Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
komen die foto's er wel! Westernfreak schreef:Ik zal inderdaad eens wat foto's van hem maken, is ook beloofd aan de bokker die hem wel wil hebben, dus...als het weer het toelaat en ik eraan denkkomen die foto's er wel!
kekaro schreef:119 euro ?? op de eerste pagina was het al 145.......valt wel erg tegen zo! ik vind het wel een goeie actie hoor ! zoals je weet had ik het dier graag willen helpen, maar ik heb inmiddels een ander zorgenkindje
JewelFamke schreef:Misschien is het handig om een aparte rekening te openen?Dan kun je het precies bijhouden.Wil ook wel wat overmaken.Hoop dat dat paardje goed terechtkomt.
Westernfreak schreef:Ja, tenminste binnenkomen....want als ik mijn oude berekeningen erbij pak kom ik toch echt aan 250 euro die al gestort zouden worden. Overigens is er ook wel een bokker die een hoger bedrag wil storten, dus is het nog minder dan 250 euro. Moet alleen wel het geld binnenkomen