gezien op fok: pennymeisjes stelen pony

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bartje4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 19:05

ik zou alleen dat ene kind die zei dat het haar verzorg pony was helemaal in elkaar slaan want als jou word wijs gemaakt het is me verzorg pony en we gaan ff stappen denk je dat wel denk ik dan maar egt wat een t*ring streek xx leslie met 1 poot aan me sgatje en ze gaan zien

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 19:12

Snoevie schreef:
dit is te gek voor woorden zeg......

maar met alle respect,ik vind dat jullie wel erg overdreven reageren,met dingen als:kapot slaan met de zweep.natuurlijk,geen enkeling heeft het recht om aan JOUW paard te zitten,maar wat denk je ermee te bereiken?de penny's gaan vrijuit,jij krijgt waarschijnlijk nog de schuld ook.

Wat zou je dan zelf doen?
Gewoon alleen maar roepen k*tpennys.. Nou dat zou ik echt niet doen Lachen

Een flinke aframmeling waarbij ze zelf hun been openhalen zal ze leren!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 19:33

Snoevie schreef:
oke,ik wistniet dat de vader stond te lachen,dat maakt het wel anders,maar dan nog kan je je beter druk maken om iets anders,je paard bijvoorbeeld..............

de eigenaar máákte zich waarschijnlijk ook druk om zijn paard. Dat is de reden dat de vader een klap kreeg. Volkomen terecht! Ik zou in dat geval niet anders gehandeld hebben.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 19:44

Dat bedacht ik me ook net: Je paard zal maar herstellende zijn van een peesblessure of iets anders naars, hko ofzo... Zal zo'n stel pestkinderen het even levenslang verpesten voor je beest...

ElsjeBrab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 19:56

Jezus,
echt erg! En vooral doorrijden enzo alsje ziet dat hij het moeilijk heeft!
Maar wat er in de reacties met ''de jeugd van tegenwoordig' staat,
slaat nergens op.
Ik ben ook 14, en ik zou zo iets nooit doen.

Donkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 20:10

missnynke schreef:
bron: fok

Twee meisjes van 12 en 14 jaar zijn door de politie opgepakt wegens het stelen van een pony uit een weiland in het Noordhollandse Dirkshorn. Eén van de twee had de ander wijs gemaakt dat het haar 'verzorgpony' was, maar ze moesten wel een hele rits schrikdraden loshalen en door drie weilanden lopen om de pony mee te kunnen nemen.

Vier uur na de diefstal werden de twee in Zuid-Scharwoude gesignaleerd door de zoon van de eigenaresse. Het beest had een dik been waar bloed uit kwam en was helemaal afgejakkerd. Het zat helemaal onder het zweet. De hoofdverdachte bleef stug volhouden dat het haar verzorgpony was.

De politie heeft de jonge paardendiefjes na verhoor op vrije voeten gesteld

Scheve mond Verward Bloos! Boos!

Natuurlijk allemaal goed en wel(dus niet) maar ik vind het eigenlijk het zieligst voor die pony!
laat die kindere maar zeike,maar die pony was toch helemaal gewond?dat vind ik erg!!!!!!!!!! Huilen Boos!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 20:16

Donkie, en dan die meiden weer paarden stelen omdat ze niks ervan hebben geleerd !

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 20:46

SuperSmurf"]
de eigenaar máákte zich waarschijnlijk ook druk om zijn paard. Dat is de reden dat de vader een klap kreeg. Volkomen terecht! Ik zou in dat geval niet anders gehandeld hebben.
[/quote]

[quote="MoonChloe schreef:
Wat zou je dan zelf doen?
Gewoon alleen maar roepen k*tpennys.. Nou dat zou ik echt niet doen Lachen

Een flinke aframmeling waarbij ze zelf hun been openhalen zal ze leren!

ik begrijp jullie volkomen,begrijp mij daarin niet verkeerd!

maar je schiet er niks mee op,je pony is er niet mee geholpen.het enige zal zijn dat de penny's zo schrikken van jou(of de vader zal het wel uit zn hoofd laten weer zo te reageren)dat ze he nooit meer doen.maar waarschijnlijk is dat ook wel het geval.ze weten hopelijk dondersgoed dat ze er de volgende keer vast niet zo makkelijk vanaf komen.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 21:20

Die kindertjes hebben vast nooit het woord "Nee" gehoord of
de zin "Dat is niet van jou, AFBLIJVEN". Boos!

