met men shetter gaan wandelen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Coentjuh

Re: met men shetter gaan wandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 23:14

hihi eergister stond dr nog in dat dit best een leuke site was

panic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 23:25

haha sommige mensen zijn ook zo wisselvallig.
misschien heb ze een beetje pijn aan haar aandacht.

Maar even serieus, er zou een pennypolitie moeten komen, want wat ik allemaal voor verhalen hoor van zulke meisjes(als ze waar zijn) heb ik maar 1 woord voor ze, DIERENBEULEN!

En ok we zijn allemaal begonnen als pennys, maar ik deed dat soort dingen nooit. Vind het niet normaal in ieder geval.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 23:41

Dierenbeul,
zo iemand verdient niet eens paarden!

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 23:44

charly16V schreef:
het zijn dus lange teugels die elastieken ! om er achter te lopen zodat hij op kop loopt ik speel dan 'de kar ' en zo leert hij wennen dat hij vanvoor loopt en leer ik de gangen !!!! ik zou niet weten hoe je anders een paardje zou opleren voor een karretje alle sinds niet door er op rijden ,je weet precies niet zo veel over paarden ! ook al verzorg je 2 paarden voor nog maar 1 jaar ! wil niet zeggen dat je hier alles weet over opleren ezv..... ik heb al 8jaar rijervaring ! en leer al 3jaar shetlanders op die ik daarachter verkoop , dus ik weet wel degelijk hoe je het best doet dus gelieve geen commentaar meer te geven hoe ik mijn shetlander optuig !! lees eesrt eens een deftig boek over opleren en komt dan nog maar is terug

HAHAHAHAHA ik heb niet verder gelezen maar hier moet ik keihard om lachen weer zo een penny met eigen dunk heerlijk toch volgens mij hebben ze die echt ergens losgelaten sjee hey wat ik hier tegenkom af en toe durf ik niemand te vertellen en dan aan een ouder iemand zeggen dat jij het wel even allemaal kan en weet hoe het moet jij bent een super ANKY,
en trouwens zal ik je nog wat vertellen ik vind jouw shet aan de heel ergere magere kant een shet hoort wel wat ronder te zijn en niet zoals dat iel ding op die foto.

ga eerst eens op les meisje en uhm lees eens wat meer boeken of inplaats van penny's

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 23:45

Heerlijk topic dit, helaas wat minder fijn voor de pony.
Ik ga helemaal met bovenstaande reacties mee.
Verdiep je eens wat meer in de paarden, voordat je er in werkelijkheid mee gaat klo.ten!

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 23:50

en zal ik je nog wat vertellen meisje als jij zo een grote mond hebt als een meisje van 18 dan kan ik je eens komen helpen als een meisje van 18 want je hebt me toch wel een erg grote mond van daar achter die comp ik kom je graag helpen ik heb een auto en spriet genoeg, maar ik garandeer je als ik klaar ben voel jij je net als die arme shet waar jij op zit die pesskappen passen voor geen meter en dat elastiek tjaha ik heb medelijden met dat beest ik ga dit tpoic in de gaten houden

hahaha ik lees net nog iets je A en B brevet sinds waneer kan je vliegen met paarden dat wist ik niet

panic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 00:46

nee ze is echt 16 hoor, kijk uit straks word ze nog boos als je haar een andere leeftijd schat .

Maar wist je niet dat ze op vliegende paarden rijd, ze hebben ook een hoorn op hun hoofd tegenwoordig. Ik denk dat die van mij niet goed gefokt is dan?Hihi.

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 01:06

nou van mij mag ze boos worden hoor ik ga haar dan wel eens een handje helpen om boos te zijn want dan word ik eens boos
maar zou ze nu uit de hoogte gaan doen omdat ik zeg dat ze een mond als een 18 jarige heeft na ja niet dat het veel uitmaakt het vliegbrevet A en B heeft ze toch dus hard vallen kan ze niet maar ja hoe hoger je vliegt, hoe harder je valt

_Astrid_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 10:48

ik snap niet dat ze het nog niet door heeft ; als je boos reageert krijg je alleen maar meer commentaar hier op bokt, zo gaat dat hier.
Er zijn veel pennymeisjes maar niet zoals deze, ze is een pennymeisje op een latere leeftijd en daarom dus een brutaal pennymeisje, en dat is nog erger dan een pennymeisje zelf.
ze reageert wel op mensen die wat zeggen maar die foto's voor bewijs dat doet ze niet, misschien kan ze het niet vinden op internet of lukt het bewerken niet

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 10:52

pssst nu veraad het geheim niet van bokt hahaha en ja dat bewijs volgens mij is nu snel een shet aan het zoeken waar ze foto's van mag maken of zo hahaha

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 11:02

Voordat dit een gigantisch afzeik topic gaat worden, plaats ik hier even een slotje.
Sommige reacties zijn weer behoorlijk negatief.
Sommige gebruikers horen nog van ons.
Hier een slotje.