Barbara_m schreef:@Noon:
Linda Verwaal uit Almelo. Ze heeft sinds 2 jaar een dressuurstal in Albergen.
Ze rijdt op LT niveau en kan heel goed lesgeven.
Oud collega van mij....
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Barbara_m schreef:@Noon:
Linda Verwaal uit Almelo. Ze heeft sinds 2 jaar een dressuurstal in Albergen.
Ze rijdt op LT niveau en kan heel goed lesgeven.
Barbara_m schreef:sjaantje schreef:Klopt!
En ik heb al 4,5 jaar les van der en sta er 3 jaar bij op stal.
Maar tijd heeft ze niet
Jawel joh.
Hoe meer hoe beter!
.
KiWiKo schreef:daarvoor heb ik les gehad van Theo Pauw en Karin Arkenbout (ik werkte toen met haar samen op een handelsstal)

Mork schreef:Ik krijg om de week prive les bij mijn instructrice op de manege. Rijdt zelf Z2 en heeft jaren bij Herman Wientjes lessen gevolgd.
Probeer nu 1 maal per maand bij Barbara Koot te lessen.
Heb al 1 les gehad, vond het erg leuk!!!!
Elskevree schreef:Ik krijg van 2 verschillende mensen les:
David de Wispelaere (Internationaal grand prix ruiter) www.dwdewispelaere.com en Eddy de Wolff van Westerrode (internationaal jurylid).
David vind ik ontzettend goed en zal altijd mijn instructeur blijven. Helaas kan hij niet zo vaak komen omdat hij in Duitsland woont. Daarom heb ik een nieuwe instructeur erbij gezocht, Eddy. Ik heb pas een paar keer les van hem gehad en tot nu toe bevalt het goed. Of het goed samen past weet ik nog niet zeker.
Barbara_m schreef:Mork schreef:Ik krijg om de week prive les bij mijn instructrice op de manege. Rijdt zelf Z2 en heeft jaren bij Herman Wientjes lessen gevolgd.
Probeer nu 1 maal per maand bij Barbara Koot te lessen.
Heb al 1 les gehad, vond het erg leuk!!!!
Bij wie les je dan ?

Citaat:Ik heb gelest bij Alex van Silfhoud, Annemarie van Essen, Dhr. Schornagel, Theo van Keken, Sabine Rijsenbeek en tegenwoordig bij Lorainne van den Brink, die rijdt Young Riders en ik heb een ex Junioren paard van haar
Welk paard dan? Grand Cheval?