Ik heb gisteren al een mailtje gezonden naar de fam. van de eigenaars, heb deze morgen nog eens kontakt gehad tel. zij hadden nog niet eens bemerkt, dat ik gemaild had. Ik heb hem gezegd, houden jullie dan niet van je paarden, willen jullie ze dan niet terug, geef ze dan maar aan mij, sorry ben zo kwaad, aangezien ik reeds een week de derde foto zou binnenkrijgen. Kan er iemand achter die nr. gaan van de dierenambulance, ik moet bellen vanuit Belgie, wat problemen geeft om te weten te komen wie ik juist moet hebben. Doe alles met liefde en belangloos voor de dieren, maar kan niet meer doen als ik doe. Bedankt aan de bokkers die willen helpen, maar ik heb hun gisteren al gemaild, nu gebeld, hopelijk komt er reaktie. Moest even van mijn hart.
Je hebt gelijk gehad hoor Adri van eens zo te reageren. Ik zat ook al met het gedacht in mijn hoofd dat ze niet veel moeite doen voor hun paarden. Als je het vergelijkt met wat Swieb doet.
Nu het nummer van de dierenambulance nog en hopen dat het die paarden zijn (of één ervan).
Ik heb je het telefoonnummer verzonden in een email. 'Je hebt groot gelijk dat je boos bent hoor, ik zal ook zo reageren.. Je doet toch alles om je paardjes terug te krijgen lijkt mij? Precies wat Napoline zei als je Swieb kijkt wat die allemaal doet... Neem mijn petje voor d'r af dat ze het zo goed volhoud.
als je houdt van dieren, wil je toch je eigen dieren terug, of weten waar ze staan. Zelf treur ik nog altijd om mijn ezeltje, dat ik op 45 jaar moeten laten inslapen heb, kon ik haar maar eens terugkrijgen. Ik weet dat ik te emotioneel verbonden ben met dieren, maar als stomme belg, wil ik zowel een nederlander, een duitser, een fransman, kortom iedereen helpen, en ik kan ook niet alles weten. Swieb en Tess is zo stresserend, maar doe mijn pet af voor deze mensen en voor alle bokkers ook de moderators, zo alleen krijg je je paarden terug. Het is niet, ja mijn paarden zijn gestolen, zie ze toch nooit meer terug, zijn al lang in het buitenland, wij noemen dat in belgie, zever in pakjes (uitdrukking) daarom help meezoeken naar deze ponies, zij verdienen van terug te staan bij hun vriendinnetje van 19 jaar, zij mist haar vriendjes, aub laat de moed niet zakken, zoek mee naar deze paardjes en ook ik heb jullie hulp nodig, doe dit 1O jaar, maar toch kan ik niet zonder de hulp van andere mensen. Het het tel.nr. al doorgemaild, nu hopen dat er iets aangedaan wordt. BEDANKT aan alle tigevers, zo alleen kan je resultaat boeken.
ik heb de mail ontvangen harstikke bedankt ben aan het bellen geweest met 6 dieren ambulances in die regio kom niet verder de pony is daar niet dierenbescherming gebeld in die regio weten ook van niets vervolgens kontakt gehad met de politie in regio naaldwijk die heeft het bureau in wateringen gebeld en de pony is nog bij de mevr. die de pony heeft gevonden als het goed is wordt er nu door de politie contact gelegd met die mevrouw uit wateringen en mijn tel nr doorgegeven dan neemt als het goed is deze mevrouw contact met ons op maar ik ben bang dat het niet een van onze ponys is want vlgs de politie gaat het om een bruintje en is het een hengstje of ruintje maar we wachten het af
om nog even terug te komen op het feit of wij soms niets om onze ponys geven ik zit niet de hele dag achter de computer deze staat namelijk op de zaak dus mailtjes worden altijd gelezen maar meestal zit hier s´avonds niemand dus worden die mailtjes de volgende dag gelezen de foto van de derde pony moet uit denemarken komen die foto was bij een dochter van de eigenaar omdat wij geen goede recente foto hadden wachten ook wij nog op die foto
we hopen dat de ponys gouw terug gevonden worden want het weitje is zo wel erg leeg
Hoera, vind het fijn dat er reaktie komt, sorry moest ik je gekwetst hebben, maar geef te veel om gestolen paardjes, en als ik dan helemaal geen nieuws ontvang op mijn mails, val ik in een zwart gat. Duizendmaal sorry, was niet kwaad bedoeld, maar voel mee met de paarden die hun vrienden ook missen. Aangezien ik in Belgie woon, kan ik moeilijk alles weten over Nederland.
Jee wat erg.. Daarom gaan al mijn paarden 's avonds achter slot en grendel... Niet normaal toch dat je paard niet eens van het buitenleven kan genieten..
Alle paardjes die gestolen zijn in Nederland, is nog niets teruggevonden. De twee merrie's uit Deinze (Belgie) zie www.kempischeregionale.com - verdwenen en gestolen paarden die zijn terug. Het veulentje gestolen in Belgie ook nog niet.