Een belachelijke situatie.
Denk dat er een opvoeddeskkundige aan te pas moet komen
voor het dominatie kindje en het goedgelovige kindje.
Wat een worstjes.....

Als eigenares zijnde zou ik een fikse schadeclaim indienen.
En de ouders helpen met de billekoek ~~}>

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 22:00

Wat erg zeg! Dat moeten ze bij mijn paardjes niet flikken! Gelukkgi zijnd penny's heir niet zo brutaal.
Is er trouwens iemand die weet hoe het nu met die pony gaat?

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 22:44

Snoevie schreef:

ik begrijp jullie volkomen,begrijp mij daarin niet verkeerd!

maar je schiet er niks mee op,je pony is er niet mee geholpen.het enige zal zijn dat de penny's zo schrikken van jou(of de vader zal het wel uit zn hoofd laten weer zo te reageren)dat ze he nooit meer doen.maar waarschijnlijk is dat ook wel het geval.ze weten hopelijk dondersgoed dat ze er de volgende keer vast niet zo makkelijk vanaf komen.

Dat weet ik wel, maar ik vind al de reacties volkomen terecht en nee tuurlijk schiet je er niks mee op, maar ik zou in zo'n situatie ook zo gehandeld hebben. Dat die eigenaar de vader sloeg getuigt wel van bezorgheid/liefde ,hoe je t ook noemen wilt, voor de pony. Dat probeerde ik te zeggen.

ebbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 22:47

Die staat neem ik aan gewoon weer lekker thuis?

Ik vind het ook wel erg hoor...Ze kunnen toch niet zomaar even een pony pakken Ik hoop dat ze er van geleerd hebben.

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 01:05

goed voorbeeld van slechte opvoeding Clown haha Tong uitsteken maar goed.. tjah, is wel slim bedacht.. maar doe dat met speelgoedpaardjes ofzoo.. ik bedoel, ik ben ook 14, maar ik zie mezelf nog geen paard 'lenen' uit een wei, om hem dan met een bloedend been terug te brengen.. lijkt mij niet dat deze paarden'lief'hebbertjes zich dan goed zullen voelen. Ik hoop dat ze hier genoeg geleerd van hebben.. ik vind in ieder geval dat ze flink lang klusjes mogen doen om geld bij elkaar te raspen om het voor de eigenaar weer een beetje normaal te maken.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 02:03

Ik heb gelukkig een pony di er heel lief uitziet, maar echt niet hanteerbaar is door jonge kinderen, daar is hij veel te sterk voor Haha!

Mocht het mij zijn overkomen dan had ik er een advocaat op gezet. de ouders aansprakelijk gesteld voor de geleden schade, denk dat het lachen van pa dan heel snel vergaan was.. ~~}>

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 09:31

Snoevie schreef:
ze weten hopelijk dondersgoed dat ze er de volgende keer vast niet zo makkelijk vanaf komen.

Nou ze stonden binnen 1 dag weer op straat heb ik begrepen, wat zouden ze kunnen leren Verward Scheve mond

Irisje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 10:58

Fellor schreef:
Echt belachelijk, paar maanden in de cel met die kinderen, dan laten ze het voortaan wel.

ideraad en een strafblad he
zoiets doe je toch niet en een verzorg baasje zorgt voor een paard dat de politie dat niet door heeft duuuh

Irisje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 11:02

Odess schreef:
Jeetje, dit geloof je toch niet... Hoe brutaal en achterlijk moet je zijn om dit te doen! Ik kan hier echt heel boos om worden, ze moeten ook echt niet aan mijn paardjes komen! Ik hoop dat ze een goede straf bedenken voor deze dame!

dame??iemand die dat doet is geen dame maar een .... meid!!! Stoom uit je oren

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 11:09

Irisje3 schreef:
dame??iemand die dat doet is geen dame maar een .... meid!!! Stoom uit je oren

PENNY!!! de ergste straf...
Lijkt me wel maf... komt op hun dossier of strafblad een dikke stempel te staan met PENNY Haha! .

Irisje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 11:21

ik ben ook een pennymeisje maar ik word gezien als een handig lief klusjes penny meisje maar ik zal NOOIT EEN PAARD/PONNY STELEN dan ben ik niet goed in me bovekamer ik haat zulke mensen dat geloof je toch gewoon niet een troost voor de eigenaar voor mij Ach gut

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 13:15

Kurby schreef:
Er zijn ook meiden geweest die het nodig vonden om mijn Arabische merrie te berijden en haar voorpezen stuk te rijden.

agotsch Bloos!

Hoe hebben ze DAT voor elkaar gekregen!!

