Auto botst op trailer.... Drama...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

peppertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:19

je moet niet zo zeuren jij en als je ons kent waarom heb je dan nooit wat van je laten horen en jah iedereen van ritseart kent ons dus dat is niet zo moeilijk en me moeder kent je niet dus houd je bek gewoon dicht **** en echte vrienden zetten niet op internet hoe ons paard eruit zag waar haal je het lef vandaan om dat er nog bij te zetten als je ons zo goed kent weet je dat wij niet willen dat alles wat er is gebeurd op het internet komt dus stop er mee

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:26

Doe even normaal zeg Verward
Is het wel eens bij je opgekomen dat Annegti dit geplaatst heeft omdat ze erg geschrokken is en juist heel veel medelijden met jullie heeft?
Jij gaat wel gelijk uit van het slechte in de mens zeg Boos!

Ik heb op de 1e pagina ook gereageerd dat ik het vreselijk vond en jullie alle sterkte wilde wensen ben ik dan ook gelijk een ramptoerist?

peppertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:27

sjuimpje als jij zoveel hebt meegemaakt en mensen gaan stoer lopen verkondigen dat het jou vrienden zijn maar er niet voor je zijn als je ze nodig hebt dat zou jij ook niet leuk vinden.
En niemand heeft dat paard gezien zoals wij dat paard hebben gezien en dat is al erg genoeg en we willen dit zo snel mogelijk vergeten en als mensen dat nog even er lekker invrijven met zo'n verhaal lukt dat niet zo. laat haar lekker dat verhaal vertellen maar begin niet over dat vorige ongeluk waar ik eindelijk over heen ben en dan ook weer over hoe ons paard er uit zag. Mensen hebben geen idee hoe wij ons voelen

peppertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:29

ik ben er net achter gekomen wie de persoon is en volgens heel wat mensen is ze de grootste roddeltante van zwolle en geniet ervan om dit soort dingen te vertellen misschien word het dan duidelijk
ik weet nu wat voor een persoon het is en daar gaat het om

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:30

Ik kan me heel goed voorstellen hoe jij je moet voelen,
ik geloof dat ik de eerste dagen kotsend op bed zou liggen en ik vind het echt zo vreselijk voor jullie, ik kan dat niet eens met woorden uitdrukken.
Maar denk je nou dat het minder erg wordt als je het gaat verdrukken?
En heb je al gezien dat het ook op de nieuwspagina staat? Nu zijn de meeste reacties hier neer gezet, die waren anders op dat topic gekomen.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:30

Peppertje, je geeft in je profiel aan volwassen te zijn. Gedraag je dan ook volwassen.
Annegti heeft met de beste bedoelingen dit topic opgestart, dat het jou niet aan staat, is geen reden om zo tekeer te gaan. Ik kan me voorstellen dat je verdrietig en van slag bent, maar deze reactie is buiten alle proporties

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:33

Luister, ik weet precies hoe je je voelt Peppertje, geloof het of niet. Mijn nicht en ik hebben zo'n ongeluk ook bijna niet na kunnen vertellen, het paard al helemaal niet.

Natuurlijk is het vreselijk om er aan herinnerd te worden. Maar wees blij met alle steunbetuigingen van anderen, en trek er wat opbeuring uit.

En anders: wees groter. Boos!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:36

peppertje.....kan me voorstellen dat het woord 'vrienden' hier zeker niet op z'n plaats is (sommige mensen noemen iedereen een vriend....maar dat staat hierbuiten) maar haar reactie is daarom nog niet minder 'gemeend' hoor..........!!!!! De topic starter vind het juist heel erg voor jullie, that's all.....

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:39

Pepper,

Ik kan me voorstellen dat je erg van slag bent.

Maar annegti heeft dit topic niet gestart om "stoer te zijn en alsof te doen dat ze een vriend van jullie is".

Ze betuigt haar medeleven, en wij met haar.

Zonder haar hadden we jullie nooit onze medeleven aan jullie betuigen...

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:39

Natascha, je hebt gelijk dat je zo kwaad wordt als je iets leest over iets wat je zelf van dichtbij mee hebt gemaakt, maar het lost helaas niets op. Jullie hebben je paard er niet mee terug en jij raakt deze hele nare ervaring daarmee niet kwijt.
Meis, ik wens jou en je moeder heel veel sterkte de komende tijd.

peppertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:42

damens en heren ik zit ff tijdig op die naam van peppertje en ik heet dus geen natascha maar irma Haha!

peppertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:44

en mensen ik snap ook wel dat ze het erg vind maar een paar dingen die had ze er gewoon niet bij moeten zetten want hou er rekening mee dat ik dit ook lees en de rest van mij familie ook en dat maakt mij het meest kwaad

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:45

Sorry, Irma...foutje.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:46

Sjonge zeg peppertje.. Ze zet dit alleen maar op bokt omdat ze vreselijk met jullie te doen heeft.. Zij niet alleen trouwens..Ik vind die reacties van jou echt niet kunnen, en snap uberhaupt niet dat je je hierover druk kan maken nu.. Ik zou idd wat Sjuimpje zegt de eerste dagen kotsend op bed liggen..
Verder nog veel sterkte geweest, zoiets is vreselijk om mee te maken..

peppertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:46

en misschien toestemming vragen om dit op internet te zetten was ook aardig geweest want de vorige eigenaar van dit paard wist nog niks en als zij dit alles had gelezen dan wist ze dat het haar paard was want ze weet het ook van wat er met dat vorige paard is gebeurd dus wat als zij het had gelezen voor dat wij haar konden inlichten

