Paard wezen kijken bij GribaldiFAN MET FOTOS!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Stumpertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:32

Of in ieder geval dat het goed gaat met d'r, heeft ze eigenlijk pijn?? Of voelt ze zelf niks, Tinkerbell??

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:34

Stumpertje schreef:
Of in ieder geval dat het goed gaat met d'r, heeft ze eigenlijk pijn?? Of voelt ze zelf niks, Tinkerbell??

Nee hoor ze heeft geen pijn. Met rijden, longeren etc is er niets aan te zien en loopt ze gewoon voor 100%

Noble-Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:36

Altijd balen als het tegenzit met de keuring Scheve mond .
Jullie weten dat ze 3-4 jaar lang niets heeft gehad, over 2 wkn
nieuwe ronde nieuwe kansen.
Het is een moment opname je moet jezelf er niet voor schamen.
Ik hoor wel vaker dat het keuringsmoment moet worden uitgesteld,
dus laat de moed nog niet zakken.
Komt vast wel weer goed en dan heeft Stalleke straks een hartstikke
fijn paard Ach gut
Laatst bijgewerkt door Noble-Girl op 27-05-04 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Stumpertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:47

GribaldiFAN zei:
Nee hoor ze heeft geen pijn. Met rijden, longeren etc is er niets aan te zien en loopt ze gewoon voor 100%

Dat is al mooi!! Zolang ze geen pijn heeft, is het fijn!! OK dan! Alleen wat is nou het probleem dat Tinkerbell misschien niet naar Stalleke kan?? Ik kon het niet helemaal volgen Bloos

Lampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 17:07

fijn dat ze geen pijn heeft, maar anders zou ze het ook al gezien hebben!!!! ik hoop echt dat alles goed komt over 2weken en dat we het maar op een misstap houden, kan iedereen voorkomen zelfs anky maar ook de grootste boerenlul om het zow maar te zeggen..... ik weet zeker dat het goed gaat komen en in ieder geval veel suc-6
p.s als het over 2 weken nog niet goed is (wat ik niet verwacht) ga je dan foto's maken?

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 17:37

Wat een mooi paard!!! echt wauwie zeker een leuke combi.
Ik zou zeggen sleur je pa mee en kopen Lachen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 17:39

wat een ongelooflijk heerlijk paard is dat zeg!! wow!!

en de combi ziet er erg goed uit... een plaatje Knipoog

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 17:49

aaaaah ik baal zo Scheve mond had me er zo op verheugd! ik had ook echt niet verwacht dat t niet goed was..
Als ik de dierenarts hoorde prate en GF dan denk ik idd ook dat ze iets of wat verstapt heeft..
Ik hoop gewoon dat over 2 weken goed is!

riskjuhruled

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 17:53

ja is egt jammer! ze was wel erg mooi! hoop egt dat het over 2 weken goed is! maar nu benk tog vergeten der te aaien! tss ni goed van mij Verward Knipoog

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 18:10

Ik kan t nog steeds niet begrijpen.. Scheve mond
overal liep ze goed op, de harde volte, het rechte stuk alles! en dan de buigproef op haar achterbeen Scheve mond
die moet dan niet goed zijn... de DA snapte het zelf idd zoals gribaldifan al zegt, ook niets van.. Verdrietig
Misschien heeft ze zich verstapt of iets dergelijks, hier dacht de DA zelf ook aan.. Ik hoop nu gewoon zo dat het over 14 dagen allemaal goed is!
Ons mam baalt er zelfs van Haha! die vond haar ook super Lachen
Ik zit er zelf ook aan te twijfelen als het niet goed is fotos te laten maken, wat t nu precies is. en of t kwaad kan later..
Ik vind het zo erg Huilen Ik vond haar echt leuk, zeker toen ik haar vandaag weer zag Ach gut

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 18:18

en als je nou een andere veearts laat keuren eentje van jezelf op de kliniek?
Kan je altijd foto s schieten van t been?

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 21:54

Goh dit is echt baalen zowel voor Chantal als voor Gribaldifan!
Maar als ik Chantal was zou ik de moed niet laten zakken en gewoon even twee weken afwachten,het is niet leuk,maar zeker de moeite waard!
Even aan Gribaldifan persoonlijk:ik weet zeker dat je je hier niet druk over hoeft te maken tegenover andere bokkers hoor!
Iedereen weet hoe je in elkaar steekt en dat je op een eerlijke manier je paarden verkoopt!
Zoiets kan iedereen gebeuren,dit is echt geen schande hoor,en er zal niemand zijn die hier anders over denkt! (lijkt mij)
Gewoon twee weekjes wachten en opnieuw proberen,is het dan nog zo kan je er altijd een foto aan wagen!
Het komt best eens voor dat een paard gevoelig loopot op een buigproef maar dat er verder niets aan de hand is!
Ik wens jullie gewoon opnieuw veel succes bij de tweede keuring!
Liefs Lundi

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 06:53

Dank je lundi voor je lieve reactie!
Het gaat vast goed komen want zoals al gezegd wordt is het niet voor de hand liggend dat ze iets heeft. Nou het is alweer een dagje minder wachten. En voor tinkerbell maakt het niet uit die staat hier prima. Mocht het nou niet goed zijn wil ik idd wel weten wat het is en zullen we hoogst waarschijnlijk wel ff wat foto's laten maken. Maar ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat dat niet nodig is.
Nouja we zullen gewoon moeten wachten en dan zullen we het zien.

