Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
theamazone schreef:Janine1990 schreef:Waarom geen manegepaard leasen?
Omdat je meestal met een manege paard geen band kan opbouwen en er elke week een ander op rijd. Ben ook geen fan van manege’s dusja
Omdat je meestal met een manege paard geen band kan opbouwen en er elke week een ander op rijd. Ben ook geen fan van manege’s dusja
XxLiEsJuHhxX schreef:Phoe TS.. als ik jouw OP en reacties hier lees, begrijp ik best wel een beetje waarom ze liever iemand anders zoeken. Mensen kennen doorgaans hun eigen paarden/pony's goed en zien snel of iets wel of niet gaat werken. Mijn ervaring heeft aardig geleerd dat mensen met de meest wilde en stoere verhalen aan komen maar dat dat uiteindelijk vaak gewoon gebakken lucht is en de kunde ver te zoeken is die nodig is bij paarden die niet als manege paard gebruikt worden.
En hoe jij bezig bent over rasisme, sorry hoor maar houd op rasisme als een excuus te gebruiken of als zondebok want zo komen de rasisme problemen de wereld in. Hoe jij als stalhulp eerder gebruikt werd, tjha genoeg mensen die dat als gewoon werk doen, daar rot voor betaald worden en extreme uren maken zonder dat die "een kleurtje" hebben. Zoals ik jouw verhaal lees ben jij de enige in jouw situatie die uberhaubt aan rasisme denkt....
Ga gewoon op zoek naar een plekje waar het beter met de mensen en dieren klikt, er zijn genoeg leuke paarden en ponys die een bijrijder/verzorger zoeken. Ik geef je alleen de tip om JOUW vooroordelen over jouw eigen huidskleur thuis te laten en dat niets te laten beinvloeden want mensen kijken niet naar jouw kleurtje maar naar jouw mentaliteit, karakter, omgang met de dieren en kunde.
Citaat:Moderatoropmerking:
Ik heb zojuist enkele reacties uit dit topic verwijderd. De topicstarter heeft gelukkig inmiddels de openingspost aangepast zodat het onderwerp racisme niet meer besproken hoeft te worden in dit topic.
DDDara schreef:Misschien is het slimste op dit moment om de eigenaren even een appje te sturen en daarin aan te geven dat je het heel jammer vindt dat je de pony's niet meer mag verzorgen. Maar dat graag wil weten wat hen daar toe heeft doen beslissen, zodat je hier aan kan werken en er in het vervolg rekening mee kan houden. En zet er dan ook in dat ze gewoon eerlijk mogen zijn en het niet mooier hoeven te verwoorden dan dat het is, juist zodat je er van kan leren.
Dan heb je antwoord op je vraag en heb je meteen geleerd waar sommige eigenaren zich aan storen en je op beoordelen.
theamazone schreef:Er zijn 2 eigenaren, een man en een vrouw. De vrouw heeft me weggestuurd. Ik weet niet precies waarom maar racisme zou zomaar kunnen want ik heb vaker dit soort dingen meegemaakt, dat ik gewoon als stalknechtje werdt gebruikt op een stal waar ik reed etc etc... je kan niet zeggen dat dat geen racisme is.
theamazone schreef: