worden jullie ook soms zo moe van jullie verzorger

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 12:38

nerootjuh schreef:
hij wil graag werken maar meer op springgebied

haha en ik mag niet met hem springen, dus tja dan wordt het lastig he Tong uitsteken
Ik heb nu de laatste tijd (ook al ziet nerootjuh dat niet) nero veel meer onder controle. Hij schiet niet meer van hot naar her en volgt gewoon goed mijn been. Alleen de rem heb ik nog niet echt gevonden. Als hij dan te snel gaat (wat toch regelmatig is) zet ik hem op een volte halve baan tot hij op mijn tempo zit. Daar reageerd hij errug goed op vind ik!
Alleen jammer dat nerootjuh dat niet ziet, die vind dat je een paard pas onder controle hebt als je hem niet meer op die volte hoeft te zetten denk ik... Scheve mond

ps: mijn bokt naam was dus eerst verzorgster, maar voort heet ik noedel Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 12:40

ponylover11 schreef:
Wat is eruit naaien????? Verward
Gewoon een ander zoeken

er zijn helaas niet zo heel veel mensen (weet tot nu toe eik niemand) die zich aanbied(en)...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 12:42

vamp schreef:
zo klinkt het niet echt dat jullie met elkaar op kunnen schieten, misschien eens verder kijken naar een andere verzorger?

we kunnen juist wel heel goed met elkaar opschieten Lachen
Alleen niet altijd als het om nero gaat Tong uitsteken
maar de laatste tijd zijn de dingen gewoon wat duidelijker en vind ik het iig beter gaan

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 12:44

runningkawa schreef:
ik zou juist blij zijn al iemand prive les wil nemen ipv zelf wat aan rommelen Lachen

Dat eis ik juist van mij verzorgster en Tamara mijn huidige bijrijdster vindt de privelessen hartstikke leuk en ze heeft er al veel van geleerd zegt ze zelf. Ik ben heel erg blij met haar want ze is echt een schatje

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 14:56

Ik zou niet zonder mijn bijrijdster kunnen op bokt beter bekend als tarmine OK dan! . Zij rijdt mijn paard 2 x in de week zodat ik ook is iets anders kan doen in mijn vrije tijd.
Ik moet wel zeggen dat mijn birijdster 25jr is en weet wat verantwoordelijk zijn inhoud. Ik heb mijn paard en bijrijdster 2jr.
advies maak van tevoren afspraken.

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:54

Jemig mary ik moet er gewoon van blozen Bloos! Bloos! Bloos! Bloos! Bloos!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 17:50

ik denk dat de leeftijd ook veel scheelt
ikzelf ben 14 jaar en zij is 13 maar het is nu wel opgelost Lachen
ze mag alleen nog steeds niet springen en ik weet niet of dat misschien ooit wel mag

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 10:14

joh je kan het toch effe aankijken als het niets word heb je dat snel genoeg door

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:29

Het is toch jou pony Verward Of heb ik da nou Bloos
Maar this wel opgelost Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 21:31

het gaat de laatste tijd erg goed Lachen alleen is het jammer dat deeniej niet altijd zegt wat ze wil...ok al geef ik mijn mening dan ook zou ik het fijn vinden als we allebei gewoon kunnen zeggen wat je er van vind ofzo...

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:42

Ik heb eigenlijk geen eens afspraken gemaakt met de eigenaren van mijn verzorgpony. Ze staat op de manege dus als er iets niet goed gaat wordt er wel wat van gezegt. Ik weet dat ik mag springen met der en der als mijn eigen paardje mag

De eigenaar van mijn verzorgpaardje wou iemand hebben die de pony onder controle kon houden en ook nog 'redelijk' kan rijden. Nu gaf de manege eigenaar mij gelijk op, het was gelijk goed terwijl ze me nog nooit hadden gezien, maar ag, nu gaat het super, alleen sommige meiden klooien een beetje en willen stoken dat ik der niet meer mag verzorgen!

Iig gelukkig is het nu weer een stuk beter, een schriftje plaatsen in de stal is dat niet wat, dan kunnen jullie beide op schrijven wat jullie denken, willen en tegen elkaar willen zeggen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:46

Tadano schreef:
Ik heb eigenlijk geen eens afspraken gemaakt met de eigenaren van mijn verzorgpony. Ze staat op de manege dus als er iets niet goed gaat wordt er wel wat van gezegt. Ik weet dat ik mag springen met der en der als mijn eigen paardje mag

De eigenaar van mijn verzorgpaardje wou iemand hebben die de pony onder controle kon houden en ook nog 'redelijk' kan rijden. Nu gaf de manege eigenaar mij gelijk op, het was gelijk goed terwijl ze me nog nooit hadden gezien, maar ag, nu gaat het super, alleen sommige meiden klooien een beetje en willen stoken dat ik der niet meer mag verzorgen!

Iig gelukkig is het nu weer een stuk beter, een schriftje plaatsen in de stal is dat niet wat, dan kunnen jullie beide op schrijven wat jullie denken, willen en tegen elkaar willen zeggen!

ik denk het niet...want deeniej durft nu ook niet te zeggen via msn of mail wat ze ergens van vind... (helaas)
maar ik heb er nu een verzorgpony bij dus de druk zal wel afnemen omdat ik daar eik wel gewoon alles mag wat ik redelijk vind Lachen
dus dan zal het bij nero ook wel beter gaan Haha!
(omdat ik dan een ander paardje erbij heb waarmee ik kan doen wat IK wil...snappie?)

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:49

Ja ik snap het... Maar als ik het goed begreep ging het alleen verkeerd omdat je niet mocht springen en prive les mocht nemen? Rij je ook nog op een manege of niet ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:50

jep ik heb 1 keer per week les, maar daar kwamen de problemen die ik met nero had helemaal niet in voor

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:54

Nero is gewoon voorzichtig met haar paardje. Ik les nu ook 1x per week op mijn verzorgpaardje ipv een manege paard. Ik leer hier zelf veel meer van en de band met je verzorgpony word ook veel beter! Ik ben blij dat ik het zo getroffen heb.

Rij je in de les elke week op de zelfde of verschillende ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:56

iedere week een ander paardje Lachen
deeniej is mss wel voorzichtig maar af en toe heb ik het gevoel dat ze me niet serieus neemt..!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 15:13

Jullie zijn beide aan het pubberen dus ja dan heb je ook van zulk soort dingen!