Schrik me rot!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 22:43

ben ikblij dat de paarden achter staan en we goed oplettende buiren hebben. ze moeten dus al serieus hun best doen om er ongezien te geraken Lachen
wel erg voor de eigenaren zeg. stonden ze samen in een gebouw of 2 volledig apparte stallen?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 09:44

Jeetje, niets uit gekomen?! Wat vreselijk!!! Verdrietig

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 20:47

jeee..... echt raar hoor. het lijkt mij geen ziekte of vergiftiging die per ongeluk de kop op heeft gestoken, dan hadden ze toch 's avonds wel wat moeten merken? ik hoop dat de zaak opgehelderd gaat worden. sterkte voor de eigenaren. PS: vorig jaar heeft iemand bij onze friese merrie de manen afgeknipt. datzelfde jaar hed mijn eigen paard ineens allemaal rare wondjes bij de keel en op zijn kont. ik heb hem toen maar naar stal gehaald, maar daar zijn ze dus ook niet meer veilig.... dit jaar heeft iemand de hekken van onze weilanden opengezet. gelukkig zijn de paarden er niet uitgegaan maar toch. we hebben nu kettingen met sloten erop.

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 20:58

Wat erg dat er niks uit is gekomen Scheve mond
Wat kan het dan nog meer zijn Scheve mond

judith_slu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 21:00

wat erg en ook 2 paarden in één x Verdrietig

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 22:42

Kan het een blikseninslag zijn geweest?
dat hoeft nog niet eens op de stal zelf zijn geweest, er vlak naast kan al voldoende zijn om dieren dood neer te doen vallen.
Veel boeren raken op die manier weleens vee kwijt en het is bijna niet te traceren.....

Ik leef mee met de mensen die hun dieren zo zijn kwijtgeraakt.....
Het lijkt me verschrikkelijk...krijg direct de neiging om mijn eigen grut extra te checken...

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 17:26

ik vind het ook erg voor de eigenaren om zo uit het niets 2 paarden te moeten verliezen. ik hoorde het van mijn vriend, die werkt nl bij de broer