Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Het is altijd een onderdeel van iets. annepanne schreef:Jaa ik weet hem! Alleen hebben jullie dat ook, dat je het allemaal invult en daarna je scherm leeg voor je blijft... Niets van je hebt het fout of goed of je antwoord is verzonden.. Vorige keer had ik hem goed maar deed ie hetzelfde! Hoe doet ie bij jullie?

Ik doe al anderhalf jaar mee ofzo, heb het een aantal keer fout gehad maar de meeste keren goed. Er komen bokkers voorbij die al meerder malen gewonnen hebben en ikke niet.. ik is gefrustreerd! 
SANEX schreef:Ik zag die van juni meteen, maar heb er niet eens meer lol in om mee te doen, ik win toch nooitIk doe al anderhalf jaar mee ofzo, heb het een aantal keer fout gehad maar de meeste keren goed. Er komen bokkers voorbij die al meerder malen gewonnen hebben en ikke niet.. ik is gefrustreerd!
Maar ik vul 'm wel weer in natuurlijk
Win ook nooit iets, en doe toch elke keer weer mee, tegen beter weten in...je weet maar nooit tenslotte
). Tips zijn dus errrrrug welkom (kan ik weer verder met m'n werk...) 
Sjonniej schreef:Parouscha; Dat is wel een hele slimme opmerkingHet is altijd een onderdeel van iets.
Maar hij staat inderdaad op de site van Divoza.

Ik heb de hele site gehad.

!
) dacht ik er gelijk aan. 
Wie is er zo lief?