Beken je allerergste penny aktie!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 12:39

Ik ben wel eens heel even op een shetlander gaan zitten die altijd in de wei tegenover ons huis stond, vond ik stoer. Haha! Achteraf behoorlijk asociaal en een hoog pennygehalte. Wel grappig dat ik jaren later diezelfde pony ben gaan verzorgen. Ik heb het natuurlijk nooit opgebiecht.

Verder ben ik wel eens van een paard af gekletterd toen ik in dameszit op een gewoon zadel zat. Ging dat paard opeens een versnelling harder en toen klapte ik achterover... deed behoorlijk pijn.

Verder zat ik een keer in "rengalop-zit" in draf op een verzorgpony en ik roepen naar m'n vriendin die op haar verzorgpony zat; "kijk eens, kijk eens!". Pony doet 1 stapje opzij omdat er iets op de grond lag en daar lag ik.... ook behoorlijk penny. Haha!

Alline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 13:48

Oke zal ik ook maar ff.
Toen ik een jaar of twaalf was dacht ik dat al aardig goed kon rijden. Mijn verzorgpaard werd toen ongeveer 2.5 en die ben ik samen met een vriendin gaan beleren. Gelukkig zijn er nooit ongelukken gebeurd.
Maar als ik er nu over na denkt is t eigenlijk niet best. Ik heb later wel lesgehad, en daar ist r niet beter van geworden eigenlijk. Maar nu gaat t gelukkig wel heel goed met ons, hij heeft r niet veel van overgehouden.

Pendrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:31

Als 7-jarig meisje niet meer thuiskomen uit school omdat ik zo nodig alle pony's in de wijde omgeving moest aaien en van appeltjes voorzien. Uiteindelijk hadden mijn ouders de ultieme oplossing: ze kochten een pony voor mij! Klein detail op de allereerste dag: ik druk aan het poetsen, werd ik geroepen om te eten. Hup naar binnen. Na het eten vroeg mijn vader: wat heb je met de pony gedaan? Uh, nou, gewoon, laten staan. Zonder touw, zonder halster, zo los op het erf. Gelukkig liep hij nog op het erf lekker te grazen.

toscana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:31

Heb van jullie verhaaltjes genoten..... Ik nadenken maar ik heb zulke dingen niet gedaan sorry. Het enige was dat ik eens van een shet ben afgevallen toen ik 7 was maar dat kwam omdat die shet te dik was voor een zadel ( tenminste dat vertelde de eigenaar (mijn buurman) altijd). Dat kwam doordat hij een mep op de achterhand van de shet gaf en ik daarop niet berekent was en gleed rechts van de shet af midden in een bed met brandnetels ( had korte broek aan met hemdje):roll:, maar na een kleine behandeling met azijn gewoon er terug op gesprongen en verder gereden.

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 23:30

Haha, zo'n paardenspel voor op de computer heb ik ook eens gehad. Maar in het echt paardje spelen was veel leuker dus daar was ik al gauw op uitgekeken.

Een vriendin van me hier in de straat is nu 27 en biechtte laatst op dat ze vroeger altijd stiekem (toen was die pony ook nog jong Haha! ) op de Cpony van m'n broertje ging rijden en er ook flink vanaf is gevallen. Nu kan iedereen erom lachen Haha!

Ohja, ik heb zelfs op de basisschool eens een demonstratie paardrijden gehouden op de manege bij een van mijn vele spreekbeurten over paarden Haha!

Maenca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 00:54

Hahahaha...ik lig hier echt krom achter mn pc, de tranen rollend over mn wangen Haha! . Dit mede omdat ik zelf ook zo erg ben geweest Bloos

