Hmmm ik zie dat Arnhem in een andere regio valt en ze ze dus daar wel hebben......nou dan moet ik daar maar even heen, is maar een klein stukje van hier.
En daar hebben ze veel mooiere dingen... Ik had best nog een extra zomerdekentje gewild eigenlijk. Hopenlijk wordt de vrachtwagen verkeerd geladen en komt 'mijn' Lidl ook met extra spullen... *droomt nog even verder*
Da's inderdaad ook wel balen.. mijn oog viel ook op de broek, maar ik woon ook in regio 1 Misschien als de verkoop een groot succes is, dat ze de volgende keer meer artikelen in meer winkels gaan verkopen.. 30euro voor een rijbroek is natuurlijk niets....
Wat me trouwens opvalt.. de prijsverschillen tussen de nederlandse LIDL en de Duitse!! Hier in ned. de shampoo, 2.99 in duitsland 1.99. Hier in ned. het mes voor 5.99 in duitsl 9.99! De mandenspray in ned: 5.99, in duitsl 4.99.
heb net het foldertje gehaald van duitsland. Waauw! peesbeschermers zeer goede kwal. voor E25,- per 4 stuks. Longeerlijn van ouderwedse stof die ik al zo lang zocht. Dat is ala springteugel materiaal. Dat laat niet zo snel brandwonden achter in je handen... en met een leren eindstukje. En shabrakjes, zomerdekens, vliegendekens, fleecedekens(die zijn niet goed, die heb ik namelijk al) en nog veel meer. Maar geen antiklit
Heb net nieuwe handschoenen nodig, mijn handen zijn echt kapot, ben net weer begonnen met rijden na een aantal maanden...
En die cap! Met keurmerk, errug goedkoop! INSLAAAAN!
Ik sta maandag half 9 op de stoep...voor het geval dat...heb toch tentamen om 9 uur, dus goed excuus...
En btw: Lidl heeft echt wel goede spullen, een kennis van me is zo'n computernerdje en beveelt bijv. computers bij de Lidl echt aan! Ik hoor er veel positieve verhalen over!
ik heb al een blauwe cap maar die past niet bij me zwarte wedstrijdjasje en tot nu toe was ik niet rijk genoeg om een zwarte cap er voor aan te schaffen!
nu wel voor die prijs!!
en dat ie niet erg mooi is.......dat ziet de jury toch niet als je snel langsrijdt
watertrensen voor 7€ dekjes voor 26€ longeerlijn voor 9.99€ jodphurs voor 29.95
*wilt naar duitsland *
maar de likstenen zijn hier wel goedkoper, en daar moet ik er toch wel een paar van meenemen, en een multipurchose (oid) mesje is hier lekker ook goedkoper!!
Nou 4 april naar de Lidl Ik heb mijn ouders even over gehaald kan ik mooi rijlaarzen kopen , en de dekjes hebben jullie er foto's van ??? Ik zie ze niet staan op de site