taverno schreef:Hoelang heb je je eerste paardje gehad Woestijn en hoe lang bleef hij goed.Ik ben erg benieuwd naar de positieve verhalen over kissing spine.
Hoi,
Nadat hij geholpen is heb hem nog een klein jaartje gehad.
Hij is niet weggegaan omdat hij weer last kreeg maar puur omdat hij zoveel karakter had.
Door al die jaren pijn te hebben gehad was hij ingedut, was zeer braaf in de omgang en met rijden was hij ook te houden zolang je hem maar niet rond wilde rijden..
Doordat de meeste pijn weg was en de druk verminderd was kreeg hij weer zoveel zin in het leven dat hij niet meer het bos in kon (heb het bos 3 keer in volle niet meer te houden vaart mee gemaakt, dus de manege eig. vond het niet meer goed dat ik op hem van het erf af kwam..) en ook met rijden werd hij te heet en te moeilijk voor mij.
Dacht zelf toen nog dat het weer medisch was maar hij is toen onderzocht en had op dat moment nergens last van en geen pijn.
Uiteindelijk is hij toen weggegaan puur omdat ik de ervaring miste, denk nog steeds vaak aan hem en als ik toen wist wat ik nu weet ....
Maarja dat is achteraf.
Hoop heel erg dat het allemaal een stuk beter wordt en dat je paardje weer zonder pijn door het leven kan gaan..
Helaas weet ik nog niet de naam van die goede man (kraker..)...
Gr. Angenita
Ik had dit topic nog helemaal niet gezien... Wat enorm vervelend. Hopelijk wordt je dondedag weer wat wijzer.
Hopelijk kun je een oplossing vinden zodat het voor jou en Fitz allebei mogelijk is om plezier van en met elkaar te hebben