Idd het bekende verhaal van de fiets. Touw aan het stuur, cap op, laarzen aan en een zweep paraat om mn fiets harder te laten gaan (zo gingen mijn vriendinnetje en ik op woensdag middag naar de manege *LOL*
Wat ik ook erg leuk vond, was hindernissen bouwen in de huiskamer en mn kat met een stukje vlees lokken zodat het beessie er overheen sprong Schijnheilig
Het allerergste is nog mijn pianokruk rijden Haha!
Ik maakte een hoofdstel (verzon zelf het hoofd van de pony erbij), een kussen in het midden die ik met 2 riemen vast had gezet (DE singels) Tong uitsteken
en als ik dan een beetje voorover ging hangen, dan kwam het krukje van achter een stukje omhoog en leek het net of het paardje bokte. Maar ik was natuurlijk een superruiter en bleef netjes zitten Haha!
Dit deed ik overigens gewoon toen mn ouders in de huiskamer zaten Bloos , die moeten zich bescheurd hebben toendertijd...zal ze er eens naar vragen Tong uitsteken
Oja en paardje rijden in de manegebak als er nog hindernissen stonden Schijnheilig ........volgens mij kan ik nog wel even doorgaan hihi Tong uitsteken ....oh ik was echt erg Bloos

Caballo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 05:17

Whahahaha, wat een geweldig topic!! Ik heb bijna in m'n broek zitten plassen van de o zo bekende verhalen *LOL*

Uiteraard had ik vroeger ook penny akties... De alom bekende "ijzeren ros". Ik had touwtjes aan de stuur van m'n fiets gebonden en kon zo uren rondrijden door de buurt samen met m'n nichtjes. Later had ik een zweep gekocht voor 5 gulden uit de Ponyclub vandaan. Daar was ik dan ook lid van. Ik mocht niet van de Penny lid zijn, want dat was te duur. Paardrijlessen waren ook te duur en er zat geen manege in de buurt. Mijn kamer hing vol met posters van paarden en ik had hele plakboeken vol met paardenplaatjes en tekeningen.
Denkbeeldige paarden heb ik ook gehad Tong uitsteken En dan keurig netjes van een "doorzichtig paard" afstappen. Mensen die dat gezien hebben zullen zich ook wel bescheurd hebben *LOL*
Ook ging ik op pony's rijden die in de buurt stonden Bloos! Zomaar, zonder te vragen Bloos En op die manier ben ik een keer gebeten in mijn arm (litteken zit er nog) en vervolgens vertel ik tegen mijn moeder dat ik tussen de deur was gekomen Verward Ik was bang dat ik anders niet meer bij paarden in de buurt mocht komen...
En uiteraard bedacht ik ook dat er vast wel een shetlander in onze schuur paste. Ik had tenslotte al een hoofdstel en een halster die al oud en verrot waren, maar dat kon best nog wel. En ook had ik een cap en paardrijlaarzen.
Maar ik geloof dat mijn ergste penny aktie was toen ik 7 jaar was. Ik wilde altijd voor mijn verjaardag een paard. Nee, die kreeg ik niet. Een pony dan? Nee, die kreeg ik ook niet. Nou dan vroeg ik aan mijn tante wel of ik een pony voor mijn verjaardag van haar kreeg. Nee, die kreeg ik ook niet. Ik ben toen die avond van huis weggelopen, omdat ik geen pony voor mijn verjaardag kreeg *LOL*

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 10:38

haha allemaal heel herkenbaar! Ik heb ook elk jaar omeen paard gezeurd, ik wilde ook geen pony ik wilde een paard van 1.75 die op de zwarte hengst leek! lekker haarbaar voor iemand van 6!

Mijn ergste actie was toch ook wel met de fiets. Mijn fiets heette silver, had echte teugels (van mijn opa gehad) en een bit op de koplamp! Hij had een eigen stalletje in de tuin (bij de vouwwagen) Want hij kon toch niet in de schuur staan??

Dan ging ik compleet in paardrijtenue, cap, zweep, laarzen etc, en een dekentje op het bagagerek voor als Silver zou gaan zweten Haha!

Hij had trouwens ook een staart! (lees, zwarte wol van mn oma) Daar ging m'n zus altijd met de rolschaatsen aan hangen en dan spoorde ik silver hard aan (lees: ik trapte me gek op die trappers!) en dan sprong ik eraf en bleef Silver uitrollen (later viel hij natuurlijk, maar daar heb ik nooit over nagedacht) En m'n zus liet dan ook los uiteindelijk.

1 keer deed ik dit vlak bij de sloot en je raad het al! Silver 'galoppeerde'zo de sloot in! M'n zus had trouwens op tijd losgelaten.

