Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vera schreef:John Swaab is een van weinige aristocraten binnen de paardensport in Nederland. Of je het er mee eens bent of niet, er zijn nog maar weinig die de paardensport nog op zo'n manier uitdragen en dat vind ik iets om te koesteren.![]()
Ik ben zelf westernruiter in spijkerbroek (zonder piercings) maar kan een dergelijke opstelling zeker waarderen ookal past het niet bij de tak van sport waar ik voor gekozen heb.
We moeten mensen in hun waarde en gebruik maken van de onmetelijke kennis die deze oude "jonge" cracks bezitten en heel graag willen overdragen.![]()
Het is inderdaad enorm netjes bij John en daar is hij terecht trots op. En ik moet je eerlijk zeggen dat de meerderheid van de staleigenaren in Nederland daar wel eens een voorbeeld aan kunnen nemen. Want tsjonge, tsjonge, het is toch vaak een vieze bende op veel stallen.
Lot schreef:En in hoeverre luxe meespeelt.....even ter vergelijking Atie waar Margreet haar paard heeft staan. De binnenbak is daar vind ik van een slechtere kwaliteit (de bodem dus he) en de buitenbak is de helft van de tijd een modderpoel. Verder heeft het absoluut fantastische uitrijdmogelijkheden en is het een goede stal, maar bodem vind ik persoonlijk een van de belangrijkste dingen!
Cowgirl schreef:Ik wil nog ff wat kwijt.
Stel ik kom daar om mijn fjord te stallen, ik rijd gewoon B dressuur, rijd wat buiten en maak eens een sprongetje.
Ik kom netjes in een Eurostar rijdbroek(van 100 gulden/circa 50 euro), blousje erop en in de winter gewoon een trui(geen slobbertrui), heb simpele rubberen Aigle laarzen aan en een Cap op mijn kop![]()
Mijn paard draagt een passend zadel, schoon dekje en een degelijk Divoza hoofdstelletje.
Ik kan me niet voorstellen dat ik nu geweigerd zou worden, ik voldoe aan de ruiterkleding, maar het is niet duur.
Moet je dan ook allemaal dure dingen hebben, goedkoop kan toch ook netjes zijn?
Iedereen heeft het hier maar over de dure dingen .
amberosa"]
wat lopen jullie toch allemaal te zeiken op Prima
hij loopt ook wel eens in een leren string maar hij durft dat gewoon niet zo makkelijk toe te geven want dan zie je die ene piercing met die ketting naar zijn tepels
[/quote]
Tot hier vond ik het een leuk bericht
[quote="amberosa schreef:dus pak hem niet te hard aan
hij is niet anders dan jullie
hij komt ook uit een laag milieu net als al die andere loosers met die piercings ik moet echt kotsen van al die mensen met dat metaal
het zijn meestal homo's of lesbo's
Cowgirl schreef:Ik wil nog ff wat kwijt.
Stel ik kom daar om mijn fjord te stallen, ik rijd gewoon B dressuur, rijd wat buiten en maak eens een sprongetje.
Ik kom netjes in een Eurostar rijdbroek(van 100 gulden/circa 50 euro), blousje erop en in de winter gewoon een trui(geen slobbertrui), heb simpele rubberen Aigle laarzen aan en een Cap op mijn kop![]()
Mijn paard draagt een passend zadel, schoon dekje en een degelijk Divoza hoofdstelletje.
Ik kan me niet voorstellen dat ik nu geweigerd zou worden, ik voldoe aan de ruiterkleding, maar het is niet duur.
Moet je dan ook allemaal dure dingen hebben, goedkoop kan toch ook netjes zijn?