olijfje25 schreef:Toch knap, dat sommige mensen zo'n plaat voor hun hoofd hebben!!
Misschien heb je dan ook wel geen helm nodig!!
 dat is de enige verklaarbare reden.dat je zoiets nog maar in de verste verte grappig kan vinden......knap hoor
 .....en, hoezo 'je merkt wel als het menens wordt'? jullie merken het duidelijk niet dus.
denk je echt dat dit paard zo onfeilbaar is in z'n evenwicht bij het rechtopstaan dat hij niet toch door een misstap zijn evenwicht kan verliezen? als je dat echt vindt kan je naar mijn gevoel denk ik beter cavia's gaan houden.
door een soortgelijke aktie van een paard is mijn instructrice wel dood. morsdood. kan je je daar iets bij voorstellen?
 En dat jullie de volgende keer de cap (en bodyprotector? 
 ) wel even pakken... ik vraag me alleen nog een dingetje af; je zegt dat je het paard vertrouwt... oke, jij kent hem beter dan ik dus zal jij ongetwijfeld weten hoe hoj ook kan zijn...maar ik zou de situatie waar dit paard je met deze truuk in kan brengen niet vertrouwen, snap je dat? Natuurlijk roep ik ook makkelijk enkeltje slager en meen ik daar als het even niet hoeft nog de helft niet van...maar wat ik wel meen is dat jullie leven (en dat van anderen) wel belangrijk is en dat je alles dat je kan doen om jezelf in bepaalde situaties te beschermen absoluut geen overbodige luxe is. En er lacherig over doen geeft misschien een beetje een verkeerd beeld naar de pennymeisjes/jongetjes op bokt die het allemaal alleen maar hartstikke stoer lijkt... die mogen uit een bericht met zo'n foto ook wel opmaken dat het niet iets leuks is dat er gebeurt...                                                         

dat moet je echt niet hebben. ik zou maar voorzichtig doen als ik jou was strax gebeurt er wel iets ergs. maar wanneer doet hij zoiets dan?                                                         

ooit al gehoord van moment opname? Het kwam van een video heb ik vernomen, in een galopfoto staat mijn paard ook wel eens op 1 been  
 , maar om nou dat paard ineens naar de slacht te moeten doen