dank je wel

en ja door erop te fokken, kan je het ook zo krijgen. Je kan op bijna alles fokken (duurt alleen eeuwen) behalve kleur en dus ook op vroeg rijp zijn
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knolliepower schreef:ik wou ook liever dat 2 jarige nog niet hoeven te racen hoor, maar wat kun je daar tegen doen? De eigenaar beslist, als die vind dat het paard er aan toe is dat gaat hij rennen. Verbieden kun je het niet, daardoor is het veel te veel in sport geworteld. (En of het echt zo schadelijk is als het hier word beweerd betwijfel ik, de volbloed is een heel oud ras die als eeuwen gewoon maar voor één doel word gefokt. Er word dus al eeuwen gefokt op snelheid, en geselecteerd op paarden die vroeg rijp zijn, wil dat betekenen dat eeuwen fokken geen enkel effect op een ras heeft?)
Moniek schreef:Maar daar zag je ook veelvoudig de ren en drafsport bij want er gebeuren helaas veel ongelukken daar.
knolliepower schreef:weet je, ik vind de rensport echt zo leuk dat niemand mij ooit zou kunnen overtuigen dat het zielig is... alles wat hier tegen de rensport word beweert is dus in mijn geval totaal zinloos
knolliepower schreef:ik weet zelf dat het niet zo is, ik heb het met mijn eigen ogen gezien. En ik geloof mijn ogen maar dan dat geschets van jullie