.
En Jamiemara, ook ik moet zeggen, ik geloof je niet zomaar. Je post alleen in dit topic, wilt niet zeggen wat je doen en wie je ongeveer bent. En ik moet zeggen dat je toch wel aardig Pro Vivian K. bent.

En tegen alle andere wil ik zeggen, ga niet lopen dreigen, zeker niet op een forum, of iets anders waar dingen zwart op wit staan, stel je voor dat ze kwaad wilt, dan heeft ze hier een aardige stok om mee te slaan, ze wordt n.l aardig bedreigt......doe daar ajb voorzichtig mee, ook al ben je nog zo kwaad.

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:04

@Jamieara

Als je verder niemand van dienst wilt/kunt zijn in dit topic, begrijp ik eigenlijk niet waarom je hier blijft posten. Je berichten provoseren alleen maar Je hoeft om mij niet weg, maar je komt hier binnenvallen met veel bombarie en als mensen -terecht- om wat meer persoonlijke info vragen, lopen ze tegen een muur op.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:05

jamiemara schreef:
Ik voel me niet geroepen om me te verantwoorden dat doen jullie ook niet met al die nicknames ik geef tenminste nog mijn eigen naam.

* Steekt hand uit* Diane is de naam! Secretaresse van beroep, 2 paarden, 2 katten, 2 honden en een vriend om de vrije tijd te doden.
Nu jouw beurt.

Citaat:
Ik pak altijd gelijk de koe bij de horens en wil daarom eerst harde bewijzen zien en jullie draaien daar omheen. Als deze dieren echt jullie lief zijn banketstaaf dan niet en zorg dat je bewijsmateriaal heeft, alleen daarom zou ik al die zielige dieren al fotograferen niet omdat het zo`n leuk gezicht is hoor! Ik haat het om te zien als dieren onrecht worden aangedaan.
Kom met iets nuttigs ipv. bang te zijn dat ik mij voor iemand voor doe die ik niet ben.
Lekker belangrijk zeg!!!

Nou, ga zélf naar Spanje

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:06

jamiemara schreef:
Lekker belangrijk zeg!!!

Ehm, ik heet anders toch ècht Djilan
En ik vraag dus ook wie jij bent. Zeker omdat mijn profiel gevuld is en de jouwe niet wil ik dus graag weten met wie ik te maken heb...

haboshof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:06

Om te oordelen over wat er hier verteld wordt, zou je inderdaad zelf een kijkje moeten gaan nemen.
Maar het lijkt me raar als er collectief gelogen wordt, door een stel meiden die het niet naar de zin hebben gehad. Ik geloof de verhalen dus wel.
Dieren , die niet goed genoeg gevoerd worden zijn natuurlijk gemakkelijker te rijden door onervaren mensen, dat kan heel handig zijn.
Tijdens een geboorte van een veulen handschoenen aan? Tja, zo krijg je geen vieze handen.
Ach, je kunt overal wel iets van gaan zeggen, maar zolang ze daar nog paarden verkopen en mensen ontvangen, die het wel naar hun zin hebben , bereik je waarschijnlijk niets.
Er zou , volgens mij iemand incognito heen moeten, die dan foto's kan nemen van wantoestanden, maar dan nog , het is in Spanje. Daar denken ze waarschijnlijk heel anders over dat soort zaken dan hier. De enige manier om zulke mensen te treffen is in hun portemonnee. Als ze geen geld meer verdienen dan is de lol er gauw af.
Bah, ik heb er verder geen woorden voor. Eigenlijk moet je er geen paard kopen omdat je er medelijden mee hebt, want dan krijgen ze gewoon hun zin. ( centjes vangen)

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:08

jamiemara schreef:
Lekker belangrijk zeg!!!

Met alle respect, je komt hier binnendenderen in dit topic en op bokt. Beschuldigd de meiden practisch van stennisschopperij maar verwacht wel dat iedereen je als vanzelfsprekend neemt? Beetje onrealistisch vind je ook niet?

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:18

Zullen we anders even TEMmen? Aangezien die Vivian-muts een ban heeft zouden de moddies even kunnen checken of deze mevrouw hetzelfde ip-adres heeft. Als het wel zo is zijn we snel van dr af. Als het niet zo is kan ze alsnog vertellen wie ze echt is en wat haar bedoelingen hier zijn.

