@ Alacairion lees voortaan even alle pagina's voordat je een nutteloze opmerking plaatst. bij voorbaat dank

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kellebel88 schreef:
Waar lees jij dat wij er geen schuld aan hebben? Tuurlijk, op het moment dat ik het veulen aan Iris overgaf beging ik een fout. Maar deed ik dit met voorbedachte rade? Nee! Dus ik ben van mening dat je hier niet over 'schuld' kunt spreken
Het is never nooit niet mijn intentie geweest dat ongeluk te laten gebeuren, het was een rottige samenloop van omstandigheden: ik die het veulen aan de fietser overgaf, het veulen dat schrok van dat geluid, het touw dat onder mijn spatbord terecht kwam.
En dat die rottige samenloop van omstandigheden voorkomen had kunnen worden door haar niet over te geven weet ik inmiddels wel, dus houdt alsjeblieft je k.utopmerking voor je over schuld, alsof ik me nog niet banketstaaf genoeg gevoeld heb!
en waarom probeer ik me toch steeds weer te verantwoorden tegenover dit soort bokkers, na 5 pagina's?
Alacairion schreef:Hm, wacht even. Ik had al gelezen dat je ergens zei dat het niet al te slim was. Maar het gaat mij meer om hoe je je gedraagt hierzo. Meestal, als ik toegeef dat ik iets goed verkeerd heb gedaan, gedraag ik me daarna ook anders.
Als je jouw reacties leest krijg je echt totaal niet het idee dat je toegeeft dat je fout zat, je blijft jezelf verdedigen en als je een tip krijgt (bv die van dat mes) reageer je met een attitude van hier tot tokyo.
Sorry, maar voor dit soort bokkers heb ík geen bewondering.
Verder veel plezier nog met je paard en je topic.
Citaat:vreemde zin van die cowgirl.
Cowgirl schreef:
Voor mij zijn mijn paarden ook niet vervangbaar...maar moet er niet aan denken dat door mijn stomme toedoen een vader of moeder verongelukt of blijvend letsel houd.
fjordeliefde schreef:Dames, Het was verschrikkelijk stom wat jullie gedaan hebben maar ik denk dat jullie het na al deze reacties ook wel door hebben.
Ik heb ook wel eens gedacht van, goh dat had goed mis kunnen gaan!!! Het enige wat je dan kan doen is blij zijn dat het zo goed is afgelopen en je bent de volgende keer 1000X voorzichtiger.
Ik denk/hoop dat jullie niet meer met dit veulentje aan de fiets op stap gaan. Het was idd totaal niet verantwoordelijk. Gaa de volgende x gwn lkkr aan de hand een stukkie wandelen en kennis maken met het verkeer. Het is allemaal al zoo spannend voor zo'n klein ding. En probeer het lkkr over een paar jaartjes weer.
Geef je kleine veulen een dikke knuffel van mij. Hij/zij zal ook vast heel erg geschrokken zijn... En jullie ook...jullie zitten ook nog een tijdje na te bibberen..
Veer
Quellian schreef:@ TS: ik zou mooi een slotje aanvragen
Dat je fout zit dat weet je nu wel, maar sommige mensen hebben aan de universiteit geleerd hoe ze mensen moeten afzeiken.
Citaat:Cowgirl schreef:
Voor mij zijn mijn paarden ook niet vervangbaar...maar moet er niet aan denken dat door mijn stomme toedoen een vader of moeder verongelukt of blijvend letsel houd.
wat bedoel je daarmee? ik snap nog steeds niet waar je ''moeder of vader'' vandaan haalt, bedoel je de moeder van het veulen ofzo?