Waidida schreef:Niet exact dezelfde, wel hetzelfde merk, alleen een ander model en een andere maat.
Los of strak maakt geen verschil, ik deed hem in het begin altijd super los en dacht dat het hem dan irriteerde door te veel te bewegen oid. Maar nu ikhem strakker doe (wel nog twee vingers tussen neusriem en neusbot) maakt het geen verschil. Hoger en lager ook al getest. Wat bedoel je met enkel riempje? Het is een gewone simpele engelse neusriem zonder sperriem. Wel met aansnoerriempje met en kussentje onderaan
Dus dubbele neusriem zonder sperriempje zeg maar? Dan ben je al goed aan het uitproberen volgens mij, volgend keer idd maar eens zonder proberen
.
. We hebben al veel grondwerk gedaan, soms meerdere dagen per week, soms staat ze weken stil! De laatste paar weken dat laatste, stilstaan. Ik ben een aantal weken op vakantie geweest en ze heeft African Horse Sickness inentingen gehad. Omdat ze nog zo jong is mocht ze ook 6 weken niet lopen. We hebben al veel met de lange lijnen gedaan met een kaptoom, maar omdat het hier zomer is en haar witte neus er een beetje moeite mee heeft, nog niet opgepakt. Op 't moment doe ik vooral wat loswerken, als het nog niet te warm is 's ochtends.

kleine speelse aap

nu hopen dat het zo blijft, begint ze toch weer met zelfde gedrag, moet je denk ik meer in gedrag gaan denken dan optoming.