Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manzano schreef:Ik plaats onderstaande bericht voor een klasgenoot waar het paard is gestolen.
GESTOLEN: 2,5 JARIGE ZWARTE MERRIE
In de nacht van 13 op 14 september jl. is uit een weide in Castenraij (bij Horst, Veld Oostenrijk) een 2,5 jarige merrie gestolen.
Omschrijving:
Merrie, 2,5 jaar oud, dressuurtype, veel front (zware hals);
Kleur: zwart
Hoofd: kol en sneb
Benen: Rechtsvoor witte sok, achteroplopend;
Linksvoor half witte kroonrand;
Rechsachter wit voet binnen oplopend
Stokmaat: +/- 1.68m
Beloning voor tip die leidt tot terugvinden paard. Heeft u iets gezien of weet u waar de merrie momenteel verblijft neem dan contact op.
Ik heb het mobiele nummer, maar uit privacy redenen plaats ik die niet. Is te verkrijgen via PB. Ik ken het paard zelf niet en meer dan dit weet ik ook niet. Volgens mij was ze niet gechipt, maar dat weet ik niet 100% zeker.
klaasjuhhh schreef:Ben m'n Shet ook kwijt sinds vanmiddag. Is een Shetlander hengst, grijze haren op z'm voorhoofd, koffievos, super dikke manen en staart, vrij chique gebouwd. \Heeft echte hengstenkuren.
Foto:
klaasjuhhh schreef:Zie topic: viewtopic.php?f=1&t=452586
klaasjuhhh schreef:klaasjuhhh schreef:Ben m'n Shet ook kwijt sinds vanmiddag. Is een Shetlander hengst, grijze haren op z'm voorhoofd, koffievos, super dikke manen en staart, vrij chique gebouwd. \Heeft echte hengstenkuren.
Foto:
Hij is alweer terecht!
klaasjuhhh schreef:klaasjuhhh schreef:Zie topic: viewtopic.php?f=1&t=452586