tessyke schreef:Zo, dat was even bijlezen.![]()
Voor de duidelijkheid, ik wil niet voor een dubbeltje op de 1ste rij zitten maar idd zoals iemand zei, ik heb geen idee waar de prijzen op gebaseerd worden omdat de prijzen uiteenlopend zijn voor dezelfde prestaties (bijvoorbeeld).
Nu ben ik al een paar dagen het aanbod in de gaten aan het houden en zoals iemand hier al aangaf doet de schofthoogte ook wel wat.
Heeft iemand een idee als je in de 'normale' prijsklasse zit (wat volgens mij tussen de 5000 euro en 7000 euro is?) wat de verkoper bedoelt met 'prijs bespreekbaar'?
Ik kan me voorstellen dat ze geen 2000 euro zakken met hun prijs maar 500 lijkt me ook zo raar?
Ik heb al wel veel gehad aan dit topic!
Ik ben nu meer aan het kijken naar jonge paarden die nog doorgereden moeten worden maar niet die recht van een weide zijn gehaald na 5 jaar.
Ik kwam ook een 10 jarige haflingerhengst tegen voor minder dan 2000 euro, mijn 1ste idee was 'wat mankeert eraan?'
Zijn de haflingerprijzen zo laag of zou er echt gewoon iets met dit paard aan de hand zijn?
Ik kom ook gewoon leuke hafjes tegen rond 5000 euro die niet persé meer kunnen.
Nou als ik een leuk paard wat het type is wat ik zoek aangeboden zie voor een lage prijs, dan denk ik niet dat er wat mis mee moet zijn, maar dan ga ik informeren en als het wat lijkt, bezichtigen!
(prijsklasse 6000 euro)
Je mag me altijd PB'en ook