Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Queengekje schreef:Nou dat halsstuk schuift naar achteren en ik kan geen oplossing bedenken! Het schuift niet veel naar achteren, maar achter zen oren heeft hij het helemaal opengeschuurt! Dan toch maar hoofdkap bestellen? Ja voor dit jaar heeft het geen nut meer, want hij is eenmaal begonnen! Dan kan de hoofdkap alleen maar stukgeschuurt worden! Maar mss voor einde van de zomer en zeker voor volgend jaar zal het wel zin hebben! Of wat zeggen jullie? Want hij schuurt niet, alleen zijn hoofd is hij altijd aant schuren!
JewelFamke schreef:Weet je zo hoe dat spulletje precies heet? En blijft het wel lang werkzaam? Ik geef iedere zomer ik-weet-niet-hoeveel uit aan anti vliegmiddel. De verzorgmeisjes hier zijn er ook royaal mee, dus ik moet zowat iedere 2 wk een nieuwe fles kopen. Van de drogist van een euro klinkt wel heel aantrekkelijk. Gooi je daar zelf ook nog iets doorheen?
Merens schreef:Queengekje schreef:Nou dat halsstuk schuift naar achteren en ik kan geen oplossing bedenken! Het schuift niet veel naar achteren, maar achter zen oren heeft hij het helemaal opengeschuurt! Dan toch maar hoofdkap bestellen? Ja voor dit jaar heeft het geen nut meer, want hij is eenmaal begonnen! Dan kan de hoofdkap alleen maar stukgeschuurt worden! Maar mss voor einde van de zomer en zeker voor volgend jaar zal het wel zin hebben! Of wat zeggen jullie? Want hij schuurt niet, alleen zijn hoofd is hij altijd aant schuren!
Ik heb vorig jaar halverwege de zomer de deken gekoht en opgedaan en het heeft nog wel geholpen. Met hoofdkap.
Anders dat lusje bovenaan het halsstuk door een halster halen? deed ik toen ik de hoofdkap waste.
JewelFamke schreef:@twister: graag, als je dat even zou willen doen. Ga ik gelijk ook wat spul inslaan
JewelFamke schreef:Ik krijg overigens wel veel commentaar, hebben jullie dat ook? Misschien ook wel omdat onze paarden achter een woonwijk lopen, komen zat mensen langs. "Wat heeft jouw paard voor stom pak?" tot "zielig als het écht warm wordt".
Probeer het altijd zo duidelijk mogelijk uit te leggen, maar helaas snapt niet iedereen het.
JewelFamke schreef:He, dat is stinkmodder! Heb jij 'm ook bij Kerckhaert besteld of ergens anders? Het wordt nu idd wel tijd..
Ik ben écht ontzettend blij dat ik 'm heb. Lang getwijfeld, voor mij toch best een grote uitgaaf, en zou het allemaal wel werken?
Nu zie ik al dat het beter gaat, daarnaast ziet Jewel er ook su-per uit
Ik krijg overigens wel veel commentaar, hebben jullie dat ook? Misschien ook wel omdat onze paarden achter een woonwijk lopen, komen zat mensen langs. "Wat heeft jouw paard voor stom pak?" tot "zielig als het écht warm wordt".
Probeer het altijd zo duidelijk mogelijk uit te leggen, maar helaas snapt niet iedereen het.