Ik hoop maar niet dat zoiets ooit met mijn pony gebeurd, want ze is natuurlijk wit en dat heeft een zéér grote aantrekkings kracht op penny-meisjes.. Rolleyes

Echt belachelijk!! En dan ook nog voor een sulkey spannen! Boos! waarschijnlijk ook nog aan het hoofdstel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 13:22

Alikesflame schreef:
ja die poedersuikerkinderen worden altijd zo lekker beschermd door de wet. bah.
ze zouden de wet weleens aan kunnen passen. tegen woordig zijn ze met 11 jaar al volwassen (tenminste zo doen die poedersuiker kinderen zich wel voor Misselijk Misselijk Misselijk )

eeeh sorry? ik ben 12 en absoluut niet zo hoor!

Ja als ik een pony zie staan zal ik hem wel een aai over zijn bol gevenmaar dar is ook alles mee gezegd ook!

Ik werd al zenuwachtig toen er op het hek bij een manege waar ik heen moest stond " alleen voor bevoegden" [/list]

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 14:16

Kinderen krijgen idd een steeds grotere bek! Er was een x zo'n klein poedersuiker die helemaal begont te krijsen "Ik wil op die pony!!! Ik wil op die pony rijden!!" Ik reed toen nog op mijn Shetlandertje. Dat kind was een jaar of 7 ofzo.. Verward En toen zei die moeder, doe eerst maar vragen of je er op mag zitten. Komt dat kind naar mij toe "Ik wil op die pony zitten!!" Dus toen heb ik gewoon gezegt dat dat kind dr grote mond is moest houden, en dat ze dat ook gewoon kon vragen, en toen ben ik weggereden..

Maar het word idd steeds erger.. Je hoort het zo vaak dat er kinderen zijn die denken dat ze stoer zijn als ze even op zo'n Shetlander (Ik denk dat dat het meeste bij Shetlanders gebeurd..? Klein en braaf.. een groot paard dat durven ze meestal niet.. Scheve mond) klimmen die helemaal niet van hun is, niet bij na denkend dat die pony wel is niet helemaal goed zo kunnen zijn en misschien wel helemaal niet bereden mag worden.. En als de pony niet wil lopen of iets gaan ze ze nog vaak slaan ook..!
Mijn Shet zou ook zo'n sukkel zijn om kinderen op dr rug te laten.. Maar als het dr niet bevalt, als ze geslagen word of zoiets kunnen ze wel een paar goede bokken verwachten, en nog een paar trappen na ook, en als ze dan nog niet weggaan dan komt er even een zwarte shet met dr bek open en oren in dr nek op ze afgerent.. Haha! Het is een schat van een pony, maar tot zeker hoogte, en als je daar boven komt heb je een probleem.. Haha! Maar dan moet je wel erg ver gaan..

Irisje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 14:25

1 woord DIEREN MISHANDELING en nog ff wat erbij die kinderen hadden een arm en been moeten breken en dan 1 maand in het ziekenhuis moeten liggen komen ze eruit dan cel en taakstraf en dan de rest van hun leven met schamte rond lopen zo genoeg straf?? Frusty JE WORD HIER DOOD MOE VAN LAAT ZE ZELF EEN PAARD KOPEN ALLES WORD GESTOLEN NOG FF EN ER WORD EEN DROL GESTOLEN ZO GEK WORD HET Nagelbijten / Gniffelen

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 14:36

Pffff....Als je het dan over pennymeisjes hebt... Boos! belachelijk!

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 16:12

missnynke schreef:
bron: fok

Twee meisjes van 12 en 14 jaar zijn door de politie opgepakt wegens het stelen van een pony uit een weiland in het Noordhollandse Dirkshorn. Eén van de twee had de ander wijs gemaakt dat het haar 'verzorgpony' was, maar ze moesten wel een hele rits schrikdraden loshalen en door drie weilanden lopen om de pony mee te kunnen nemen.

Vier uur na de diefstal werden de twee in Zuid-Scharwoude gesignaleerd door de zoon van de eigenaresse. Het beest had een dik been waar bloed uit kwam en was helemaal afgejakkerd. Het zat helemaal onder het zweet. De hoofdverdachte bleef stug volhouden dat het haar verzorgpony was.

De politie heeft de jonge paardendiefjes na verhoor op vrije voeten gesteld

Scheve mond Verward Bloos! Boos!

Wat een ROT kinderen. Vreselijk ik hoop dat hun nog iets ergers overkomt dan die pony!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Boos!