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 06:58

Wat verschrikkelijk voor allebei.

Ik kan me voorstellen Gribaldifan dat je nu denkt dat iedereen anders over je gaat denken, maar waarom zouden ze, ik vind het alleen maar positief dat je het hier open en bloot neer durft te zetten. Er zijn nog maar weinig mensen in de paardenwereld die zo eerlijk zijn. Ach gut

Zoals je al aangeeft heeft Tinkerbel zich waarschijnlijk verstapt in de wei, wanneer de dierenarts dat ook zegt, is dat toch wel bijna zeker. Hij zegt dat echt niet zomaar.

En voor stalleke, je wachten zal beloond worden Knipoog

Nog even wachten en alles komt goed.

Groetjes Sanne Lovers Olrike N

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 07:31

GB, dit is iets wat iedereen kan overkomen, duur of goedkoop paard.
Men is er hier bekend mee dat jij leuke paardjes hebt.
Als je er dan een wil verkopen, en de kijker blijkt echt weg van het paard te zijn, kan jij niet meer doen als vertellen over het dier.
Binnenin het paard kan niemand kijken en tja een levend beest doet niet altijd wat je graag zou willen. Dus als een keuring eens mislukt ondanks dat je zeker weet dat het paard niks mankeerd, dan is dat zeker niet jouw fout.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 09:49

Ik verwijt GF ook helemaal niets... dit kan altijd gebeuren! het is erg balen voor iedereen nu, maar we hopen gewoon dat t over 13 dagen allemaal goed is!

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 10:49

lundi schreef:
ik weet zeker dat je je hier niet druk over hoeft te maken tegenover andere bokkers hoor!

Kan ik me alleen maar bij aansluiten. Komt vast goed over (krap) twee weekjes!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 18:24

stalleke schreef:
Ik verwijt GF ook helemaal niets... dit kan altijd gebeuren! het is erg balen voor iedereen nu, maar we hopen gewoon dat t over 13 dagen allemaal goed is!

Ik denk dat niemand haar iets verwijt toch? Toch had ik het idee, dat zij zichzelf het een beetje verwijt, dus daarom mijn berichtje chantal.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 18:25

holly"]
[quote="stalleke schreef:

Ik denk dat niemand haar iets verwijt toch? Toch had ik het idee, dat zij zichzelf het een beetje verwijt, dus daarom mijn berichtje chantal.
[/quote]
Oke ik snap t! Haha!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 18:31

Haha die chantal zeg, welnee dat was echt niet tegen jou bedoelt. Het is een 50-50 situatie waarbij niemand herlderziend is, toch?
Zoiets kan altijd gebeuren en kan helemaal niemand iets aan doen, dus jezelf het kwalijk nemen kan je ook niet doen.

een qoute van GB zelf
Citaat:
"Wees eerlijk tegenover jezelf dan kun je tegen niemand oneerlijk zijn, dat staat als een paal boven water."

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 18:46

Heel erg jammer!
Maar over 14 dagen (nu 13 Schijnheilig toch? ) kan chantal vast met een goedgekeurde Tinkerbell naar huis Lachen Ik heb er alle vertrouwen in Lachen

Ik heb iig nog steeds heel erg veel plezier van Lesley Haha! (moest ik ff kwijt haha) Haha!

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 19:04

Nou zeg, zoiets verwcht je toch niet? Het is altijd zo teleurstellend...
Maar over twee weken is het vast wel oké

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 19:29

pff...ja zoiets had ook niemand verwacht...
Ik heb het nu al 2 keer in 7 jaar gehad dat een pony zich op de trailer verstapt had en een licht onregelmatig liep en dus niet deel mocht nemen aan de keuring....super balen....maar dat is binnen 1 dag vaak alweer weg.

Hoop dat het hele feest alsnog door kan gaan !
Nog even wachten dan...en dan is het vast in orde!!!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 07:47

Balen zeg.
Paarden kunnen rare dingen doen, waardoor ze zich zo kunnen verstappen.
Maar Gf dit kan ieder mens over komen.
Licht echt niet aan jou of je paarden.
Ik ben benieuwd hoe het over 2 weken gaat.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 16:37

Er zijn gelukkig al wat dagen voorbij! gelukkig nog maar 11 dagen!
ik ben ook benieuwd hoe het dan gaat!! ik hoop zo dat ze dan wel goed is!