Ik natuurlijk KEIHARD janken, en er komt een meneer langs en ik gil tegen hem: MN PAARD LIGT IN DE SLOOT!
Totale paniek bij die man, hoe kan je nou een paard uit de sloot trekken?
Er waren nog geen mobieltjes godzijdank in die tijd anders had hij gelijk de brandweer gebeld.

Toen de man vroeg WAAR DAN? Liepen we naar de rand van de sloot en zag hij een fiets liggen. Dus hij keek me nogal raar aan, daar stond ik in vol paardrijtenue, te huilen om een fiets compleet met teugels en staart!

Gelukkig bleef hij heel begripvol en tilde mijn fiets uit de sloot en zei:
'Zo meissie, hier heb je je paard terug, je moet hem wel even goed wassen! Haha!

Hij is met me meegegaan naar huis en hield de teugels vast, omdat ik vond dat Silver in paniek was. Later heeft hij Silver ook nog vastgehouden toen ik hem afspoot, anders werd hij weer wild

Jaren later begreep ik pas waarom m'n zus zo hard moest lachen en bleef lachen!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 10:45

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 10:52

hahaha Splinter wat een geweldig verhaal.

paardenmaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 11:10

mmmmm Penny acties ............... Scheve mond

Zou ik het durven vertellen? Nou ja goed iedereen is zo eerlijk.

Bekentenis 1:
Allereerst moest mijn Halleluja fiets er aan geloven! uiteraard! En ook mijn oudere zus werd regelmatig opgezadeld notabene met mijn knuffelbeer die altijd bij me in bed ligt! Mmmm alleen was mijn zus niet zo'n bereidwillig paard, steigerde erg veel.

Bekentenis 2:
Als ik ook maar dacht dat ik hoefgetrappel hoorde buiten dan stond ik vooraan aan de kant van de weg........ in mijn pyama.

Bekentenis 3:
Vroeger gingen we vaak naar het strand en omdat we er vlakbij wonen bleven we tot in de avond. Dan kwam natuurlijk de manege voorbij..... ik zei altijd: laster als ik groot ben ga ik ook paardrijden..... (zat toen met veel plzier op kunstzwemmen, we zijn thuis met 3 meiden en dat zou te duur zijn om aalle 3te laten paardrijden)

Bekentenis 4:
Op mijn 13e moest ik stoppen met zwemmen voor mijn gezondheid. Ik mocht een andere sport uitkiezen maar geen paardrijden. Hoe lang heb ik dat volgehouden zeg. Ik WIl PAARDRIJDEN!!! Ik mocht op wedstrijdschaatsen...... De aanmelding daar is nooit goed gegaan en weer zag ik mijn kans schoon om daar gebruik van te maken, ik wil paardrijden!!

Twee vriendinnen uit mijn klas toen, reden op manege Noordland en in September 1997 ging ik voor het eerst van mijn leven mee naar de manege!! Wat vond ik dat wauwie, natuurlijk iedereen vragen of ik mocht uitstappen en afzadelen en poetsen. Ik maakte lijstjes wat alles tweedehands zou kosten en nam een schema van de manege mee naar huis van de kosten van de lessen. Maar mijn ouders beleven nee zeggen.

Toen zei ik heel stoer: dan ga ik het zelf betalen. S middags ben ik naar een vrouw gegaan die depotadres was voor de regionale krant en had binnen notime een grote krantenwijk. Daarna reed ik door naar de manege om mezelf op te geven voor de beginnerslessen.

Mama ik ga woensdag paardrijden!!! Ik heb een krantenwijk en ik ga paardrijden. Mijn ouders vonden dat toch wel een stoere actie en hebben toen heel veel voor mij betaald, tot ik zelf een vaste baan had, hebben ze bijna alles betaald. Soms betaalde ik de lessen zelf mar van mijn ouders kreeg ik mooie rijbroeken, en na een half jaar de complete dressuuroutfit. Zij zijn groot en ik is klein!

