Nieuwe catalogus van Divoza is binnen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 15:25

Ik kom er net vandaan, ze hadden de gidsen nog niet in de winkel liggen om mee te nemen, die mogen ze pas woensdag uitdelen ofzo Scheve mond Ik heb de gids wel even in de winkel (die van hun zelf is) doorgebladerd, zo op het eerste gezicht zag het er wel mooi uit. Het is idd wel lastig gedaan dat de kleuren rijbroeken bij elkaar staan. Als je een klantenkaart hebt dan hoor je de gids in de loop van de week te krijgen zeiden ze. Er stonden trouwens erg mooi shabrakken in van BR alleen hadden ze die nog niet binnen en dat duurt nog wel iets van een maand Boos!

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 15:26

*houd nog steeds de brievenbus in de gaten en stalkt de postbode al dagen*

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 16:11

Sammm schreef:
Nou, ik heb hem dus even gelezen. Vind het veel onoverzichtelijker dan andere jaren en de plaatjes e.d. (van bijv. peesbeschermers) zijn miniskuul geworden. Scheve mond

nou... geef hem dan maar aan mij Haha!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 16:45

*Jee* ik heb hem ook!
Nu alleen de Horselover nog !

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 17:03

Ik wacht nog steeds... jeetje en ik sta nog wel bovenaan in de adressenlijst met mn achternaampje Haha!

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 17:08

Ik heb hem net binnen, gelijk even doorgebladerd natuurlijk Haha! Het kleding gedeelte is inderdaad niet echt handig zo, die deken voor in de stapmolen vind ik wel weer goed bedacht, had ik nog nooit gezien.

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 17:30

Ik heb hem ook!!!! at last!!!!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 17:38

Ikke wil ook...!!

Heb toevallig vanmorgen een mailtje gestuurd (hey, waar blijft de mijne?!? >;) ) maar dan wat netter geformuleerd... Schijnheilig

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 17:39

Maar zit die folder over de nieuwe vestiging in heteren nou bij de catalogus of niet?

Want deze wil ik toch wel erg graag hebben. Als deze bij de catalogus zit dan wacht ik nog wel even want dan komt hij waarschijnlijk nog wel. Zoniet dan ga ik er toch nog even achteraan!

Moet al wel vast weten hoeveel geld ik opzij moet leggen voor de opening Haha! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 19:12

kaj schreef:
Maar zit die folder over de nieuwe vestiging in heteren nou bij de catalogus of niet?

Want deze wil ik toch wel erg graag hebben. Als deze bij de catalogus zit dan wacht ik nog wel even want dan komt hij waarschijnlijk nog wel. Zoniet dan ga ik er toch nog even achteraan!

Moet al wel vast weten hoeveel geld ik opzij moet leggen voor de opening Haha! Knipoog

Die folder zit ook in de paard&co Haha!

mdmoiselle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 19:22

Yesss, ik heb hem net gekregen. Die Ralph Lauren Polo wooncollectie is echt om je dood te lachen. *LOL* Gaat Divoza nou ook al mijn huis inrichten? *LOL* De nieuwe kleding sectie vond ik wel leuk, verder vond ik hem een beetje standaard, nog steeds lelijke hoofdstellen en bijna allemaal dezelfde zadels. Qua leerwerk niet echt wat nieuws.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 19:38

ik wacht ook nog steeds Scheve mond Ik begin te vermoeden dat mijn postbode hem maar naar huis genomen heeft...

La_Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 19:47

Ik heb hem gisteren binnen gekregen
Was ook al bang dat ik hem niet zou krijgen, maar ik heb hem Haha!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 20:02

Nou moe, ik heb hem nog STEEDS niet gekregen... Op mijn mailtje waar de mijne blijft, reageren ze ook al niet.... Hmm, zouden ze hem nu express achterhouden, omdat ik zo zeur??? ~~}>

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 20:10

Luckey"]
[quote="kaj schreef:

Die folder zit ook in de paard&co Haha!
[/quote]

Deze heb ik ook niet gekregen Huilen

Maar goed dan wacht ik wel gewoon af... Lachen

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 20:30

Ik heb hem inmiddels, en morgen gaat direct mijn bestellingskaart op de bus
Die zadels uit het extra foldertje, zijn die alleen via postorder of zou je die ook in de winkel kunnen ophalen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 21:54

Lydiia schreef:
Ik heb hem inmiddels, en morgen gaat direct mijn bestellingskaart op de bus
Die zadels uit het extra foldertje, zijn die alleen via postorder of zou je die ook in de winkel kunnen ophalen?

ohoh dat zegt niet veel goeds..
uhm divoza mensen wacht nog maar even tot mijn loon gestort is Schijnheilig

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 22:24

Ik heb me al een paar weken kunnen inhouden, dus nu mag ik wel eventjes mijn paard (en mezelf Knipoog) verwennen Haha!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 23:13

hmmzz ik heb hem ook nog steeds niet... baal baal baal!!! Wil zo graag zien wat er allemaal voorn nieuws in staat!

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 08:46

snif ik heb hem nog steeds niet!!!!!

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 09:43

jaaaaaaaa ik heb hem ook gehad, was alleen wat minder voor mijn nachtrust..... heb hem gisteravond rond half 11 uit de brievenbus gehaald en 12 uur deed ik mijn ogen pas dicht , staan wel leuke dingen in, maar de plaatjes zijn zo f*cking klein geworden....

Nadhir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 10:35

Ik heb hem noooooog niet Boos! Hoop dat ik hem snel krijg hoor, ben nieuwsgierig als ik dit allemaal zo lees haha

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 10:41

Nou ik heb gisteravond laat een mailtje gestuurd naar divoza. Als je afgelopen jaar nog iets besteld heb krijg je automatisch de catalogus.
En als je binnen een straal van 80km van heteren woont krijg je automatisch dit foldertje erbij.

Zeer snel antwoord van divoza!
Gisteravond verstuurd en nu al reactie! En op mijn aanvullende vraag over het foldertje van heteren kreeg ik binnen een kwartier al reactie.

Ik ga maar weer eens bij de brievenbus zitten geloof ik!
Die postbode zal ook wel denken Haha!

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 10:44

Hier ook nog steeds niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 10:47

kaj schreef:
Nou ik heb gisteravond laat een mailtje gestuurd naar divoza. Als je afgelopen jaar nog iets besteld heb krijg je automatisch de catalogus.
En als je binnen een straal van 80km van heteren woont krijg je automatisch dit foldertje erbij.

Zeer snel antwoord van divoza!
Gisteravond verstuurd en nu al reactie! En op mijn aanvullende vraag over het foldertje van heteren kreeg ik binnen een kwartier al reactie.

Ik ga maar weer eens bij de brievenbus zitten geloof ik!
Die postbode zal ook wel denken Haha!

maar ik heb niets besteld afgelopen jaar Ik koop wel in de winkel en heb ook zo`n klantenpas! Krijg ik hem dan ook??