Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cowgirl schreef:Paard moet gewoon dood, levensgevaarlijk.
Elise schreef:[ het lijkt me op zijn minst niet meer dan rechtvaardig dat het paard het recht heeft het bij een ander te proberen. \
[/quote]
Alane schreef:ik zit me af te vragen hoe dat paard die mevrouw in het gezicht heeft kunnen raken en daarbij zo'n letsel heeft kunnen toebrengen.
Ze stond/zat dicht bij de achterbenen (moet je ook niet altijd vlak achter een paard langslopen) heeft het been vast en wordt in het gezicht geraakt.
Als het paard echt gevaarlijk is zeg ik ja een enkeltje. Maar vind dit wel vreemd. Eerder het idee dat mevrouw niet heeft opgelet en dat paard daar nu voor gestraft wordt.
Alane schreef:ik zit me af te vragen hoe dat paard die mevrouw in het gezicht heeft kunnen raken en daarbij zo'n letsel heeft kunnen toebrengen.
Ze stond/zat dicht bij de achterbenen (moet je ook niet altijd vlak achter een paard langslopen) heeft het been vast en wordt in het gezicht geraakt.
Als het paard echt gevaarlijk is zeg ik ja een enkeltje. Maar vind dit wel vreemd. Eerder het idee dat mevrouw niet heeft opgelet en dat paard daar nu voor gestraft wordt.
Supertje schreef:Dat 2 paarden uit exact dezelfde combinatie hetzelfde (pokke) karakter hebben, bewijst toch wel aardig dat het erfelijk is lijkt me....
Supertje schreef:Dat 2 paarden uit exact dezelfde combinatie hetzelfde (pokke) karakter hebben, bewijst toch wel aardig dat het erfelijk is lijkt me....
Desiree"]
[quote="Elise schreef:[ het lijkt me op zijn minst niet meer dan rechtvaardig dat het paard het recht heeft het bij een ander te proberen. \
[/quote]
Zou jij dat durven te verantwoorden, een paard verkopen dat zijn hele leven al bloedlink is geweest? Wat als degene aan wie je hem verkoopt er mee verongelukt?
Als je er namelijk bij vertelt dat dat beest bloedlink is, dan waagt niemand zich er meer aan. MAar niets vertellen en potentiele toekomstige eigenaars dergelijke informatie onthouden, is ook niet verantwoord.
Ik vind dit dus niet reeel.