Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snoevie schreef:dit is te gek voor woorden zeg......
maar met alle respect,ik vind dat jullie wel erg overdreven reageren,met dingen als:kapot slaan met de zweep.natuurlijk,geen enkeling heeft het recht om aan JOUW paard te zitten,maar wat denk je ermee te bereiken?de penny's gaan vrijuit,jij krijgt waarschijnlijk nog de schuld ook.
Snoevie schreef:oke,ik wistniet dat de vader stond te lachen,dat maakt het wel anders,maar dan nog kan je je beter druk maken om iets anders,je paard bijvoorbeeld..............
missnynke schreef:bron: fok
Twee meisjes van 12 en 14 jaar zijn door de politie opgepakt wegens het stelen van een pony uit een weiland in het Noordhollandse Dirkshorn. Eén van de twee had de ander wijs gemaakt dat het haar 'verzorgpony' was, maar ze moesten wel een hele rits schrikdraden loshalen en door drie weilanden lopen om de pony mee te kunnen nemen.
Vier uur na de diefstal werden de twee in Zuid-Scharwoude gesignaleerd door de zoon van de eigenaresse. Het beest had een dik been waar bloed uit kwam en was helemaal afgejakkerd. Het zat helemaal onder het zweet. De hoofdverdachte bleef stug volhouden dat het haar verzorgpony was.
De politie heeft de jonge paardendiefjes na verhoor op vrije voeten gesteld
![]()
![]()
![]()
![]()
SuperSmurf"]
de eigenaar máákte zich waarschijnlijk ook druk om zijn paard. Dat is de reden dat de vader een klap kreeg. Volkomen terecht! Ik zou in dat geval niet anders gehandeld hebben.
[/quote]
[quote="MoonChloe schreef:Wat zou je dan zelf doen?
Gewoon alleen maar roepen k*tpennys.. Nou dat zou ik echt niet doen
Een flinke aframmeling waarbij ze zelf hun been openhalen zal ze leren!
Snoevie schreef:
ik begrijp jullie volkomen,begrijp mij daarin niet verkeerd!
maar je schiet er niks mee op,je pony is er niet mee geholpen.het enige zal zijn dat de penny's zo schrikken van jou(of de vader zal het wel uit zn hoofd laten weer zo te reageren)dat ze he nooit meer doen.maar waarschijnlijk is dat ook wel het geval.ze weten hopelijk dondersgoed dat ze er de volgende keer vast niet zo makkelijk vanaf komen.
Odess schreef:Jeetje, dit geloof je toch niet... Hoe brutaal en achterlijk moet je zijn om dit te doen! Ik kan hier echt heel boos om worden, ze moeten ook echt niet aan mijn paardjes komen! Ik hoop dat ze een goede straf bedenken voor deze dame!
Kurby schreef:Er zijn ook meiden geweest die het nodig vonden om mijn Arabische merrie te berijden en haar voorpezen stuk te rijden.
Alikesflame schreef:ja die poedersuikerkinderen worden altijd zo lekker beschermd door de wet. bah.
ze zouden de wet weleens aan kunnen passen. tegen woordig zijn ze met 11 jaar al volwassen (tenminste zo doen die poedersuiker kinderen zich wel voor![]()
![]()
)
missnynke schreef:bron: fok
Twee meisjes van 12 en 14 jaar zijn door de politie opgepakt wegens het stelen van een pony uit een weiland in het Noordhollandse Dirkshorn. Eén van de twee had de ander wijs gemaakt dat het haar 'verzorgpony' was, maar ze moesten wel een hele rits schrikdraden loshalen en door drie weilanden lopen om de pony mee te kunnen nemen.
Vier uur na de diefstal werden de twee in Zuid-Scharwoude gesignaleerd door de zoon van de eigenaresse. Het beest had een dik been waar bloed uit kwam en was helemaal afgejakkerd. Het zat helemaal onder het zweet. De hoofdverdachte bleef stug volhouden dat het haar verzorgpony was.
De politie heeft de jonge paardendiefjes na verhoor op vrije voeten gesteld
![]()
![]()
![]()
![]()