Ow.. hebben jullie even
(Schaamt zich vreselijk diep voor al deze foute acties) heb ook nog zeer genante foto's maar die bespaar ik jullie maar
1) Ik speelde altijd met de groene container en de grijze container achter elkaar paardje.. dan met een springtouw om die handvaten van de groene en zitten op een oude deken op de grijze.. toen had me broer zijn arm gebroken en had hij zo'n sponsachtig ding om zijn nek.. die ik dus gebruikte als stijgbeugels 
2) Ik heb ongeveer 4 stofzuigers gemold van toen ik er altijd op ging rijden 
3) Was een keertje dat je bij de Penny zo'n goudkleurig bitje kreeg, met als bedoeling dat het als sleutelhanger gebruikt werd, dat vond ik dus niet. Ik heb uren zitten punniken
en had toen hele lange "teugels" gemaakt.. Toen had ik een vriendin geregeld en die was de pineut, moest mijn mooie uitvinding in haar mond uitproberen.
4) Ik had van me ouders een cap gekregen (zo'n oude van de rommelmarkt want ik zat niet eens op paardrijden toen, paste niet eens
) en die had ik 's nachts altijd op.. met mijn zweepje in mijn handen viel ik dan in slaap dromend dat ik wildste hengst temde (hoe kan t ook anders)
5) Natuurlijk was ook mijn fiets de pineut.. Eigenlijk alles wat rijden lopen of stilstaan kon..
6) ik nam ook altijd mijn cap mee naar de manege als een vriendin van me moest rijden.. Als ik dit allemaal zo terug lees is t wel heel erg eigenlijk..
7) Penny/Ponyclub/WVPP waren een inspiratiebron, alles wat daar in stond was waar en moest nagedaan worden.. dus deed ik voor t spelen er altijd een Penny ofzo bij open en speelde ik t precies na (met de barbies ofzo)
Citaat:
mee renne met de beginners was stoer
hooi, water en peen voor sinterklaas paard
als er paardengeluid was buiten gelijk naar buiten rennen of tegen de ruit aanplakken om hem te zien.
Jajaja dat deed ik ook altijd!
Citaat:
nu nog steeds pennyacties, kijken of er paard in de trailer staat.
Dat doe ik idd ook 
Gelukkig wel allemaal redelijk onschuldig