Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

.. maickell0ver schreef:hmmzzz...best sneu voor je...maar de vrouw waar ik bij rij is er nu heen...en heb nog niets verkeerds gehoord hoor...
niet echt logisch als je kijkt naar de kosten van die keuringen... een rongtenologische is wel iets van 4 x duurder!
maar toch maar beter dat ik hem helemaal wou laten keuren.. want ik wil niet weten wat er allemaal ging komen als hij over een jaar nog bij mij was...

Nou veel succes met je zoektocht en deze week nog veel plezier met Jip.

nadita schreef:Ik vind het erg jammer voor je, en het is ook een beetje twijfelachtig hoe het allemaal gegaan is, maar 30.000 euro voor een vierjarige?
Dat vind ik toch wel een behoorlijk buitensporig bedrag.
De 8500 die hij moest kosten vond ik eigenlijk best een passende prijs voor een 4 jarig paard wat op L-niveau liep, zoals in de advertentie werd aangegeven.
silvana schreef:Voor dat je over iemand oordeelt zou ik eerst eens uitzoeken wat er aan de hand is.Heeft deze laatste dierenarts wel gelijk?Kan je zo maar, naar een kort onderzoek zo zeker spreken van ataxie?Naar mijn weten is dat vrij ingewikkeld om daar zo maar over te oordelen.
Het enig wat ik van de foto vond, is dat het paard kort in zijn rug is.Maar goed dat kan aan de foto liggen.
Ik zou eerst eens lekker gaan rondbellen hoe de zaak nu echt zit.