Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

En ik heb een verschrikkelijk moe gevoel in mijn benen....
ben er super blij mee
vonneke schreef:@ sjaslique Wat heb je gekocht?

Ik heb ze gekocht bij Hyporama *Barendrecht* Werd goed geholpen ging allemaal goed, ik heb gewoon een laars uit de winkel en mijn kuitmaat is goed alleen mijn voetmaat is 1 te groot 40 i.p.v 39 . Maarja ik ben niet zo moeilijk en ik ga niet voor 1 voetmaatje op maat laten maken. Dus ik heb er gewoon lange dikkere sokken is en zit prima.
) Meteen mee gaan fietsen en trappenlopen. Dit heb ik gedaan tot 's avonds en ik ben er de dag erna meteen mee gaan rijden in mijn les. Ik heb geen problemen gehad nergens pijn. Ik heb een grote laarzentrekken een zwarte waar je je hak EN je neus van je voet in moet doen, ik had ook 2 van die hakblokjes maar die heeft een vriendin nu omdat ze bij mij meteen goed zaten. Ik heb 2 flesjes 1 petrie spray&cleaner en een Waxspray. Dan heb ik ook van petrie een potje met zwarte smeersel, om ze op te poetsen. Ik poets ze elke week na mijn les. Ik heb ze nu zeker al anderhalf jaar en iedereen denkt dat ze nog helemaal nieuw zijn. Behalve dan het gedeelte waar ze een beetje ingezakt zijn. Ze zijn echt helemaal soepel en ik heb gewoon het normale leer, niet dat zachtere kwaliteitsleer. Ik gebruik geen spanners omdat ze van mij niet verder inzakken, ik ga er met pendaalemmer
zakjes in en ik hoef zelfs mijn aantrekkers niet te gebruiken.
ze zitten nog steeds heerlijk, passen prima !! en ik vind het ook heerlijk om ze elke week mooi op te poetsen 
Om het helemaal mooi te maken pak je een oude panty en ga je daar mee wrijven ... zo gaan ze echt helemaal blinken
*
ik ga ze gelijk uitproberen!
Mijn tenen wijzen niet meer zo naar buiten (door die laarzen?
) en mijn benen liggen stiller, EN het ziet er veel sjieker uit
sjaslique schreef:Sjaslique heeft zichzelf verwend met de petrie standards.![]()
Moet alleen heel de week werken dus dat is minder wat betreft inlopen. Kan ze ook niet op me werk aan. Maar ze zitten heerlijk.

milo schreef:ik heb een vraagje, ik hen mijn stadaard petries nu 2x aangehad, maar ik zie gewoon aan de binnenkant alsof het afgesleten is!!!
van het zadel weet je, daar wrijft het natuurlijk telkens mee.
hebben jullie dit ook????

vonneke schreef:Ligt er denk ik ook wel aan met hoeveel been je rijd.
Heb met al mijn laarzen gehad dat ze na een paar keer rijden verkleurden aan de binnenkant.
vonneke schreef:Ligt er denk ik ook wel aan met hoeveel been je rijd.
Heb met al mijn laarzen gehad dat ze na een paar keer rijden verkleurden aan de binnenkant.
Mijn ANKY's heb ik nu 2x aangehad en zijn ook al lichter aan de binnenkant.
Als je je benen van je paard houd, ja dan zullen ze niet hard slijten.
maar ja idd het leed wat leren rijlaarzen heet he, ze rijden trouwens echt super.