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:21

Er wordt door verschillende moderators meegelezen in dit topic. Er is geen bewijs dat JamieMara een SA is van Levendige. Er is geen bewijs dat JamieMara géén SA is van Levendige.

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:24

Hmmmm, kan dus zijn dat ze met een ander IPadres bezig is, of het is echt iemand anders...

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:26

Ok bedankt Ellende!

Erna208

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:27

Jamiemara, daar jij je niet bekend durft te maken via pb in mijn inbox ga ik verder niet op jouw beschuldigingen en aanteigingen in. Ik wil eerst weten met wie ik te maken heb. Heel simpel.

En ja Sha Bajko zag er redelijk uit na aankomst in Spanje.
Op marktplaza staan tussen de verkoopadvertenties van Merens paarden een advertentie met daarin foto's van Bajko met Charlotte.
Alleen over die foto's heb ik het niet.

En nogmaals, ik ben Erna, heb meer dan 1200 berichten hier op mijn naam staan, ben actief op het hele forum en ben al iets langer lid dan jij, Jamiemara, om precies te zijn sinds 2003 en ik heb het volste recht om aan jou te vragen wie je bent en wat je komt doen, vooral omdat je zo maar in dit topic komt binnenvallen en alleen maar uitspraken doet die in de lijn van V.K. liggen en pas hier op dit forum actief bent sinds dat dit topic loopt. Ik ben bepaald niet overtuigd van je goede bedoelingen; je doet daar zelf ook geen enkele moeite voor. In tegendeel, door je uitspraken zorg je ervoor dat je meerdere mensen tegen jezelf in het harnas jaagt.

En wat Djilan al zei: we kennen je niet, stel je maar eens voor.

En zo lang jij je niet bekend gemaakt hebt of op dit forum of in dit topic of bij mij persoonlijk per pb ben je verder voor mij lucht.

nance1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:31

Lekker belangrijk zeg!!!

Dit is dus even een quote van haar.
Als ze echt iemand zou zijn die zich al jaren (zoals ze zelf zegt) inzet voor dierenmishandeling zou ze echt niet zulke taal uitslaan als ze net heeft gedaan. Ze zou mensen met veel meer respect behandelen. Ook al zou ze aangevalen worden zou ze nog met respect moeten handelen.
GELOOF HAAR TOCH NIET. Gewoon niet meer reageren op haar. Het kan idd een half zus van vivian zijn of wie weet wel en half broer of nicht of een vriendin ect. het kan iedereen uit haar omgeving wel zijn.

Ik stel voor om niet meer op haar te reageren, want als ze echt de intensie had gehad om te helpen, dan had ze dat al veel eerder gedaan naar aanleiding van alle verhalen, en gaat ze juist níet tegen iedereen in het harnas jagen.
Laatst bijgewerkt door nance1 op 16-11-05 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:33

Whatever, feit blijft dat er dan een volledige nieuwkomer op bokt gaat beweren dat het doodnormaal is dat jonge meiden( geen jongens alleen meiden) uitgebuit worden zonder salaris in het buitenland, griezels wat een rare ideeën houdt Jamiemara er op na.
Eerst dacht ik nog met Sinterklaas van doen te hebben, paard, spanje, dreigen( met de zak) maar ik ben wel heel nieuwsgierig wat je voor ons kan betekenen om deze Vivian K en consorten te stoppen. Geef maar huiswerk, als moeder ben ik tegen uitbuiting van dieren en kinderen!

Mijn naam is trouwens Corrie, Amondi is de naam van onze vorige pony.
(Wie is nace1 trouwens, ze antwoord in de naam van Jamiemara, toch maar wat schaduws aangemaakt, moet je wel opletten hoe je ingelogd bent)

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:35

Ik ben kelly wissink. Ook opzoek naar een plek om te werken in de zomer... Maar niet bij jullie door de verhalen... Heb me meteen voorgesteld dus...

Ik geloof liever een paar jonge meiden die hun verhaal vertellen, langer op bokt zitten en meer berichten hebben gepost, dan iemand die zo komt binnenvallen...

Lastige kwestie dit... Is het IP adres al gecheckt mod??