Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fenja schreef:heel gaaf gedaan mijn vader had ook een keertje in het zwembad bij de douches twee flesjes met shampoo neergelegd eentje met blauwe inkt en eentje met rode inkt ( mensen pakken daar altijd je shampoo ongevraagd ) en ja die mensen keken raar op hun neus toen ze onder de inkt zaten
_Nadine_"]
[quote="fenja schreef:heel gaaf gedaan mijn vader had ook een keertje in het zwembad bij de douches twee flesjes met shampoo neergelegd eentje met blauwe inkt en eentje met rode inkt ( mensen pakken daar altijd je shampoo ongevraagd ) en ja die mensen keken raar op hun neus toen ze onder de inkt zaten
iwayalover"]
[quote="fenja schreef:heel gaaf gedaan mijn vader had ook een keertje in het zwembad bij de douches twee flesjes met shampoo neergelegd eentje met blauwe inkt en eentje met rode inkt ( mensen pakken daar altijd je shampoo ongevraagd ) en ja die mensen keken raar op hun neus toen ze onder de inkt zaten
MoonChloe"]
[quote="iwayalover"][quote="fenja schreef:heel gaaf gedaan mijn vader had ook een keertje in het zwembad bij de douches twee flesjes met shampoo neergelegd eentje met blauwe inkt en eentje met rode inkt ( mensen pakken daar altijd je shampoo ongevraagd ) en ja die mensen keken raar op hun neus toen ze onder de inkt zaten