Helaas een dikke vette tegenvaller. Geen directe relevante informatie, duidelijke informatie over de dader, helaas niets over de verblijfplaats van de paarden.
We gaan consult 1 napluizen en zodra het nodig is vragen we jullie assistentie...
ik denk milo alleen maar hoopt dat het goed komt, maar ze had het een beetje anders neer moeten zetten. omg brabant.. mischien bokkers uit brabant die beetje kunnen rond vragen bij paarden mensen..
Als er iemand nog wil doneren kan dat altijd, want de kosten die gemaakt moeten worden zijn nog niet voorbij en daarbij staan er nog een aantal gestolen paarden op de lijst. Ook deze kunnen wat beter geholpen worden met hulp van derden.
Oke, dan moeten we maar een meeting proberen te organiseren. Ik denk alleen dat het gebied nog een beetje te groot is om in het wilde weg te zoeken. Swieb, wat denk jij er van?
Idd, we moeten even kijken of we een kleiner gebied gaan krijgen. Een van de paragnosten zou kijken of hij meer info kon krijgen en aan ons doorgeven. Dan pas heeft het echt zin om te gaan kijken
Inderdaad, het gebied is te groot. We hebben het al diverse keren uitgekamt, omdat het nu eenmaal het gebied is waar Swieb zelf woont en waar ik ook woon, ik heb zelf ook diverse speurtochten gehouden.
ikzou ook opassen met de vrijgegeven info! de dader is ook niet gek,weet zo onderhand we lva ndeze actie's af denk ik,en kan zo jullie elke keer wel wat stapjes voor zijn denk ik!
Ik zast gister te denken aan bloedhonden, misschien dat zij je kunnen helpen? Ze kunnen namelijk suuuupergoed ruiken =P Die gebruiken ze ook voor daders op te pakken