Arme beesten die daar moeten leven. Ik las dat de hond inmiddels ook afgemaakt is
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
sasja0705 schreef:Wat ik niet snap... er is kennelijk iemand (in de post) geweest, die bij 144 geinformeerd heeft dus bij de landelijke inspectiedienst dierenbescherming en zoals ik het lees ,heeft de LID aangegeven amper hierover wat te weten.
Mijn ervaring is met hun, dat zij juist bij gevaar of erge misstand snel doorpakken ( en ik heb ervaring met hun on verschillende provincies)
Dus zij waren niet of niet geheel op de hoogte.
Een kat is dus dood en of de andere weer bovenop komt is maar de vraag.
En nog wat : kennelijk is de site echt niet op de hoogte wat het wet en gang van zaken betreft. Nu wordt opgeroepen maasaal te melden.
En dat is dus nonsens, heeft geen enkel nut en werkt averechts.
Want meldingen maken met gedeelte filmpjes van een site, van horen zeggen door volgers heeft geen enkele nut en wordt er ook niets mee gedaan behalve dat er kostbare tijd van de juiste mensen hiermee verkwanselt wordt ( melding lezen, melding beantwoorden, vragen stellen en dan vaststellen dat de melder het "alleen van Facebook heeft")
GabberGill schreef:Helaas lag alles daar al, maar nogmaals het is oprecht heel lastig om sommige punten hard te maken.
Dit hele zooitje (opgelicht) had er eigenlijk niet bij betrokken moeten worden, ze hebben een groot bereik maar proberen nu over te nemen en dat gaat hem dus niet worden. Er wordt namelijk een heleboel verkondigd en er is een heleboel grootspraak. Ze beweren het rechtssysteem te kennen, maar ze werken op deze manier juist tegen
Iedereen moet massaal melden maar wel met eigen info en verhaal, maar ook het liefst niet online. Gewoon zoals het hoort met correcte info en dan ook echt omtrent leed. Ze willen nu ook alle meldingen bij hun binnen laten komen.
Wat blijkt, ze hebben contact met de eigenaren van deze bende en die verzoeken hun om alles te verwijderen zonder concrete bewijzen. Dat is toch helemaal prima, al verwijderen ze de hele boel. Het stond er en het is aanzienlijk goed bekeken,
GabberGill schreef:Valt mee achter de schermen is het zeer oke aan het gaan