Nog altijd ben ik mijn paps en mams daar heel dankbaar voor. Maar goed ik kreeg hem voor mijn 15e verjaadag.... nu ben ik 21... Vorige maand heb ik alle spulletjes, met uitzondering van mijn speldje en dekje, alles verkocht. Het heeft jaren in de kast gehangen ook al paste ik het niet. Met pijn in mijn hart heb ik het verkocht..... jaren geleden waren mijn paps en mams zo trots op me..... en ik kreeg zo'n duur dressuurpak. Er hing een grote emotionele waarde aan dus.... misschien wel erg Penny?? Voor mijn 21e jaar?? Bloos

Na 101 'kansloze' paarden, kwam ik via een vriendin bij Mandy en Igor. Deze twee bijzondere paardjes, worden oneindig gepoetst, gereden, uitgemest en geknuffeld. In ±november ben ik alweer 3 jaar bij ze en ik hoop dat nog in lengte van jaren vol te houden!!!

Maar de actie krantenwijk nemen en gewoon opgeven was wel het stoertse dat ik ooit gedaan heb!! Mijn moeder viel uit haar stoel zo ongeveer!! De impulsieve actie is goed afgelopen en ik heb er nog steeds plezier van, maar een aanrader is het niet!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 12:17

Toen ik een jaar of 16 was heb ik samen met een vriendin onze pony's laten trouwen (zij had een ruin en ik een merrie). Het is echt té genant, de pony's waren helemaal in bruidskleren, mijn pony had een sluier voor en een soort bruidsjurk aan en de bruidegom was in het zwart. We hadden een hele ceremonie en er werd officieel getrouwd, met zoenen en alles erop en eraan. We hebben ook foto's gemaakt, je lacht je echt rot! Haha!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 14:53

sammetje schreef:
Ik moet bekennen dat ik niet alles heb gelezen, maar mijn penny-actie staat er vast niet bij!!!
Ik mocht vroeger (lang lang geleden) elke dag even de "hoeven" van mijn zus (!!!!) uitkrabben. Dan gaf ze netjes haar voetje en deed ik net of ik haar "hoef" uitkrabde. Echt waar mijn zus had engelengeduld!! Ach gut

hahah, die is ook goed.
ik herken zelf veel in het fietsen verhaal. ik reed ook dagelijks licht op mijn paard. en paardje spelen in de achtertuin van mijn vriendin was ook helemaal t einde

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 14:56

Jura schreef:
Toen ik een jaar of 16 was heb ik samen met een vriendin onze pony's laten trouwen (zij had een ruin en ik een merrie). Het is echt té genant, de pony's waren helemaal in bruidskleren, mijn pony had een sluier voor en een soort bruidsjurk aan en de bruidegom was in het zwart. We hadden een hele ceremonie en er werd officieel getrouwd, met zoenen en alles erop en eraan. We hebben ook foto's gemaakt, je lacht je echt rot! Haha!

hahahahah die is echt goed, daar was ik zelf noooit op gekomen Schijnheilig

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:40

hahahaha... ow ik leg hier dus echt dubbel en heb al mijn penny acties opgeschreven. Bloos! echt te penny geweest ik! hahahaha
om dat verhaal van splinter moest ik ook lachen.
hier mijn pennylijstje. en als k weg ben van bokt dan weten jullie waarom Haha! hihi. k was 5 toen ik begon met paardrijden.
- ook bij mij touwtjes aan stuur, capje op, zweeo erbij om hem voorwaarts te houden, klikken met tong hahaha, drempels springen en lichtrijden,
- paardje spelen overal, met je hoofd aan de teugel lopen en allemaal oefeningen doen, ik was het beste dressuurpaard :p hahaha
- met de barbie paardjes spelen en zelfs die moesten goed gepoets worden en slaan was zielig want dat deed pijn bij ze. stonden altijd netjes 's avonds in stal.
- mee renne met de beginners was stoer Clown
- en met mn broertje op mn ouders bed bokkertje spelen hahaha. gingen we om de beurt op elkaars rug zitten en dan steigeren en bokken maar Tong uitsteken wilde hengsten hahaha
- hooi, water en peen voor sinterklaas paard Bloos
- als er paardengeluid was buiten gelijk naar buiten rennen of tegen de ruit aanplakken om hem te zien.
- in je zomervakantie 's ochtends vroeg helpen met uitmesten.
nu nog steeds pennyacties Bloos : kijken of er paard in de trailer staat.
-heb nog steeds doos vol met pennystickers en vindt nog steeds zonde om ze op te plakken Haha!

ergste pennyactie.
- mijn shetje whitney van de paardenmarkt gekocht en omdat ik geen stal had moest en kon ze wel in de schuur. heb ze 2 dagen gestaan Bloos hahahaha. en ik woon in een rijtjeshuis.

teveel penny acties hihihi.

