runningkawa schreef:Dat van Magic is idd heel erg sneu voor haar
Als het haar echt aan het hart ging...dan zou ze die ook wel even laten verdwijnen toch??
Heel vervelend als je failliet gaat, maar toch...failliet ga je niet zomaar!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
runningkawa schreef:Dat van Magic is idd heel erg sneu voor haar
Sannie1980 schreef:Als het haar echt aan het hart ging...dan zou ze die ook wel even laten verdwijnen toch??
Loesvb schreef:fransje23 schreef:Kan het niet zo zijn dat Poetin gewoon nooit is ingebracht in deze BV die nu failliet is? Dan kan er ook gewoon geen beslag gelegd worden op dat paard. Bovendien zijn alle prive-eigendommen van deze familie ook veilig. De BV is failliet maar de familie niet.
Schijnt bovendien ook erg lucratief te zijn om BV's failliet te laten gaan.
Om erger te voorkomen, maar je hebt wel een punt. Het issue van een bv is juist dat PRIVE eigendommen niet ter sprake zijn. Wellicht is poetin een "huisdiertje" die daardoor helemaal niet geveild kan/mag worden
Sannie1980 schreef:runningkawa schreef:Dat van Magic is idd heel erg sneu voor haar
fransje23 schreef:Wat ik mij nu afvraag is wat willen ze nu nog met die Poetin gaan doen. Ik weet niet hoe lang ze blijven zoeken, maar starten en zelfs fokken is toch onmogelijk?
Wat betreft de FIOD, die kan soms geen voet aan de grond krijgen in dit soort gevallen. Probleem is om de bewijslast rond te krijgen. Denl maar eens aan de horeca-magnaat (ben zijn naam even kwijt) die keer op keer bekende restaurants failliet laat gaan. Ik verdenk deze mensen overigens niet want ik ken de situatie niet. Maar het is wel een optie.
MissSisa schreef:Sannie1980 schreef:Als het haar echt aan het hart ging...dan zou ze die ook wel even laten verdwijnen toch??
Ja 2 paarden laten verdwijnen.![]()
Het was of Poetin van 2.5 miljoen of Magic.
fransje23 schreef:Wat ik mij nu afvraag is wat willen ze nu nog met die Poetin gaan doen. Ik weet niet hoe lang ze blijven zoeken, maar starten en zelfs fokken is toch onmogelijk?
Wat betreft de FIOD, die kan soms geen voet aan de grond krijgen in dit soort gevallen. Probleem is om de bewijslast rond te krijgen. Denl maar eens aan de horeca-magnaat (ben zijn naam even kwijt) die keer op keer bekende restaurants failliet laat gaan. Ik verdenk deze mensen overigens niet want ik ken de situatie niet. Maar het is wel een optie.
runningkawa schreef:eenvoudige ingreep?
In de halsspier zou ik toch niet graag gaan knoeien met uithalen.
of kijk ik er te moeilijk tegenaan?
saluut schreef:dat ze geregeld bij een zéér gerenommeerde kliniek in Duitsland kwam......
Wat betreft de FIOD, die kan soms geen voet aan de grond krijgen in dit soort gevallen. .
Citaat:Onttrokken aan de boedel, zoals dat heet. De bank noemt het verduistering
ceasario schreef:fransje23 schreef:Wat ik mij nu afvraag is wat willen ze nu nog met die Poetin gaan doen. Ik weet niet hoe lang ze blijven zoeken, maar starten en zelfs fokken is toch onmogelijk?
Wat betreft de FIOD, die kan soms geen voet aan de grond krijgen in dit soort gevallen. .Citaat:Onttrokken aan de boedel, zoals dat heet.
De bank noemt het verduistering
Hoeveel gefinancieerde knollen auto's trailers worden in dit land onttrokken .???