Mars schreef:TheoLeo schreef:Ik heb echt altijd alleen maar merries gehad, en thuis hebben we ook alleen maar merries staan.TheoLeo schreef:dk ik heb zelf nog nooit een paard gekocht dus het is wat nieuw voor me.
Wat is het nu? Je hebt nog nooit een paard gehad of alleen maar merries?
Uhm mars de eerste zin is letterlijk dat mijn merrie van 30 jaar in december is ingeslapen. Deze heb ik gekregen toen ik 8 jaar oud was. Verder zijn alle paarden ( allemaal Merries ja ) die we thuis nog hebben staan niet rijdbaar en allemaal gered of gekregen van mensen die er van af wilde. Buiten het paard van mijn boer om; maar dat is een heel heet sport paard. Deze zijn allemaal gekocht ( of gegeven aan ons ) door onze ouders en daarom heb IK zelf nog nooit een paard gekocht nee. Ik ben pas 21 he en doe dit ook voor het eerste. Ik koop zeker niet eerste de beste want ik heb al meer dan 10 paarden bezichtigt.
1 daarvan ben ik 5 keer gaan kijken en rijden en later pas vertelde de verkoper dat de aandoening die het paard heeft toch heftiger is dan dat ze eerst zei; maar dat ze daar mee wachtte zodat ik eerst het paard kon leren kennen. Dat was al erg zuur. Maar ja kan gebeuren.
en dan de Tweede is van die vreemde racistische mevrouw.
en dan nu het paard wat ik van plan ben om te kopen ( ik regel nog samen met de verkoper de extra keuring en castratie ) Voelt verder goed aan en ziet er ook top uit. Heb hem ook doorgestuurd naar een vriendin van mij die sportpaarden traint en verkoopt over heel de wereld en die ziet ook geen red flags.