Rachke schreef:Droom verder
Wat laat jij je kennen zeg!

Ik hoop voor jou alleen maar dat je een keer verslagen wordt door een shet, dat zou nou echt een goede grap zijn!

En nog iets:
Je komt echt niet in het M als je niet netjes de oefeningen rijd!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
napie schreef:Een keer heeft iemand tegen mij gezegt (een internationaal rijdende, instrukteur): als je een shetlander netjes kan opvoeden en mennen, dan kan je alles mennen. Mooi compliment toch.
Aniekie schreef:Ik krijg van verschillende kanten hele positieve opmerkingen dat ik m1 start met mijn shet, daar niet van, maar sommige mensen die (ja ik mag het eigenlijk niet zo noemen) zeuren echt!! die zien bijv. dat ik de moeilijke oefeningen oefen en dan zitten ze echt zo te zeuren!!zo van: dat is veel te moeilijk voor die shet hoor!! en een shet hoort in de wei te staan, natgeregent, niet geschoren, weggezakt in de modder
![]()
daar ben ik het dus niet mee eens, mijn shet staat dus op stal, geschoren en met stalbandages om. en op concoursen ook, ahh wat zielig.. ga je met die shet starten?? het is te moeilijk voor die shet, EN het is een afgang voor jou!!
daar word ik altijd kwaad om, als ze dat zeggen. of dan ben ik in de bak bezig en dan hoor ik weer is: je doet een shet toch geen beenbescherming om?? shetten horen zonder te kunnen!!
en ik vind dat echt heel raar!! mijn shet kan het best allemaal aan hoor!!
![]()
maar nou mijn vraag, wat vinden jullie hiervan??
Quellian schreef:Mag ik mijn mening geven...? Ik vind het niet zielig, wel enorm voor schut. Moet ik ook heel eerlijk zeggen dat ik wel onwijs zou lachen als ik een Shet op wedstrijden tegen zou komen...
Voor de rest: je hebt wel lef
Aniekie schreef:de eerste keer M1 starten ging gewoon geweldig!!! 1e proef 164 pnt en de 2e proef 178 pnt!!! ben echt zooo blij!!! voor dat ik de ring in ging, zaten sommige mensen mij echt aan te kjiken van: "zo he die is gek" en dan gaat het zoo super, en dan is het in 1 keer, is die shet te koop?? off: jeetje hoe heb je haar zo ver gekregen?? super gewoon!!![]()
joyce B schreef:Als ik jou was Aniekie, zou ik je uitslagen doorsturen naar de paard en sport!
Dan maken ze er vast een prachtig artikel van met hele mooie foto's. Want het is wel heel fantastisch als je met een shetlander tussen de paarden 178 punten haalt op je eerste M1 wedstrijd. Er staan wel minder bijzondere uitslagen met foto's in de Paard en sport![]()
Jij hebt vast heerlijk gedroomd vannacht!
#Ymke# schreef::))![]()
![]()
Begon zelf te twijfelen na zoveel reacties... sorry dat ik nu zeg dat ik het hele verhaal een beetje..euhm ongeloofwaardig begin te vinden...Er staan wel foto's in haar profiel, maar geen rijfoto's en als zij daadwerkelijk in de m rijdt, had er vast wel een stukje in de bit ofzo gestaan over haar....