promptertje schreef:Denk je dat Klaus Balkenhol daar gevoelig voor was![]()
Ach ik wilde SP een reden geven
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SuperPepeijn schreef:-dat beweer ik niet;
-hoe weet jij nu hoeveel slechte ervaringen ik heb gehad?
Het lijkt me dus erg duidelijk dat dit wel daadwerkelijk het effect was van de behandeling! En om nog even te reageren op de pijnlijke aspecten van accupunctuur, als er een paard een aansteller is dan is het wel die van mij
Ze staat al hysterisch te springen als er maar een DA naar haar wijst bij wijze van spreken! Tijdens de accupunctuur behandeling was ze echter volkomen relaxt en aangezien ik mijn paard ken kan ik met zekerheid zeggen dat ze er blijkbaar geen last van had
Tot op heden heeft ze gelukkig nooit meer rugklachten gehad! jedine schreef:wat interessant zeg. kan iemand mij vertellen (per PB ofzo) wat het ongeveer kost. ik weet nu al dat de eigenarsse van Shel het niet zou doen maar alshet niet te duur is....Kan ik het misschien betalen. Sinds ik hem dressurmatig aan het rijden ben loopt hij wel wat soepeler maar toch heb ik het gevoel dat er iets "vastzit"...
Jolynn schreef:Ik wil even een verslagje uitbrengen.
Jolynn loop nog steeds heerlijk![]()
Ze is veel losser en geeft gemakkelijker na. Ze zit ook echt lekker in haar vel en is vrolijk!!
Ben benieuwd hoe ze is als de DA over twee weken weer heeft behandeld!!
, het ging ook zo snel dat ik eigenlijk niet kan navertellen wat hij nou precies deed
) Was wel blij dat er niemand aan het rijden was en dat het achterste hek van de bak dicht was, anders had ik Ko dus achterin het land kunnen gaan halen