Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
GabberGill schreef:Helaas lag alles daar al, maar nogmaals het is oprecht heel lastig om sommige punten hard te maken.
Dit hele zooitje (opgelicht) had er eigenlijk niet bij betrokken moeten worden, ze hebben een groot bereik maar proberen nu over te nemen en dat gaat hem dus niet worden. Er wordt namelijk een heleboel verkondigd en er is een heleboel grootspraak. Ze beweren het rechtssysteem te kennen, maar ze werken op deze manier juist tegen
Iedereen moet massaal melden maar wel met eigen info en verhaal, maar ook het liefst niet online. Gewoon zoals het hoort met correcte info en dan ook echt omtrent leed. Ze willen nu ook alle meldingen bij hun binnen laten komen.
Wat blijkt, ze hebben contact met de eigenaren van deze bende en die verzoeken hun om alles te verwijderen zonder concrete bewijzen. Dat is toch helemaal prima, al verwijderen ze de hele boel. Het stond er en het is aanzienlijk goed bekeken,
GabberGill schreef:Valt mee achter de schermen is het zeer oke aan het gaan
StalNollie schreef:Over een topic wat daar geopend is over een opkoper/handelaar die ponys opkoopt en ze naar de slacht brengt. (Ponytje had duplicaat)En daar gaat het verder over, de beheerders daar denken het te weten hoe het werkt (achter de schermen) maar ik werk niet achter de schermen ik kom in real life bij de slacht. Maar je mag ze daarop niet tegen spreken, dus ben (uiteraard) geblokkeerd
StalNollie schreef:Over een topic wat daar geopend is over een opkoper/handelaar die ponys opkoopt en ze naar de slacht brengt. (Ponytje had duplicaat)En daar gaat het verder over, de beheerders daar denken het te weten hoe het werkt (achter de schermen) maar ik werk niet achter de schermen ik kom in real life bij de slacht. Maar je mag ze daarop niet tegen spreken, dus ben (uiteraard) geblokkeerd