Maenca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 16:01

Ik krijg de neiging om nu even echt de PENNY te gaan kopen Haha!
Even herinneringen ophalen Tong uitsteken

_Jis_Ka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 16:05

Ow.. hebben jullie even Haha! (Schaamt zich vreselijk diep voor al deze foute acties) heb ook nog zeer genante foto's maar die bespaar ik jullie maar Bloos

1) Ik speelde altijd met de groene container en de grijze container achter elkaar paardje.. dan met een springtouw om die handvaten van de groene en zitten op een oude deken op de grijze.. toen had me broer zijn arm gebroken en had hij zo'n sponsachtig ding om zijn nek.. die ik dus gebruikte als stijgbeugels Haha!
2) Ik heb ongeveer 4 stofzuigers gemold van toen ik er altijd op ging rijden Haha!
3) Was een keertje dat je bij de Penny zo'n goudkleurig bitje kreeg, met als bedoeling dat het als sleutelhanger gebruikt werd, dat vond ik dus niet. Ik heb uren zitten punniken Schijnheilig en had toen hele lange "teugels" gemaakt.. Toen had ik een vriendin geregeld en die was de pineut, moest mijn mooie uitvinding in haar mond uitproberen.
4) Ik had van me ouders een cap gekregen (zo'n oude van de rommelmarkt want ik zat niet eens op paardrijden toen, paste niet eens Haha!) en die had ik 's nachts altijd op.. met mijn zweepje in mijn handen viel ik dan in slaap dromend dat ik wildste hengst temde (hoe kan t ook anders)
5) Natuurlijk was ook mijn fiets de pineut.. Eigenlijk alles wat rijden lopen of stilstaan kon.. Verward
6) ik nam ook altijd mijn cap mee naar de manege als een vriendin van me moest rijden.. Als ik dit allemaal zo terug lees is t wel heel erg eigenlijk..
7) Penny/Ponyclub/WVPP waren een inspiratiebron, alles wat daar in stond was waar en moest nagedaan worden.. dus deed ik voor t spelen er altijd een Penny ofzo bij open en speelde ik t precies na (met de barbies ofzo)

Citaat:
mee renne met de beginners was stoer
hooi, water en peen voor sinterklaas paard
als er paardengeluid was buiten gelijk naar buiten rennen of tegen de ruit aanplakken om hem te zien.
Jajaja dat deed ik ook altijd!

Citaat:
nu nog steeds pennyacties, kijken of er paard in de trailer staat.
Dat doe ik idd ook Haha!

Gelukkig wel allemaal redelijk onschuldig Haha!

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 16:08

hahaha echt leuk sommige acties Haha!
nou een aantal van mij.

* ik zag een keer met een vriendin 2 paarden staan op een weiland en wij dachten dat ze zo zielig waren en dat hun eigenaren nooit kwamen en ze geen eten kregen Clown toen zijn we naar de kinderboerderij in de buurt gegaan en hebben we daar hooi onder ons jas gestopt en in onze tassen en naar die paarden gebracht (en dat elke dag een week lang ongeveer) Schijnheilig Haha!

* ik had een bureaustoel die ik altijd als paard maakte, hij had teugels, en ik had een kussen met een singel *lees riem* vast gemaakt en met de touwen die bij je badjas zitten had ik beugels gemaakt Clown

* vroegah Haha! had ik een mountainbike en samen met een vriendin hadden we op een veldje een heel springparcour gemaakt van 2 stenen met een plank erop (nog best hoog ook *LOL* ) en ik was natuurlijk altijd foutloos Bloos

* oja en de laatste, we speelden dan tikkertje in het park alleen dan niet rennen maar fietsend en ik dacht altijd dat ik op een super ren paard zat en niemand mij dus kon aantikken (ik zei zelfs tegen m'n fiets dat hij morgen weer lekker mocht rennen Haha!:D:D *tikkertje spelen dus* Clown)

ik schaam me diep Haha!

