Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
onley schreef:ik vind het niet normaal wat hier gebeurt is als ik dat zo leesik zou die hond dus echt kapot maken de rotweiler staat niet voor niks in het beleid van agressiefe honden en na al die meldingen wat ik gehoort heb gingen grotendeel over rotweilers die beesten vertrouw ik voor geen meter en dan zeggen ze dat de staffords de gevaarlijkste honden zijn nou ik heb zelf een staf die vertrouw ik met mijn leven en ik vind het niet normaal dat die eigenaar die hond niet af maakt 1 maal bijter altijd bijter en als die de kans nog eens krijgt is die niet meer in de hand te houden
ps die honden voelen dus totaal niks
onley schreef:ik vind het niet normaal wat hier gebeurt is als ik dat zo leesik zou die hond dus echt kapot maken de rotweiler staat niet voor niks in het beleid van agressiefe honden en na al die meldingen wat ik gehoort heb gingen grotendeel over rotweilers die beesten vertrouw ik voor geen meter en dan zeggen ze dat de staffords de gevaarlijkste honden zijn nou ik heb zelf een staf die vertrouw ik met mijn leven en ik vind het niet normaal dat die eigenaar die hond niet af maakt 1 maal bijter altijd bijter en als die de kans nog eens krijgt is die niet meer in de hand te houden
ps die honden voelen dus totaal niks
Clitia schreef:Ik denk dat ik in zo'n situatie zou proberen de hond bij 't paard weg te krijgen door 'm in de houtgreep te nemen (best lastig, I know) en, zoals ergens als tip gegeven, de luchtpijp dicht te knijpen. Maar men leert van wat anderen zeggen --> voor dit topic had ik daar nooit over nagedacht eigelijk.
Rhythem84 schreef:Ik heb die hond zo hard geslagen maar het hielp echt niets.Mijn neef heeft met heipalen op die hond ingeramt,maar die was zo in trans dat hij het niet eens voelde.
Gewoon een heipaal op zijn kop kapot geslagen in de tussentijd en nog steeds doorgaan.
Clitia schreef:Ik ben 't type dat, wanneer de crisis voorbij is, pas niet meer rationeel kan denken. Tijdens de crisis gaan mijn hersentjes door de adrenaline op voluit(en dat geldt voor heel veel mensen, alleen denken van niet, omdat je echt in 'n soort waas komt) .
Citaat:Het ligt niet aan de hond, maar aan de eigenaar. Elke hond kan bij gebrek aan goede opvoeding misdragen.