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:47

Maar Irma,
ik denk dat je die beelden sowieso nooit meer van je netvlies kan krijgen, dus wat doet het er dan toe dat hier de feiten staan?
Ik kan je wel vertellen dat mede door die feiten ik afgelopen week heel erg veel aan jullie gedacht heb, ik kon het echt niet uit mijn gedachten krijgen en zelfs mijn werk heeft er onder te lijden gehad Bloos!

peppertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:51

youngster ik weet het is raar dat ik me hier druk om maak maar je gaat de raarste dingen doen omdat je niet weet wat je met alles aan moet en mensen ik weet dat annegti het niett banketstaaf bedoelde en ik weet dat ik vaak vel reageer maar begrijp het ook een beetje van mijn kant ik kan niet beschrijven hoe ik me voel het doet ook gewoon veel pijn maar in situaties al dit ga je je om de raarste dingen druk maken en ik wil nogmaals bedanken om alle goede reacties van jullie

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:53

Het heeft waarschijnlijk ook in de krant gestaan.. sja dan komen nog meer mensen het te weten.. Echt waar ik kan er niet bij dat je je hier boos om kan maken, en al helemaal dat je zegt dat de TS hiervan geniet om dit te plaatsen..
Wat je hebt meegemaakt is al erg zat, en ik denk dat je je daar eerst maar mee bezig moet houden om dat te verwerken.. Ik heb echt kippenvel gehad toen ik dat las en er stonden tranen in mijn ogen toen ik de foto's zag.. Ik denk dat de TS hetzelfde gehad heeft en er ontzettend van geschrokken is en het geplaatst heeft juist omdat het een bekende is.. Dan raakt het je meer en moet je het toch kwijt..

peppertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:56

sjuimpje je hebt gelijk het gaat ook niet van je netvlies af maar ik heb zoals je van annegti al hebt gehoord al een eerder ongeluk meegemaakt en dat gaat ook niet van je netvlies af maar op een bepaald moment krijgt het een plenkje in je hart en dat proberen we nu ook en ik bedoelde het ook niet allemaal kwaad wat ik heb gezegd maar ik kan niet veel hebben de laatste tijd.

En stom gezegd misschien maar jou werk lijd er onder maar ons hele leven Boos!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:56

peppertje schreef:
youngster ik weet het is raar dat ik me hier druk om maak maar je gaat de raarste dingen doen omdat je niet weet wat je met alles aan moet en mensen ik weet dat annegti het niett banketstaaflig bedoelde en ik weet dat ik vaak vel reageer maar begrijp het ook een beetje van mijn kant ik kan niet beschrijven hoe ik me voel het doet ook gewoon veel pijn maar in situaties al dit ga je je om de raarste dingen druk maken en ik wil nogmaals bedanken om alle goede reacties van jullie

natuurlijk voel je jezelf heel erg naar.......... put kracht uit de mooie dingen die in dit topic gezegd zijn. Vergeef Agnetti haar fout, sterker nog zet haar fout om in iets positiefs. Jij weet nu dat er een hele boel mensen zijn die met je meeleven, mensen die je proberen op te beuren, mensen die even een gedeelte van hun drukke leven opzij hebben gezet om bij dit tragische ongeval stil te staan.......... dankzij agnetti.

peppertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 21:00

youngster ik vind het nog niet eens zo erg dat het verhaal is verteld dat gebeurd eigelijk tog wel maar in niet een krant staat letterlijk verteld hoe ons paard eruit zag omdat ze er rekening mee houden dat wij dat ook lezen en moeder las net het verhaal en begon te huilen omdat dat er stond. ik begrijp nu ook het posetieve van wat annegti heeft verteld maar begrijp het dan ook van ons allemaal een beetje

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 21:04

Begrijp jou ook heel goed hoor, echt!! En nogmaals wil ik jullie allemaal heel veel sterkte wensen

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 21:06

Natuurlijk is dat begrijpelijk. Ik krijg al horror op mijn netvlies als ik het lees, laat staan als je er nog waargebeurde beelden bij kunt herinneren ook. Vreselijk.
Maar weet gewoon dat het erbij gezet was om mensen die het als buitenstaander lezen, een idee te geven. Heel naar, maar een soort van visualisatie.
En echt niet kwaad bedoeld, dat weet ik zeker. Ach gut

Veel sterkte...

peppertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 21:13

ik wil jullie allemaal heel erg bedanken want dit alles wat jullie zeggen doet me tog wel goed en jullie lieten me ff inzien dat annegti het niet zo heel erg kwaad bedoelde en nogmaals bedank voor alle lieve reacties

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 21:21

Irma, ook ik heb gereageerd op dit topic (in het begin). Dit lijkt me het meest vreselijke wat je ooit met je paard mee kan maken. Het is zo onwerkelijk en je zult je vreselijk machteloos en boos en verdrietig hebben gevoeld. En nu nog, geloof ik.

Maar iedereen hier vind het vreselijk wat er gebeurd is. Ik moet morgen ook de snelweg op met mijn paard en zal er zeker aan denken, wat er kan gebeuren als er een randdebiel als dat op de weg komt....

Meid, put kracht uit de blijken van medeleven die hier op Bokt worden gegeven, we leven allemaal met je mee....