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 16:15

Zoals de meeste heb ik ook jaren een stalen ros gehad,
maar mijn ergste penny-ervaring was wel toen ik 6 was en op woensdagmiddag altijd de hele middag stond te tutten met de shet "zwartje" die ik voor mijn 5e verjaardag gekregen had.
Toen mijn moeder (na al 3x geroepen te hebben dat ik moest komen eten) riep: "wie nu niet ziet dat ie aan tafel zit, krijgt vandaag niets meer te eten" was ik zo bang dat Zwartje ook geen eten meer zou krijgen, dat ik hem maar mee naar binnen genomen heb en tussen de stoel van mijn vader en mij neergezet. Bloos! Mijn moeder kreeg bijna een hartaanval toen ze uit de keuken kwam Ach gut

annepan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 16:18

ik heb een keer gezegd toen wat oudere meisjes op de manege het hadden over een paard( ze zeiden, ja dat vrouwtje) dat ik zei, he; zoiets heet een merrie hoor

_Jis_Ka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 16:20

Raiza schreef:
Zoals de meeste heb ik ook jaren een stalen ros gehad,
maar mijn ergste penny-ervaring was wel toen ik 6 was en op woensdagmiddag altijd de hele middag stond te tutten met de shet "zwartje" die ik voor mijn 5e verjaardag gekregen had.
Toen mijn moeder (na al 3x geroepen te hebben dat ik moest komen eten) riep: "wie nu niet ziet dat ie aan tafel zit, krijgt vandaag niets meer te eten" was ik zo bang dat Zwartje ook geen eten meer zou krijgen, dat ik hem maar mee naar binnen genomen heb en tussen de stoel van mijn vader en mij neergezet. Bloos! Mijn moeder kreeg bijna een hartaanval toen ze uit de keuken kwam Ach gut

Haha die is leuk Haha!

Ik kwam er ook nog achter dat mijn moeder zo'n heel doek had gemaakt als tapijt ding waar mijn Playmobile manege op kon. Ik had dan een stuk weiland een bak alles in andere kleurtjes.. Dat was mijn heiligdom :d

annepan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 16:22

oeps verkeerd knopje Tong uitsteken ook heb ik meerdere malen lopen pronken met mn pony( die er heel lelijk uitzag in zn dikke wintervacht) en ik ging ook heel vaak op een tafel zitten met cap zweep laarsen en alles zitten paardrijde wahahah. of het allemaal dingen een pacours maken in de achtertuin van een vriendin( totdat we een heel tof ding uitvonden) dat kwam uit een koelkast( van het cafe van hun) en die op de grond legden en dan kreeg je dus een trampline idee....

ik zie nu in dat dit allemaal behoordlijk pennyachtig is Haha!

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 18:15

Tot mn 15e penny lezen en stickers in zo'n boek plakken.
Ja, hier is een andere bokker mede-schuldig aan.

ZwarteKa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 16:17

Jannekeee schreef:
Ahum ahum, ik was echt echt erg.....
- Toen ik nog heel klein was en nog niet mocht paardrijden, had ik altijd 2 touwtjes aan de rugleuning van de autostoel voor me geknoopt en speelde dat ik dan aan t paardrijden was.... Bloos!ps:

Wat pas echt eng is... 2 Touwtjes aan je fiets-stuur binden en dan dus fietsen. Ben blij dat ik nog steeds leef.

ZwarteKa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 16:24

Ukster schreef:
- en met mn broertje op mn ouders bed bokkertje spelen hahaha. gingen we om de beurt op elkaars rug zitten en dan steigeren en bokken maar Tong uitsteken wilde hengsten hahaha

Ik lig hiervan dus echt helemaal in een deuk!!! *LOL*
Dacht dat ik de enige was die mijn broertje op deze manier terroriseerde! Hij moet nu nog niks van paarden hebben en 't is toch al zéker meer dan 15 jaar geleden! OK dan!